Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהארלי תלת אחורי (שני גלגלים מאחורה) נראה הרבה יותר טוב והולם, וזו הסבה די נפוצה. נדמה לי שאפילו בארץ יש כמה.

 

 

פורסם
אז למה לא כול האופנועים עוברים לתצורה כזאת?

 

לא נראה לי ש"אופנוענים אמיתיים" היו מאמצים כלים שכאילו. לא אלה שרוכבים על הכלים הכבדים יותר, בכל אופן.

זה לא נראה ומרגיש מספיק מרגש/מסוכן/אופנוע.

alfa 156 2.5.

פורסם

אישית אני לא ארכיב דבר כזה על האופנוע שלי, בתור קטנוע לנסיעות עירוניות אני מאמין שהפוקו של ג'ילרה דווקא כן מציע חבילה טובה.

יצא לי לרכב על תלת מעניין, הספיידר של קאן-אם, יש לי כמה חברים שרוכבים עליו, הדבר הזה מהנה אבל זה לא אופנוע, זה מרגיש יותר כמו טרקטורון לכביש, אפשר לעשות דריפטים מטורפים עם הדבר הזה אבל זה פשוט לא אופנוע, אי אפשר להטות אותו ואי אפשר להשתחל בתנועה.

Can-Am_Spyder_Action_solo.jpg

1679870039_large.jpg

 

אם כבר מוותרים על היתרונות של האופנוע והולכים על תלת, עדיף כבר לרכוש את הT-REX....

 

16573-sweet-car-motorcycle-t-rex-blue_side.jpg

t-rex8.jpg

2009-campagna-t-rex-1400r.jpg

haters will hate

פורסם
יצא לי לרכב על הMP3 ועל הפוקו, בMP3 מרגישים את הכובד בעיקר עם המנועים הקטנים, הרי הצרה הכי גדולה עם אופנוע זה כאשר הגלגל הקדמי מאבד אחיזה או כשהוא ננעל בבלימה.

 

מבחינת הלוהוריד את הרגליים ברמזור, יש כפתור שנועל את ההיגוי ואז הכל נשאר יציב.

 

לגביי אופנועי ספורט... יש קיטים למכירה :)

היאבוסה :

 

112027d1219741858-reverse-trike-conversion-information-reverse-trike-tt1-spinwurkz66ms.jpg

hayabusa-trike.jpg

HayabusaCarry.jpg

 

הארלי:

trtleaning1.jpg

trtexposed.jpg

trtriderview.jpg

 

כללי:

 

pagsta3wheeler.jpg

pagsta3wheeler2.jpg

 

בכל הדוגמאות האלה, התוצאה זהה לקאן-אם ספיידר.

האופנועים שהוסבו אינם יכולים להיכנס להטייה לתוך הפנייה, לכן אין קשר בין התנהגות הכביש שלהם לבין אלה של אופנועים, זה רק נראה כמו.

 

ה-MP3 של פיאג'ו או אפילו הקוואדרו הטיוואני נוטים לתוך פניה למרות צמד הגלגלים הקדמיים.

המנגנון בנוי כך שהוא מאפשר זאת וזה עיקרו.

בחניה המנגנון ננעל ויש גם בלם חניה כדי שהכלי לא ידרדר.

הפטנט מאוד מכביד על משקל הכלי כמו שכבר ציינו ומייצר היגוי מעט כבד יותר.

פיאג'ו הצליחו בדגם היורבן, השני ל-MP3 המקורי והפחיתו ממשקל המערכת ויצרו כלי הרבה יותר קליל להיגוי זריז.

המערכת מורכבת מאוד ומצויידת בהמון הידראוליקה כמו במערכות הבלמים, רק בתצורה מורכבת בהרבה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qx1j9p-rU24 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אופנוען

פורסם

התצורה נקראת reverse trike

הארלי רשמו לפני כמה שנים פטנט בנושא, דבר המלמד על כוונה להכנס לייצור בתחום מתישהוא בעתיד

(רישומי הפטנט ותמונת אבטיפוס מהמוזיאון של הארלי)

 

 

HDTrike.jpg

 

 

harleytrike.jpg

 

 

 

 

חברה שמראה פוטנציאל מאוד מעניין היא TreMoto שהציגה לפני כמה שנים קיט מבוסס על דוקאטי מונסטר ישן

 

Picture%2B7.jpg

 

 

טרייק נוסף שלהם על בסיס קאווא 1000 השתתף במרוץ pikes peak 2011

 

 

5883218211_05b7cbd6e5_z.jpg

 

 

 

וזה עושה דריפטים משהו אבנסיונה...

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
אישית אני לא ארכיב דבר כזה על האופנוע שלי, בתור קטנוע לנסיעות עירוניות אני מאמין שהפוקו של ג'ילרה דווקא כן מציע חבילה טובה.

יצא לי לרכב על תלת מעניין, הספיידר של קאן-אם, יש לי כמה חברים שרוכבים עליו, הדבר הזה מהנה אבל זה לא אופנוע, זה מרגיש יותר כמו טרקטורון לכביש, אפשר לעשות דריפטים מטורפים עם הדבר הזה אבל זה פשוט לא אופנוע, אי אפשר להטות אותו ואי אפשר להשתחל בתנועה.

Can-Am_Spyder_Action_solo.jpg

1679870039_large.jpg

 

אם כבר מוותרים על היתרונות של האופנוע והולכים על תלת, עדיף כבר לרכוש את הT-REX....

 

16573-sweet-car-motorcycle-t-rex-blue_side.jpg

t-rex8.jpg

2009-campagna-t-rex-1400r.jpg

 

קיימים כלים כאלה בארץ?

פורסם

למה כל אחד מצטט את התגובה עם התמונות? סתם מעצבן!

 

ולא נראה לי שיש כאלה בארץ, יצא לי לראות בנוקיה אופנוע עם זוג גלגלים מאחור.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בארץ יש FLHXXX אחד מקורי (משמאל) וכמה אופנועים שעברו הסבה עם קיט (דוגמה מימין)

 

 

285260_469774246404169_656901131_n_zpsafeb75aa.jpg

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

התלת-גלגלי הוא הקטנוע האולטימטיבי למי שיורד מרכב ומחפש משהו פרקטי, הוא מאד יציב, ויש לי בלימה ואחיזה גבוהים משמעותית מקטנוע רגיל, כל מה שנשאר לך זה להיות חכם בכביש והסיכויים לתאונה יורדים לרמה של רכב כמעט.

 

מצד שני הוא יקר יותר לאחזקה ולקנייה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ה-MP3 של פיאג'ו, 400 סמ"ק, הוא היחידי שניסיתי, אחלה כלי דריפטים בלי פשרה על רוחב (לעומת קטנועי מנהלים בנפח 400 סמ"ק, מבחינת השתחלות) ועל יציבות. בתור רוכב מזדמן ו/או בפוטנציה זה כלי מוזר מאוד, אם כי אני יכול לראות בו הגיון.

כנראה שלעולם לא אקנה כזה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אם כבר עדיף 4 גלגלים,

כל הכלים האלו מחוירים לעומת ה 4MC שעדיין לא מיוצר, הוא תוצאה 20 שנות פיתוח עצמאי של הממציא הבריטי.

ואפשר לעשות כפי שמודגם בוידאו אץ האם אמא של הדריפטים.

 

j127RX9S7vw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

_OLgHjlE_5Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

yPg5Rs1i4O0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
התלת-גלגלי הוא הקטנוע האולטימטיבי...מצד שני הוא יקר יותר לאחזקה

 

יקר יותר לאחזקה ממה? מקטנוע מנהלים מקביל? למה?

הביטוח אאל"ט זהה (למרות שצריך להיות נמוך יותר, אם כבר)

תחזוקה זהה

3 צמיגים במקום 2? זניח לדעתי, בייחוד שאורך החיים הצפוי לצמיג קדמי גבוה מבקטנוע רגיל

רפידות קדמיות אולי יתבלו מהר יותר אבל זה בעיקר בגלל שתלת כזה יבלום חזק יותר...

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

×
×
  • תוכן חדש...