Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר אמינות הDSG לבעלי הגיר בלבד.


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 1949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ריקול בתרגום פשוט בעברית היא "קריאת החזרה". מדובר על כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן, וממש לא רק על סוגיה בטיחותית.

בוא נגיד שיום אחד יצרן יחליט להחליף לדגם מסוים את תפוח הפלסטיק על ידית ההילוכים כי הייתה תקלה בצביעה- גם אז יהיה מדובר בריקול.

 

 

אתה טועה בענק. מה שהוא לא בטיחותי יוגדר תחת המילה ״קמפיין״ או TSB.

 

הוא לא טועה בענק , אתה צודק שבדר"כ מדובר בבעיות עם השלכות על בטיחות אבל לא תמיד , ראה הגדר מדוייקת מטה , זה יכול גם לנבוע מפגם ייצור ללא השלכות בטיחותיות.

 

A product recall is a request to return to the maker a batch or an entire production run of a product, usually due to the discovery of safety issues or a product defect.

The recall is an effort to limit liability for corporate negligence (which can cause costly legal penalties) and to improve or avoid damage to publicity. Recalls are costly to a company because they often entail replacing the recalled product or paying for damage caused by use, although possibly less costly than consequential costs caused by damage to brand name and reduced trust in the manufacturer.

A country's consumer protection laws will have specific requirements in regard to product recalls. Such regulations may include how much of the cost the maker will have to bear, situations in which a recall is compulsory (usually because the risk is big enough), or penalties for failure to recall. The firm may also initiate a recall voluntarily, perhaps subject to the same regulations as if the recall were compulsory.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ריקול בתרגום פשוט בעברית היא "קריאת החזרה". מדובר על כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן, וממש לא רק על סוגיה בטיחותית.

בוא נגיד שיום אחד יצרן יחליט להחליף לדגם מסוים את תפוח הפלסטיק על ידית ההילוכים כי הייתה תקלה בצביעה- גם אז יהיה מדובר בריקול.

 

לנושא, אני חייב להגיד שדי מזעזע לראות מה מצב ה DSG7 מעבר ל 25~ אלף ק"מ. באמת כדאי לבצע סקר נרחב ולהגיש תוצאותיו ליבואן וליצרן...

 

תשתדל לא לכתוב שטויות. יש קריאה לתיקון ויש קריאה לשירות. בראשונה יוצאת הודעה מטעם היצרן (יבואן או דילר מקומי לא יכולים להכריז ריקול על דעת עצמם) ובו קריאה לבעלי דגם / דגמים מסוימים להגיע למוסך לצורך תיקון או החלפה. לאחרונה למשל פורסם ריקול משותף לגבי ארבע יצרניות רכב יפניות (מאזדה, טויוטה, הונדה וניסאן) שכלל לא פחות מ-3.4 מיליון כלי רכב לגבי תקלה אפשרית בכרית אוויר (מאחר וכולן השתמשו באותו ספק כריות). בארץ למשל, מי שלא מגיע בעקבות הקריאה לא יכול לחדש את רישיון הרכב שלו בטסט השנתי. ריקול הוא בדרך כלל בטיחותי אבל לא רק. במקרה

ויש קריאת שרות (קיימת בשתי רמות דחיפות) שהיא הודעה על החלפה / עדכון שיעשו בפעם הבאה שהרכב יגיע לטיפול שיגרתי במוסך ואין צורך להביאו באופן מיוחד. גם כאן רק היצרן מחליט על צעד כזה ומעדכן את הדילרים המקומיים ומגבה אותם כמובן בידע ובחלקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני, אני לא רואה איפה מה שכתבת סותר את מה שאמרתי. זה בדיוק זה.

כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן. לרוב אכן בנושאים בטיחותיים (שכן מה שלא בעניין בטיחותי סתם יעלה ליצרן כסף אז אם זה לא בולט במיוחד הם יעדיפו לטאטא מתחת לשטיח...), אבל לא רק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני, אני לא רואה איפה מה שכתבת סותר את מה שאמרתי. זה בדיוק זה.

כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן. לרוב אכן בנושאים בטיחותיים (שכן מה שלא בעניין בטיחותי סתם יעלה ליצרן כסף אז אם זה לא בולט במיוחד הם יעדיפו לטאטא מתחת לשטיח...), אבל לא רק.

 

לצורך העניין, הדוגמה ההיפותטית שנתתה על צבע מתקלף בידית הילוכים זה בדיוק ההבדל בין קריאה דחופה לתיקון לבין הודעת שירות. כרית אוויר שלא נפתחת או דוושת תאוצה תקועה זאת קריאה דחופה לתיקון בגלל המשמעות הבטיחותית של זה, ואבוי לו ליצרן שידע על היתכנות או כשל בטיחותי ולא יתריע על כך ויצא בהודעה מסודרת ובהקדם. הסנקציות במקרים שכאלה נעות בין קנסות במיליונים ועד לאישום פלילי כנגד ראשי החברה. החלפת ידית הילוכים היא הודעת שירות שתתבצע בכניסה הבאה של הרכב לטיפול ולא מחייבת אותו להגיע במיוחד לשם כך כי מלבד הפגם האסטטי אין סכנה לנוסעים. זה לא קשור לכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשתדל לא לכתוב שטויות. יש קריאה לתיקון ויש קריאה לשירות. בראשונה יוצאת הודעה מטעם היצרן (יבואן או דילר מקומי לא יכולים להכריז ריקול על דעת עצמם) ובו קריאה לבעלי דגם / דגמים מסוימים להגיע למוסך לצורך תיקון או החלפה. לאחרונה למשל פורסם ריקול משותף לגבי ארבע יצרניות רכב יפניות (מאזדה, טויוטה, הונדה וניסאן) שכלל לא פחות מ-3.4 מיליון כלי רכב לגבי תקלה אפשרית בכרית אוויר (מאחר וכולן השתמשו באותו ספק כריות). בארץ למשל, מי שלא מגיע בעקבות הקריאה לא יכול לחדש את רישיון הרכב שלו בטסט השנתי. ריקול הוא בדרך כלל בטיחותי אבל לא רק. במקרה

ויש קריאת שרות (קיימת בשתי רמות דחיפות) שהיא הודעה על החלפה / עדכון שיעשו בפעם הבאה שהרכב יגיע לטיפול שיגרתי במוסך ואין צורך להביאו באופן מיוחד. גם כאן רק היצרן מחליט על צעד כזה ומעדכן את הדילרים המקומיים ומגבה אותם כמובן בידע ובחלקים.

 

 

הקטע המטומטם הוא שהוא יעבור טסט, גם 6 טסטים, אבל שתרצה למכור\לקנות תהיה חסימה במשרד הרישוי ולא ניתן היה לבצע את העברת בעלות.

 

קטע דפוק, אבל זה מה שקרה אצלי (עניין בטיחותי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שלא מבצע ריקול והיבואן מדווח למשרד התחבורה, לא רק שלא יעבור טסט, אלא הבעלים בכלל לא יקבל רישיון רכב חדש בדואר. חבר שלי מכיר את המקרים האלו מקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): סקודה יטי 2.0 TDI

שנה: 8/2011

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא היתה

באיזה ק"מ אירעה התקלה:

מה הוחלף:

מה הק"מ הנוכחי: 61150

האם מאז היו בעיות נוספות:

 

סוג רכב (כולל מנוע): אוקטביה 1.8TSI אלגנס (של הוריי)

שנה: 6/2010

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בתחילת נסיעה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 31000 ק"מ

מה הוחלף: יוחלפו מצמדים ותעודכן תוכנה (עדיין לא בוצע)

מה הק"מ הנוכחי: 31300

האם מאז היו בעיות נוספות:

 

בגדול זה לא "סוף העולם" להיכנס למוסך לצורך תיקון יזום במסגרת האחריות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב: ג'טה 1.2



שנה: 2010

סוג הגיר:DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 25000

מה הוחלף: מצמדים אני חושב

מה הק"מ הנוכחי: 48000

האם מאז היו בעיות נוספות: לא

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

הרכב (גולף 160 שנת 2009) הוכנס אתמול לטיפול שגרתי במוסך.

ויועץ השירות הודיע כי, יש להשאיר את הרכב

להחלפה יזומה של מכאטרוניק, לחלק משופר ע"ח היצרן.

יש לציין, כי לפני כשנתיים הוחלף מכאטרוניק ומאז לא היו בעיות.

ייתכן וזה מה שנקרא "ריקול שקט"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב של העבודה

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן גולף פלוס 122

שנה: 2011

סוג הגיר: 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: --

באיזה ק"מ אירעה התקלה: --

מה הוחלף: --

מה הק"מ הנוכחי: 36,000

האם מאז היו בעיות נוספות: --

 

עדכון של הדקות האחרונות.

36,200 ק"מ.

DSG7 לא מאכזב.

המכטרוניק התפגר.

עכשיו אני רגוע.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כל המצמדים בעצם כשלו בגלל המכטרוניק הדפוק או שאין קשר?

כמו כן, ישנם מספר אנשים שהחליפו מצמדים אך הבעיה חזרה ודרשה החלפה חוזרת של מצמדים, האם במוסך אמרו שהמצמדים החדשים מסוג שונה או שדובר באותם מצמדים (מה שמסביר את הבעיה החוזרת)?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומסטר 2012. 1.2 tsi

41 אלף קילומטר

התקלה.גיר מהבהב ונשאר על ראשון.

הפתרון לפי שלמה סיקס:החלפת מחשב גיר שלא עזרה ולאחר מכן החלפת מטכרוניק .

הרכב כרגע נוסע חלק.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כל המצמדים בעצם כשלו בגלל המכטרוניק הדפוק או שאין קשר?

כמו כן, ישנם מספר אנשים שהחליפו מצמדים אך הבעיה חזרה ודרשה החלפה חוזרת של מצמדים, האם במוסך אמרו שהמצמדים החדשים מסוג שונה או שדובר באותם מצמדים (מה שמסביר את הבעיה החוזרת)?

 

לי אמרו שהמצמדים החדשים משופרים.

מה שמפליא אותי, שהם "התנדבו" להחליף לי את המכטרוניק.

למכטרוניק משופר וזאת ברכב שנת 2009.

אשר, נוסע באופן תקין לחלוטין ושהוחלף בו מכטרוניק בעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...