Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי לא שמתי לב, אבל האם יש איסור לנציגי מטעם צ'מפיון להגיב לשרשור ?

אם לא, היכן יהודה יהודה ....

 

רענן

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אתה מצפה לשמוע מנציגי צ'מפיון, "אנחנו מוכרים לכם גיר מתקדם אך חצי אפוי, מטצערים"?

אותי יותר מעניין איך ההרגשה של כל מי שיש לו DSG 7 עם ק"מ נמוך וללא תקלה לדעת שהוא יושב על פצצת זמן מתקתקת (גם אם באחריות, עדיין לא חוויה נעימה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שרשור מעולה.

 

חסרה רק שאלה אחת חשובה לדעתי, שרק בעלי VAG עם DSG צריכים לענות:

 

האם בעקבות התנסותך תמנע בעתיד מרכישת רכב עם גיר דומה מיבואן זה?

 

מהתרשמותי, ביקורת עזה כנגד הצירוף הנ"ל מגיע מכיוונם של כאלו שאינם בעלים של מכוניות כאלה. לכן מעניין להתרשם מה המסקנות של מי שמכיר באמת את החוויה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אולי לא שמתי לב, אבל האם יש איסור לנציגי מטעם צ'מפיון להגיב לשרשור ?

אם לא, היכן יהודה יהודה ....

 

רענן

 

יהודה עסוק בשרשור אחר, אנא המתן וגם לך יקראו בתורך ספינר\שקרן\לא ישר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כרגע (עם 23K ב-3 שנים) זה לא מעניין אתי, ולא מתוך הדחקה.

כשנגיע לגשר, נעבור אותו.

יש כל כך הרבה דברים בחיים שאפשר להגיד עליהם "מה יהיה אם...".

וחוץ מזה, במקום לשדרג (או לשנמך, תלוי איך מסתכלים), אני אשקיע כמה אלפים בגיר חדש. בנתיים יש לי אחלה רכב, חזק ומאובזר.

 

יאללה, תתנפלו עלי...

פורסם

זה לא עניין של "מה יהיה אם...?", זה עניין של "מתי?"

בנוגע לאלפים, אתה יודע שבמקרים מסויימים מדובר בספרה עם ארבע אפסים מאחוריה?

מחיר כבד מאוד לשלם בשביל רכב שסה"כ יש לו אלטרנטיבות ראויות בשוק.

שלא לדבר על זה שזה לא אומר שהבעיה לא תחזור על עצמה.

עדיף כבר את הAL4 המעפן של הצרפתים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן פולו GTI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה תקלה בגיר

באיזה ק"מ אירעה התקלה: NA

מה הוחלף: NA

מה הק"מ הנוכחי: 31000

האם מאז היו בעיות נוספות: NA

פורסם
זה לא עניין של "מה יהיה אם...?", זה עניין של "מתי?"

הנינוחות שלי נובעת מזה שאני מקווה שהחלפת המצמדים פתרה את הבעיה.

פורסם

האא, לא שמתי לב, חשבתי שאתה מהמעטים כאן עם DSG 7 בתול. :lol:

אם כך, גם אני מקווה בשבילך, נסה לפזר חמסות ושום באוטו. :wink:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זה לא עניין של "מה יהיה אם...?", זה עניין של "מתי?"

.

 

חבר, קשה להתעלם מכך שאתה מאוד מגמתי בשרשור הזה, ולא נותן לאף אחד לבלבל אותך עם עובדות. יש פה כבר די הרבה דוגמאות על אנשים שלא היו להם בעיות עם ה- DSG7, ועל אנשים שלאחר החלפה כזו או אחרת לא חזרה הבעיה. נכון הוא, שיש גם מתי מעט שלהם חזרה הבעיה (להערכתי שמו להם חלקים לא "משודרגים", אבל אין לדעת). מה נסגר איתך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

חס ושלום מגמתי, למען האמת הלוואי ויכולתי להיות בעד הDSG 7, אני מאוד אוהב את היצא הרכבים שבאים עם הגיר הזה.

הבעיה היא שישנם כמה מקרים בשירוש זה ומקרים רבים שמצאתי בפורמים בחו"ל של בעיה חוזרת גם אחרי החלפת חלק כזה או אחר.

קשה להגיד שזה מגמתי ועוד לא עבר מספיק זמן\ ק"מ מאז שבוצעו ההחלפות על מנת לקבוע משהו.

ממה שבאמת אי אפשר להתעלם זאת העובדה שכמעט כל DSG 7 שיוצא מהמפעל עובר בשלב מסויים ביקור דיי רציני במוסך.

לכן, להיות בעלים של DSG 7 בתול (כזה שעוד לא פתחו אותו) זה לחיות עם הידיעה שרוב הסיכויים שתקלה כזאת או אחרת לא תאחר להגיע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
ממה שבאמת אי אפשר להתעלם זאת העובדה שכמעט כל DSG 7 שיוצא מהמפעל עובר בשלב מסויים ביקור דיי רציני במוסך.

חבל, אני לא רוצה לנפח את השרשור הזה שלא לצורך, אבל אני לא יכול להתעלם.

יש לך נתונים מספריים? משהו כדי לאושש את מה שזרקת כאן?

פורסם

ג'טה 160, ב34K הבעלים הקודם החליף מכטרוניק, אני ב60K (נקנה עם 42K) וטפו טפו טפו גודש :sissies:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

רכב של חברה שלי

 

סוג רכב (כולל מנוע): LEON 1.8TSI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: מעין קפיצה בין הילוך 1ל2

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 18K

מה הוחלף: מצמדים

מה הק"מ הנוכחי: 38000

האם מאז היו בעיות נוספות: לא


×
×
  • תוכן חדש...