Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניק יותר בטחון לרוכב.

בעמידה ברמזור לא צריך להוריד רגל.

בחניה לא צריך ג'ק צד/אמצע.

משהו "שונה" ומגניב" וחלק מהאנשים מחפשים את הדברים האלו.

 

 

פורסם

אתה מתכוון אצל זק״א, גלגלים כפולים לבטיחות ובכל זאת לא מוותרים על הזריזות.

כנראה שהם היו עם הקימקו הם החליקו הרבה לאירועים וגם הבטיחות שלהם חשובה.

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

יותר יקר, האחזקה יותר יקרה ובעיקר הפניות פחות חדות - טוב זה אולי תקף לנהגי מרוץ.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

עם אתה רוצה להבין את העניין לעומק תקרא קצת מבחני דרכים ל פיאג'יו MP3 . זה יתן לך הרבב תובנות על יתרונות וחסרונות של הכלים האלה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

שכחתם יכולת בלימה הרבה יותר טובה.

 

הבעיה המרכזית היא שעודף משקל גורר ביצועים צנועים יותר וגם המבנה של הקטנוע לא מאפשר שליחת רגליים קדימה

פורסם

בעיקר לשיפור אחיזה.

בדו גלגלי הסכנה היא החלקה ולא "התהפחות". כאשר נוצר עיבוד אחיזה בפרונט- גלגל קידמי, הסיכוי ל"תיקון" הוא נמוך ודורש רוכב מיומן.

עיבוד אחיזה באחורי יותר קל לתיקון. רוכבים מיומנים אף נהנים מזה.

שני גלגלים מקדימה מספקים יותר אחיזה, יותר בלימה ויותר ביטחון. עלויות אחזקה כמובן יקרות יותר. בביצועים היתי אומר שזה עוף מוזר אבל לא בהכרך לכיוון הרע.

הסיבה שלא מישמים את זה בכל האופנועים היא ככל הנראה ביקוש. אופנוע הוא דו גלגלי וזה הדבר האמיתי. כמו שרכבים הם ארבע גלגלים וכל דבר אחר יכול להיות מיוחד ומעניין אבל לא מושלם.

פורסם

בחניה לא צריך ג'ק צד/אמצע.

 

אז איך בדיוק אתה מונע ממנו תזוזה?

 

אז למה לא כול האופנועים עוברים לתצורה כזאת?

 

יהיה מעניין לראות CBR600RR עם זוג גלגלים כאלה מקדימה... :?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
...

הסיבה שלא מישמים את זה בכל האופנועים היא ככל הנראה ביקוש. אופנוע הוא דו גלגלי וזה הדבר האמיתי. כמו שרכבים הם ארבע גלגלים וכל דבר אחר יכול להיות מיוחד ומעניין אבל לא מושלם.

הסיבה היא בעיקר כסף- הם עולים הרבה יותר מקטנוע בעל נפח מקביל. סה"כ אתה צודק, הם עדיפים בהתנהגות על קטנועים רגילים וכתוצאה מזה, בטוחים יותר. כבר עלה רעיון שהם יקבלו מס מופחת בגלל היכולות שלהם אבל אנחנו חיים עדיין בישראל... :?

פורסם
אז איך בדיוק אתה מונע ממנו תזוזה?

 

יש מנגנון ש"מחזיק" את הכידון, כאשר הכלי לא בתנועה. גם כשהמנוע עובד.

 

עם תחילת התנועה המנגנון מתבטל.

 

 

פורסם

יצא לי לרכב על הMP3 ועל הפוקו, בMP3 מרגישים את הכובד בעיקר עם המנועים הקטנים, הרי הצרה הכי גדולה עם אופנוע זה כאשר הגלגל הקדמי מאבד אחיזה או כשהוא ננעל בבלימה.

 

מבחינת הלוהוריד את הרגליים ברמזור, יש כפתור שנועל את ההיגוי ואז הכל נשאר יציב.

 

לגביי אופנועי ספורט... יש קיטים למכירה :)

היאבוסה :

 

112027d1219741858-reverse-trike-conversion-information-reverse-trike-tt1-spinwurkz66ms.jpg

hayabusa-trike.jpg

HayabusaCarry.jpg

 

הארלי:

trtleaning1.jpg

trtexposed.jpg

trtriderview.jpg

 

כללי:

 

pagsta3wheeler.jpg

pagsta3wheeler2.jpg

haters will hate

פורסם

היאבוסה נראה מעניין ופשרה טובה בין ביצועים למהירות.

 

ההארלי... שניה, הלכתי להקיא מהמראה המזעזע שלו...

 

והאחרון נראה כמו גמל שלמה משום מה. או שאני בעל דמיון פרוע מידי?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...