Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי משהו כמו 100 דגימות יהיה מעולה.

 

לא מספיק, משום שצריך 100 6, 100 של 7 לפני 2011/2, ו- 100 של 7 אחרי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סוג רכב (כולל מנוע): רומסטר 1.2 tsi מהעבודה.

שנה: לא זוכר

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בין 1 ל-2 מידי פעם, ומידי פעם רעידות קלות בסרק.

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 110,000 ויכול להיות שגם לפני, כי קיבלתי אותו רק בק"מ הנ"ל.

מה הוחלף: צריך לגשת למוסך

מה הק"מ הנוכחי: 120,000

היסטורית טיפולים בגיר: לא ידוע, צריך לברר.

האם מאז היו בעיות נוספות: לא רלוונטי כי עדיין לא טופל

 

גילוי נאות: לרכב יש וו גרירה, והוא עובד קשה מאוד (לצורך המחשה: הרכב צורך 1 ל-8 כשהרוב נסיעות בין עירוניות!).ועושה בערך 1,000 ק"מ בשבוע (מאז שיש לי אותו).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

פולו GTI

2011

DSG7

פעמיים קרה לי שהגיר לא הגיב. העברה לניוטראל וחזרה ל D או S החזירה את הגיר לתקינות

לא זכור הקילומטראג'

נכנס למוסך בטיפול 15K. ממה שאני יודע, לא הוחלף כלום (הרכב ליסינג. לא בהכרח מדווחים לי).

22000

לא היו ממה שידוע לי

לא היו בעיות נוספות מאז. היו ברכב בעיות של משיכה לימין (לא קשור ל DSG או ל TSI). שמן נאכל בערימות עד 15K ק"מ. מאז דבש.

פורסם

סוג רכב (כולל מנוע): אוקטביה 1.9TDI

שנה: 2007

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא ידוע

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ---

מה הוחלף: ---

מה הק"מ הנוכחי: 172,000

האם מאז היו בעיות נוספות: ---

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

היום ביצעתי טיפול שני לרכב (שנתיים עם 20K )

וממה שהבנתי יוצאת בקרוב קריאה לבדיקת כל מערכות ה DSG (ריקול) ואמורים לזמן כל בעל רכב לבדיקה.

בנוסף אמרו לי שיכול להיות שהאחריות תורחב ל 10 שנים (מעולה) כמו בסין למשל.

טוב לדעת שלא מחביאים את הבעייה ויש התיחסות של היצרן.

 

חיוכים ושבת שלום לכולם

קובי

:-)

פורסם
היום ביצעתי טיפול שני לרכב (שנתיים עם 20K )

וממה שהבנתי יוצאת בקרוב קריאה לבדיקת כל מערכות ה DSG (ריקול) ואמורים לזמן כל בעל רכב לבדיקה.

בנוסף אמרו לי שיכול להיות שהאחריות תורחב ל 10 שנים (מעולה) כמו בסין למשל.

טוב לדעת שלא מחביאים את הבעייה ויש התיחסות של היצרן.

 

חיוכים ושבת שלום לכולם

מעניין ,זה נשמע to good to be true ... אחריות ל10 שנים אכן תפתור הרבה בעיות ליצרן , ולא תתן לבעיה של סחירות להתפתח .

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

אכן גם אני הייתי מופתע לטובה.

ונחכה למבחן התוצאה בשטח.

 

גם בטופס של הטיפול ברכב יש שורה לגבי DSG והכוונה לבדיקה שלו. - לא רק מילים אלא מודפס

קובי

:-)

פורסם
מספיק לפרסם שמועות,או הודעה רשמית בכתב,או להדם.

 

לגבי הקריאה לבדיקה בקרוב - זה אמיתי וגם כתבתי שיש שורה בטופס הטיפול ברכב שהיה לי היום.

לגבי הרחבת האחריות - זה לא רישמי והוא אמר שיכול להיות שזה יהיה.

קובי

:-)

פורסם

^

אתה יכול לסרוק ולהעלות את המסמך/טופס הטיפול , עם הרישום על הקריאה לבדיקה .(מחק פרטים מזהים)

 

מעניין אם זו קריאה פנימית של היבואן בישראל .

או רשום - כי VAG הוציאה קריאה רישמית לבדיקה וטיפול - Technical Service Bulletin - TSB

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...