Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשנה וקצת האחרונות התחלתי לעבוד בעבודה משרדית מול מחשב.

אט אט התפתחה לה דלקת בפרק כף יד ימין. דלקת שככל הנראה נגרמה בגלל שימוש בעכבר.

ניסיתי כדורים אנטי-דלקתיים- זה עובד- אך הדלקת חזרה.

ניסיתי (ועדיין מנסה) דיקור סיני- זה גם עובד-ועדיין הדלקת חזרה.

אחרי ה"סבב" האחרון של הדלקת, הפסקתי להתאמן (משקולות) לתקופה של 3 חודשים והדלקת חזרה. מה שמחזק לי את החשד שמדובר בעכבר.

 

 

 

מטעם העבודה של אמא שלי קנו לה את העכבר הזה. מאז שהיא משתמשת בו נעלמו לה הדלקות.

אבל ממה שהיא זוכרת יש כמה גדלים לעכבר הזה והוא חוטי.

 

 

האם למישהו יש ניסיון עם עכבר ארגונומי/חנות שמתמחה בהתאמת עכבר שכזה?

יש לי כף יד יחסית גדולה ואני לא רוצה להזמין סתם מהאינטרנט מבלי לנסות/להרגיש אותו לפני.

 

האם "סתם" עכבר גדול שמתאים לכף היד זה פתרון מספק, או שבאמת יש צורך בעכבר "מעוצב" כלשהו?

 

ההעדפה היא לעכבר אלחוטי, אך אם לא תהיה ברירה גם חוטי יעשה את העבודה.

מבחינת מחיר, אני די מוכן לשלם כל סכום על מנת לפתור את הבעיה הזאת!! (אולי גם תהיה השתתפות מטעם מקום העבודה שלי, אך גם אם לא, אין לי בעיה!).

 

טיפים נוספים (חוץ מהמשטח הזה עם הכרית- שלא ממש מונע את הדלקת במקרה שלי) למניעת דלקות מסוג זה יתקבלו בברכה! :mm_yeah:

 

תודה מראש!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

Logitech Trackman Wheel

יש דגם חוטי (כדור אדום) ואלחוטי (כדור כחול).

אנחנו משתמשים בו בבית ובעבודה כבר מעל 15 שנה.

פשוט עולם אחר של נוחות ודיוק, בלי שום קשר לדלקות וכאבים.

 

 

logitech-trackman-wheel.9393137.jpg

פורסם

למניעת דלקות בגוף רצוי לאכול הרבה סלט ובעיקר כל העלים הירוקים.

להמנע מיותר ממנת בשר בשבוע ולאכול את האוכל כמה שיותר קרוב למקור. לדוגמא אורז שלא יהיה לבן אלא מלא, לחם מקמח מלא (אמיתי) ולא מקמח לבן, וכו'.

לעניין העכבר, אני אוהב עכברים כמה שיותר שטוחים.

יש דגם של A4TECH שמגיע עם לחצן דאבל קליק ואם אני לא טועה הדגם הוא OP-620D, זול (30-40 ש"ח).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

יש לי את זה

logitech.jpg

כ6 שנים ועדיין לא התרגלתי אליו

עבודה של דראג-אנד-דרופ זה פשוט נורא

עם עכבר רגיל אני עושה את אותם דברים ברבע מהזמן

 

לדעתי אתה צריך עכבר רגיל, לחזור להתאמן ולאכול טוב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...