Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר אמינות הDSG לבעלי הגיר בלבד.


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוג רכב (כולל מנוע): polo 1.4

שנה:2010

סוג הגיר:dsg 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה:רעידות בהילוך 1-2 ו

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 30,000

מה הוחלף:מצמדים

מה הק"מ הנוכחי:36000

האם מאז היו בעיות נוספות: לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום,

להלן הממצאים מהבית:

סוג רכב (כולל מנוע): סקודה אוקטביה 1.8 TSI

שנה: 2010

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בין הילוך ראשון לשני בעיקר עם התחממות המכלולים

באיזה ק"מ אירעה התקלה: פעם ראשונה ב 14,000 ק"מ והוחלפו מצמדים, פעם שניה ב28,000 והוחלפו מצמדים ב30,000 (עד שהגיעו לארץ...)

מה הוחלף: פעמיים מצמדים למרות שאמרו לי שבפעם הראשונה החליפו למחוזקים

מה הק"מ הנוכחי: 30,800

האם מאז היו בעיות נוספות: לא ממש. יתכן שהעלאת והורדת הילוכים במצב ספורט נוקשה ולא נעימה. נראה בהמשך.

 

רכב נוסף:

סוג רכב (כולל מנוע): סקודה פאביה 1.2 TSI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ----

מה הוחלף: ----

מה הק"מ הנוכחי: 19600

האם מאז היו בעיות נוספות: ---

 

אני מאחל ללקוחות VAG וצ'מפיון שיאריכו את האחריות על הגיר.

לא נעים לקרוא על רבוי התקלות הניכר בגיר זה ועכשיו על גל התקלות במותחן הטיימינג.

קשה לי לראות את עצמי חוזר לקנות רכב מקונצרן זה למרות שכשהכל בסדר הרכבים מצויינים (בכל זאת אני מעדיף לישון בשקט בלילה ולא לחשב את הקץ לאחור ואת סכום ההחלפה העתידי).

בסופו של דבר התדמית שדבקה במותג ובשירות בארץ היא שתכריע. חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק לקרוא לכל קריאת שירות ״ריקול״

ריקול היא קריאה שקשור לסוגיה בטיחותית בלבד!

 

ריקול בתרגום פשוט בעברית היא "קריאת החזרה". מדובר על כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן, וממש לא רק על סוגיה בטיחותית.

בוא נגיד שיום אחד יצרן יחליט להחליף לדגם מסוים את תפוח הפלסטיק על ידית ההילוכים כי הייתה תקלה בצביעה- גם אז יהיה מדובר בריקול.

 

לנושא, אני חייב להגיד שדי מזעזע לראות מה מצב ה DSG7 מעבר ל 25~ אלף ק"מ. באמת כדאי לבצע סקר נרחב ולהגיש תוצאותיו ליבואן וליצרן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לקבל הסבר מה המשמעות של ״מכטרוניק״ ואיך זה קשור לגיר הdsg?

 

מכטרוניק הוא למעשה ה״מוח״ של הגיר מדובר ביחידה עם סולנואידים ומעברי שמן מעין פיקוד הידראולי חשמלי של הגיר.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכטרוניק הוא למעשה ה״מוח״ של הגיר מדובר ביחידה עם סולנואידים ומעברי שמן מעין פיקוד הידראולי חשמלי של הגיר.

 

אוקי תודה

ואיך יודעים אם הוא תקין??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): גולף TSI 1.4

שנה: 2010

סוג הגיר: DSG

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בהילוכים נמוכים.

באיזה ק"מ אירעה התקלה: החל מ15K

מה הוחלף: מצמדים

מה הק"מ הנוכחי: 31K

האם מאז היו בעיות נוספות: בעיות התנעה, טופל בעזרת עדכון תוכנה.

 

עידן.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שפשוט, יום בהיר אחד תשלב לD, תלחץ על הגז והרכב לא יזוז

זה בדיוק מה שקרה לאח שלי עם הטוראן שלו.

היתה החלפה על חשבונם ונתנו לך רכב חלופי עד סיום התיקון.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...תצהיר חתום ע"י נוטוריון כמובן.

 

הסקר כמובן אינו יכול לשקף נאמנה את המצב. לא ביחס לגיר עצמו ולא ביחס לאמינות בהשוואה ליצרנים אחרים.

תחושות הוא בהחלט מחזק\"מבסס"\"מאשר".

 

אין שום בטחון ש:

- הייצוג של VAG בפורום משקף את הייצוג בכלל השוק.

- אלו שבוחרים לא להשיב - האם זה בגלל שמעדיפים להצניע את התקלה או שפשוט לא רוצים להקפיץ את השרשור גם אם לא ארעה להם תקלה. בסופו של דבר נושא כזה שנותר חם פוגע במוניטין.

- יתכן ורבים שנהנים מאמינות חוששים מעין הרע...

 

יכולות להיות עוד אינספור סיבות לכך שתוצאות הסקר מוטות מהמציאות בצורה משמעותית. ובהחלט יכול להיות שהן מדוייקות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מגיב לסקר כי הרכב אצלי שבוע וחצי :roll:

אבל אני יכול רק לספר מה שסיפר לי מנהל האולם המרכזי של VW בבני ברק והוא הראה לי את זה כתוב במסמכים פנימיים של צ'מפיון.

הוא אמר שהבעיה העיקרית ב DSG7 הייתה מצמדים שעשויים מחומר שלא מתאים לתנאי מזג האויר בארץ. כאשר התחילו לצוף הבעיות, בצ'מפיון לא היו בטוחים כיצד לפתור את הבעיה ובוצעו עדכוני תוכנה לגיר שכמובן לא עזרו. בהמשך VW הנחו להחליף מצמדים לכאלה מחומר אחר (לא יודע פרטים טכנים) וזה פתר לחלוטין את הבעיה. בכל הרכבים של קונצרן VW שיובאו לארץ לאחר מאי 2012 התיקון נעשה ברמת פס הייצור ולא אמורות להיות יותר בעיות במצמדים.

כמובן שיש אחוז מסוים של תקלות אחרות, שלא קשורות למצמדים, כמו בכל גיר של כל חברה אחרת.

כדי להחזיר את אמון הלקוחות ולתת להם שקט נפשי, צ'מפיון ממשיכה להאריך את האחריות על הגיר לחמש שנים למרות שהתקלה סודרה ולא אמורה לקרות בגירים חדשים.

 

אני בחרתי להאמין לו, אולי בעוד שנתיים שלוש אפתח כאן שרשור שייספר איך נדפקתי... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן ג'טה

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בהילוכים נמוכים

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 20000

מה הוחלף: שקר כלשהו

מה הק"מ הנוכחי: 35000

האם מאז היו בעיות נוספות: הבעיה חזרה אחרי 10000 קילומטר

 

 

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן פולו 2012 TSI

שנה: 2012

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: כמו שעון

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ----

מה הוחלף:------

מה הק"מ הנוכחי:

האם מאז היו בעיות נוספות:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריקול בתרגום פשוט בעברית היא "קריאת החזרה". מדובר על כל מקרה שבו בעיה המונית מקבלת התייחסות ממוקדת מהיצרן, וממש לא רק על סוגיה בטיחותית.

בוא נגיד שיום אחד יצרן יחליט להחליף לדגם מסוים את תפוח הפלסטיק על ידית ההילוכים כי הייתה תקלה בצביעה- גם אז יהיה מדובר בריקול.

 

 

אתה טועה בענק. מה שהוא לא בטיחותי יוגדר תחת המילה ״קמפיין״ או TSB.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...