Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עד עכשיו הוצאתי:

מכונת שטיפה 400 ש"ח

מכונת פוליש דאס 6 פרו 900 ש"ח

חומרים לשטיפה שבועית 700 ש"ח בערך והם מחזיקים כבר כמעט שנה

מקציף למכונת שטיפה 250 ש"ח

תיק אורגנייזר של דודו ג'ויס 300 ש"ח

שואב אבק קירבי כבר יש בבית

אני רוצה אולי לקנות שואב ניקוי בהזרקה ראיתי כאלה פשוטים וטובים באמאזון ב100 וקצת דולר.

 

בוא נראה:

על מכונות וציוד בלתי מתכלה הוצאת כ- 2000 ₪ ובפריסה ל- 10 שנים נותן לנו 200 ₪ לשנה.

700 ₪ הוצאו על חומרים - לכמה זמן הם יספיקו? אם זו כמות לשנתיים שלוש אז גם אתה מחזיר אותנו למספר הקסם - 500 ₪ לשנה.

 

גיליתי שלעשות טבלאות אקסל להוצאות על תחביבים זה סתם מיותר ומוריד מהחשק, בערך כמו בבדיחה על הבירה והפרארי.

צריך לדעת לא להיסחף בהוצאות כמו בכל דבר וזהו.

 

זו ממש לא הכוונה.

הדיון התעורר בשל שמועות בלתי מבוססות על קשיים שיש לאחד היבואנים המוכרים, נעשה כאן להעריך את גודל ההוצאה השנתית לחובב וכפועל יוצא מכך את גודלו של שוק הדיטיילינג בארץ.

 

אגב, אפרופו אקסל - דווקא בתחביב הזה מגלים שהוא חסכוני בכסף, כי אל מול ההוצאה לרכישת חו"ג יש חיסכון בסעיף 'שטיפת רכב במכונים'.

פורסם

סביר להניח שכמות משוגעים קטנה גרמה ליבואן להתבלבל...

המשוגעים הצטיידו והוציאו סכומים גדולים.

היבואן/סוכן - קיבל רושם שיש שוק גדול. הצטייד בהתאם.

ואז נגמרו המשוגעים.

המשוגעים שקנו, גילו שהחומרים מספיקים להרבה זמן, ולכן לא חזרו על הקניה. בטח לא בהיקף הזה.

הסוכן - נתקע עם מלאי. חלקו מתיישן. חלקו יוצא מהמודה. יש מוצרים חדשים שצריך להניח על המדף.

אבל אין כסף למימון המלאי והפעילות השוטפת. (שכ"ד, עובדים, פרסום,...)

פורסם

מסתבר ש VIX במצב טוב והשמועה הייתה חסרת בסיס.

נשמח להיצע איכותי ובמחיר הוגן.

 

לעצם השרשור. אני מעריך ש 250-500 ש"ח למכונית לחומרים מעולים לשנה. לא כולל מיכשור.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

עד כו ב3-4 חודשים שמצי כ 450 ש"ח . בקרוב מאוד תהיה קניה נוספת של כ350 ש"ח . ככה כנראה שאני אסגור את השנה הזאת. מדובר רק על חומרי ניקוי והגנה לא מיכשור כלשהו.

פורסם

סגרתי את השנה הראשונה עם הוצאות שמתקרבות ל1500 ש"ח.

בשנה הקרובה אני לא מצפה הוצאה שתעבור את ה300 ש"ח. (חידוש מלאי של ONR ואולי אם יתחשק לי איזה וקס\מגבת\פלסטלינה חדשים).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

 

שואב אבק קירבי כבר יש בבית.

 

אתה משתמש בקרבי על רטוב בידית/זרוע הראשית? בעבר הייתי מוריד את הקרבי לניקוי יסודי של שטיחים/ריפודים

למרות אי נוחות בהורדת השואב (משקל מדרגות) אבל עובד רק על יבש.

 

אני יודע שיש לי חלק שמרכיבים לעבודה על רטוב לשטיחים בבית

אבל צריך לעבוד עם החלק התחתון (להרים את הקרבי) מה שלא נוח בכלל.

 

אני מפספס משהו?


×
×
  • תוכן חדש...