Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוליש+ווקס+סבון+מטליות-הכל מסודר בתוך הדלי של השטיפה בבגאז'.

בנוסף בבית יש את החומר לסלון עור.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פוליש+ווקס+סבון+מטליות-הכל מסודר בתוך הדלי של השטיפה בבגאז'.

בנוסף בבית יש את החומר לסלון עור.

 

אדון תפוח :wave2:

בשרשור הזה אתה מתבקש לנקוב בסכומים מדויקים (פחות או יותר :wink: )

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

דימה, סיפרת שיש לך גליון מסודר...

 

אבל באמת לא חייבים כלום. אתה מפציץ X הודעות ביום על כל שערה במיקרופייבר...אז חשבתי שתשמח לשתף גם בזה.

 

קבל התנצלותי הכנה אם זאת הייתה בקשה מוגזמת. כי בכל מקרה אחר, גם אני חושב שהיא דרישה מוגזמת וחצופה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
דימה, סיפרת שיש לך גליון מסודר...

 

אבל באמת לא חייבים כלום. אתה מפציץ 30-40 הודעות ביום על כל שערה במיקרופייבר...אז חשבתי שתשמח לשתף גם בזה.

 

קבל התנצלותי הכנה אם זאת הייתה בקשה מוגזמת. כי בכל מקרה אחר, גם אני חושב שהיא דרישה מוגזמת וחצופה.

 

האמת שהתכוונתי ברצינות לגבי אדון apple, זה לא נאמר בציניות.

לא רציתי לזרוק סכום באוויר לפני שאבצע בדיקה בחשבוניות. מכיוון שכל החשבוניות מתוייקות במייל אני אנסה לחשב את דמי המשלוח בהמשך היום ולתת הערכה מדוייקת עד כמה שניתן.

אני חושב שזו שאלה לגיטימית בפורום כזה.

 

זה לא שמישהו ביקש להיכנס למשכורתו של אחר.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה שכך אתה מבין את זה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שבוע טוב לכולם

 

אולי חלקכם מכירים אותי עוד מה "מדריך לשימור צבע הרכב בפנאטיות" שנכתב כאן מלפני 7 שנים ומאז המון דברים השתנו,

השיגעון שלי עולה לי לא מעט כסף, יש לנו 2 רכבים במשפחה ואני משתדל לנקות אותם כל שבוע, את הרכב שאני נוהג בו בדרך כלל 3 פעמים בשבוע :lol: (אבל רק חיצונית, עם דלי מים בתוספת פקק ווקס).

 

יש לי מכונת שטיפה בלחץ של קארטשר שעלתה לי 1200 ש"ח, מכונת פוליש של AEG שמגיעה ל 1800 סל"ד שעלתה בערך 1500 ש"ח, ועוד חומרי ניקוי והברקה בערך ב 1500 ש"ח...

 

כמה זה עולה לי לשנה? לא יודע להגיד בדיוק, אולי האקסיות שקינאו ברכב שלי בדקו זאת :lol:

פורסם
רק הגרניק עלה לי 1390....

 

תראה מה אני הייתי עושה בסכום לו הייתה לי אפשרות.

 

בתוספת של 155 ש"ח הייתי רוכש את הרשימה הבאה במקום הגרניק :-P :-P :-P

 

£30.79 CQuartz - UK Edition Paint Sealant

 

£13.29 Collinite No. 845 - Insulator Wax

 

£11.63 Meguiars #16 Paste Wax

 

£10.79 SONAX Xtreme Brillant Shine Detailer - 750ml

 

£7.46 (Valet Pro - Bilberry Wheel Cleaner (1 litre

 

£17.46 EZ Detail Brush

£33.29 Wheel Woolies - Wheel Brush Kit

 

£5.79 Vikan - Wheel Brush

 

£3.29 Trim & Tyre Dressing Applicator

 

£17.46 Eurow - Shag Pile Double Density Towels Quantity Pack of Ten

 

£8.29 CarPro - Iron X 500ml

 

£10.79 CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

 

£8.29 CarPro PERL Coat Protectant Size 500ml Bottle

 

£23.29 Wolfs Chemicals - Sample Pack 1

 

Basket Total: £276.82 מדובר ב1555 ש"ח

 

אם הייתי מפצל חבילות אז הייתי יכול לקבל הרבה יותר אפילו. בחבילה הזו רק המשלוח עומד על 480 ש"ח :shock: :shock: :shock:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
שבוע טוב לכולם

 

אולי חלקכם מכירים אותי עוד מה "מדריך לשימור צבע הרכב בפנאטיות" שנכתב כאן מלפני 7 שנים ומאז המון דברים השתנו,

השיגעון שלי עולה לי לא מעט כסף, יש לנו 2 רכבים במשפחה ואני משתדל לנקות אותם כל שבוע, את הרכב שאני נוהג בו בדרך כלל 3 פעמים בשבוע :lol: (אבל רק חיצונית, עם דלי מים בתוספת פקק ווקס).

 

יש לי מכונת שטיפה בלחץ של קארטשר שעלתה לי 1200 ש"ח, מכונת פוליש של AEG שמגיעה ל 1800 סל"ד שעלתה בערך 1500 ש"ח, ועוד חומרי ניקוי והברקה בערך ב 1500 ש"ח...

 

כמה זה עולה לי לשנה? לא יודע להגיד בדיוק, אולי האקסיות שקינאו ברכב שלי בדקו זאת :lol:

 

אני לא מאמין. המסמך המעולה הזה שכתבת לפני שנים רבות שמור אצלי כבר לפחות 3 או 4 שנים. אני חושב שהוא היה מהדברים הראשונים שקראתי בתחום שעתיד להיקרא יום אחד "דיטיילינג". ולמדתי ממנו המון!

 

איזה נוסטלגיה!! מכיוון שקראתי אותו לפני כלכך הרבה זמן וכבר הספקתי לשכוח, לא הצלחתי לעשות את ההקשר לשם שלך.

 

ממליץ לכל אחד לעבור על המסמך. אולי דברים קצת שונים היום, אולי הטכניקה התחלפה ובכל זאת אני בטוח שהמסמך הזה יהיה לעזר עבור כל אדם.

 

עכשיו הכל מתחבר לי! המסמך הזה, התמונות של המכוניות שלך, השגעון שלך של פעם בשבוע לשים פקק ווקס ולפנק את הרכב.

אין לי ספק שהרכבים שלך מחייכים להם ונהנים מחיים בריאים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה רבה :) אם ככה אולי כדי לערוך אותו טיפה על מנת לשדרג אותו להשים אותו בחלק העליון של פורום הדיטיילינג ככה שמי שיכנס יראה זאת ישר במקום ללכת לפורום הטכני ומשם להגיע אליו?

פורסם
תודה רבה :) אם ככה אולי כדי לערוך אותו טיפה על מנת לשדרג אותו להשים אותו בחלק העליון של פורום הדיטיילינג ככה שמי שיכנס יראה זאת ישר במקום ללכת לפורום הטכני ומשם להגיע אליו?

 

למען האמת אתה צודק, אבל אני חושב שישנם הרבה שרשורים טובים שראוי לשים שם. אני יכול להבין את המנהלים מדוע הם לא ממהרים לעשות זאת.

 

אבל תמיד אפשר לנסות :-)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
תראה מה אני הייתי עושה בסכום לו הייתה לי אפשרות.

 

בתוספת של 155 ש"ח הייתי רוכש את הרשימה הבאה במקום הגרניק :-P :-P :-P

 

£30.79 CQuartz - UK Edition Paint Sealant

 

£13.29 Collinite No. 845 - Insulator Wax

 

£11.63 Meguiars #16 Paste Wax

 

£10.79 SONAX Xtreme Brillant Shine Detailer - 750ml

 

£7.46 (Valet Pro - Bilberry Wheel Cleaner (1 litre

 

£17.46 EZ Detail Brush

£33.29 Wheel Woolies - Wheel Brush Kit

 

£5.79 Vikan - Wheel Brush

 

£3.29 Trim & Tyre Dressing Applicator

 

£17.46 Eurow - Shag Pile Double Density Towels Quantity Pack of Ten

 

£8.29 CarPro - Iron X 500ml

 

£10.79 CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

 

£8.29 CarPro PERL Coat Protectant Size 500ml Bottle

 

£23.29 Wolfs Chemicals - Sample Pack 1

 

Basket Total: £276.82 מדובר ב1555 ש"ח

 

אם הייתי מפצל חבילות אז הייתי יכול לקבל הרבה יותר אפילו. בחבילה הזו רק המשלוח עומד על 480 ש"ח :shock: :shock: :shock:

 

אני באמת לא רואה טעם לקנות גרניק, לחץ צינור ביתי לא מספיק? יש לך על הרכב שכבת זפת שצריך להתאמץ להסיר? לא ברור לי... :cry: אבל כל אחד ודרכיו הוא, כשאני רואה לחץ מים על הרכב אני חושב על הצבע המסכן שסופג את כל זה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
אדון תפוח :wave2:

בשרשור הזה אתה מתבקש לנקוב בסכומים מדויקים (פחות או יותר :wink: )

 

מי סופר? :wink:

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.

×
×
  • תוכן חדש...