Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת דברים מ-ebay


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה טיילתי מעט באיביי וראיתי דברים מאוד יפים לרכב שמעוניין אהיה לרכוש .

כמו פנסים בצורות שונות כגון קסנון . אנג'ל אייז וגם האופנה החדשה של הפנסים סטייל אאודי שדולק גם פס כזה בתוך הפנס.

עכשיו כל העניינים האלה עולים בסדר גודל של 50,100,150 ואפילו עובגים את ה-500 דולר. השאלה שלי האם על דברים אלא אצטרך לשלם תשלומים נוספים כגון מכס ועוד .? אם כן אשמח לדעת למה . למי על מה וכמה ?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

בנוסף לעלות המוצר והמשלוח, יש סיכוי סביר שתצטרך לשלם גם מכס שיכול להגיע לכ-50%.

בנוסף, ישנם חלקים כגון פנסים שדורשים תקן מסויים כדי להשתמש בהם בארץ,

זה גם משהו שיכול לעורר בעיות כשהחלק מגיע למכס.

פורסם

אכן כן, אתה תחוייב במיסים בשיעור קרוב ל 50 אחוזים מערך הפריט פלוס עלות המשלוח שלו לארץ. המס מורכב ממע"מ+ מס קנייה + מכס. המכס משתנה מפריט לפריט, מארץ הייצור שלו וכיוצא בזה. הפטור ממכס על פריטים שמזמינים מחו"ל שעליו חתום האוצר איננו תופס על חלקי חילוף למכוניות, אופנועים וכיוצא בזה אלא רק לפריטים כמו הנעלה, לבוש וכיוצא בזה.

כל פריט שמיובא לישראל כחלק חילוף כלשהוא חייב לשאת סימן אשר מאשר שהוא חוקי לשימוש בכביש. זה יכול להיות CE, E, DOT APPORVED וכיוצא בזה.

שים לב, שלא תאכל אותה. הרבה מוכרים באיביי רושמים שהפריט מיוצר באיכות של מוצר מקורי. זה בהחלט לא כמו מוצר מקורי שנושא חותמת מאת היצרן שהוא חוקי לשימוש חוקי בכביש.

 

עשה חיפוש נוסף בנושא. נכתב רבות בנושא הזה והוא נטחן די הרבה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

וואו אוקיי טוב לדעת אז לשאלה אחרת האם יש מקום בארץ שמוכר חלקי חילוף כאלה או אחרים .

אני מחפש רק פנסים בעיקר סגנון האאודי שיוצאות אם הפסים במחירים סבירים כמובן.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

שים לב גם שישנם פריטים מהאיבי שלא יכניסו אותם לארץ ותאורה לרכב זה אחד הדברים האלו׳ כל מה שקשור בתאורה חיצונית של הרכב אל תתעסק בכלל המכס יוציא לך את המיץ

😉

פורסם

ישנם מלא מקומות בארץ שמוכרים פנסי אפטר מרקט כמו שאתה מחפש, הבעיה שלא לכל הרכבים והדגמים.

לאיזה רכב אתה מחפש ומה בדיוק?

פורסם
ישנם מלא מקומות בארץ שמוכרים פנסי אפטר מרקט כמו שאתה מחפש, הבעיה שלא לכל הרכבים והדגמים.

לאיזה רכב אתה מחפש ומה בדיוק?

 

טויוטה קורולה 08

ניסן אלמרה 06

סיויק 06 וגם 08

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
ישנם מלא מקומות בארץ שמוכרים פנסי אפטר מרקט כמו שאתה מחפש, הבעיה שלא לכל הרכבים והדגמים.

לאיזה רכב אתה מחפש ומה בדיוק?

 

יש לך קישורים לאינטרנט?

😉

פורסם

EBAY זה מקור מצויין לחלקי חילוף, במיוחד לרכבים (ועוד יותר במיוחד לרכבים ישנים/מתיישנים) אבל שים לב להערות החשובות שהעירו לפניי.

יש הוראת יבוא לחלקי חילוף לכלי רכב. תעיין בה. http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/procedure/Import20_08.pdf

כ"כ - בצורה כללית - יש לבדוק כדאיות של הבאת המוצר ארצה מבחינת עלויות המשלוח (אולי בסופו של דבר, אם תמצא את המוצר בארץ, תגלה שהמחירים דומים, ואין צורך להסתבך עם מכס וכיו"ב).

לא כל מוכר בחו"ל שולח לישראל, קח זאת בחשבון.

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם
שים לב גם שישנם פריטים מהאיבי שלא יכניסו אותם לארץ ותאורה לרכב זה אחד הדברים האלו׳ כל מה שקשור בתאורה חיצונית של הרכב אל תתעסק בכלל המכס יוציא לך את המיץ

 

עקרונית, כל פריט בטיחותי דורש אישור משרד תחבורה. על מנת לקבל אישור שכזה אחד התנאים הוא אישור של מוסך מורשה יבואן בלבד ולא מוסך מורשה משרד תחבורה.

חלק שהוא לא בטיחותי (פנסים, מראות, חלונות וכיוצא בזה) גם מצריך אישור משרד תחבורה אבל אינו מצריך אישור יבואן. לעומת זאת, חלק לא בטיחותי חייב שיהיה לו תקן. התקן כאמור מסומן בכל מיני דרכים. ניקח לדוגמה אגזוז. סעפת פליטה לא תצריך אישור מיוחד. לעומת זאת הדוד או המשתיק יהיו חייבים להיות מסומנים בתו תקן אחרת שום דבר מלבד היותך אלוהים או בעל קומבינות חזקות ביותר לא יצליחו לשחרר לך את האגזוז.

 

אגב, ישנה רשימה של חלקים לשיחרור מהיר שאינם מצריכים אישור. חלקים כמו רדיאטורים, מדחסים, אלטרנטורים, רצועות גומי, אטמים, ברגים שונים ויכיוצא בזאת. את הרשימה ניתן למצוא באתר של משרד התחבורה. אף אחד לא יחפש או ידרוש תו תקן על רדיאטור או פריטים אחרים מהרשימה הנ"ל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
עקרונית, כל פריט בטיחותי דורש אישור משרד תחבורה. על מנת לקבל אישור שכזה אחד התנאים הוא אישור של מוסך מורשה יבואן בלבד ולא מוסך מורשה משרד תחבורה.

חלק שהוא לא בטיחותי (פנסים, מראות, חלונות וכיוצא בזה) גם מצריך אישור משרד תחבורה אבל אינו מצריך אישור יבואן. לעומת זאת, חלק לא בטיחותי חייב שיהיה לו תקן. התקן כאמור מסומן בכל מיני דרכים. ניקח לדוגמה אגזוז. סעפת פליטה לא תצריך אישור מיוחד. לעומת זאת הדוד או המשתיק יהיו חייבים להיות מסומנים בתו תקן אחרת שום דבר מלבד היותך אלוהים או בעל קומבינות חזקות ביותר לא יצליחו לשחרר לך את האגזוז.

 

אגב, ישנה רשימה של חלקים לשיחרור מהיר שאינם מצריכים אישור. חלקים כמו רדיאטורים, מדחסים, אלטרנטורים, רצועות גומי, אטמים, ברגים שונים ויכיוצא בזאת. את הרשימה ניתן למצוא באתר של משרד התחבורה. אף אחד לא יחפש או ידרוש תו תקן על רדיאטור או פריטים אחרים מהרשימה הנ"ל.

 

תודה רבה על התשובה המפורטת( אבל למה היא מופנת אלי??)

😉

פורסם
תודה רבה על התשובה המפורטת( אבל למה היא מופנת אלי??)

 

זה כתוספת, חיזוק לדברייך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תודה לכולם על המידע

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

×
×
  • תוכן חדש...