Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר אמינות הDSG לבעלי הגיר בלבד.


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם כל המצמדים בעצם כשלו בגלל המכטרוניק הדפוק או שאין קשר?

כמו כן, ישנם מספר אנשים שהחליפו מצמדים אך הבעיה חזרה ודרשה החלפה חוזרת של מצמדים, האם במוסך אמרו שהמצמדים החדשים מסוג שונה או שדובר באותם מצמדים (מה שמסביר את הבעיה החוזרת)?

 

שאלת את שאלת מליון הדולר .... צ׳מפיון טוענת שהמצמדים המשופרים פתרו את הבעיה , יש מספר מדאיג של מקרים שאנשים טוענים שהבעיה חזרה למרות שהמצמדים שהותקנו אצלם הם מהדגם המשופר. ימים יגידו כי צ׳מפיון בטח לא יגלו לנו.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שאלת את שאלת מליון הדולר .... צ׳מפיון טוענת שהמצמדים המשופרים פתרו את הבעיה , יש מספר מדאיג של מקרים שאנשים טוענים שהבעיה חזרה למרות שהמצמדים שהותקנו אצלם הם מהדגם המשופר. ימים יגידו כי צ׳מפיון בטח לא יגלו לנו.

 

אני חושב שצריך לעשות הפרדה בין המצמדים שהוחלפו ב"רגילים" ובהם אם חזרה התקלה זה לא אמור להפתיע לבין כאלה שהוחלפו ב"משודרגים" כי בניגוד אליך, אני פחות (עם להיות עדין) נתקל פה בפורום "במספר מדאיג של אנשים שטוענים שהבעיה חזרה". יש לי תחושה במידה רבה של ביטחון שאם תעשה סקר לגבי בעיה חוזרת במצמדים משודרגים, תגלה שלא רק שאתה לא צריך להיות מודאג אלא גם פולקסווגן לא.

סך הכל הסקר הזה נחמד ובהחלט במקום ומראה שבאמת היו גירים שהתקלקלו למרות שהרוב (מריפרוף בשרשור) לא, אבל אני חושב שהמסקנה שלך בנוגע למצמדים המשודרגים לחלוטין לא מבוססת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תגלה שלא רק שאתה לא צריך להיות מודאג אלא גם פולקסווגן לא"

פולקסווגן מסרו תודה, עכשיו הם יכולים לישון טוב יותר בלילה:-)

 

תעשה שוב סיבוב על הנתונים שבסקר, הפעם תביט טוב לכיוון הק"מ.

 

הרכבים האלו רובם הגדול עם ק"מ מאוד מאוד נמוך, שלא נדבר על הגיל הצעיר שלהם

לא מעט החליפו מצמדים כבר אחרי 20-30 אלף ק"מ.

גם אם המצמדים המשופרים יחזיקו מעמד פי שתיים, כלומר עוד 40-60 אלף ק"מ.

המצב לא מסיר דאגה...להפך הוא פשוט היה מחוץ לאחריות דבר המדאיג יותר לדעתי.

 

הסקר הזה מעניין, אך צריך היה להמתין עוד 3-4 שנים וק"מ סביר כדי לדעת אם הבעיה נפתרה.

וזה אם לא נתייחס לאלו שכבר פעם שניה נכנסים לאותו החלפה.

אנשים פה שעברו את ה 40-50 אלף ק"מ ללא החלפה מרגישים בעלי מזל....אני לא יודע לאיזה כיוון היתי לוקח את הנתון הזה, להיות שמח או עוד יותר מודאג.

 

שלושת הרכבים האוטומטים שאני נוסע עליהם ביום יום עברו כבר את 200-250 אלף ק"מ ואחת עם 360 אלף ללא שום תקלה בגיר, בנוסף לזה כולם כבר עברו את גיל 10.

כך הסקר הזה לא ממש מעיד על ההמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצריך לעשות הפרדה בין המצמדים שהוחלפו ב"רגילים" ובהם אם חזרה התקלה זה לא אמור להפתיע לבין כאלה שהוחלפו ב"משודרגים" כי בניגוד אליך, אני פחות (עם להיות עדין) נתקל פה בפורום "במספר מדאיג של אנשים שטוענים שהבעיה חזרה". יש לי תחושה במידה רבה של ביטחון שאם תעשה סקר לגבי בעיה חוזרת במצמדים משודרגים, תגלה שלא רק שאתה לא צריך להיות מודאג אלא גם פולקסווגן לא.

סך הכל הסקר הזה נחמד ובהחלט במקום ומראה שבאמת היו גירים שהתקלקלו למרות שהרוב (מריפרוף בשרשור) לא, אבל אני חושב שהמסקנה שלך בנוגע למצמדים המשודרגים לחלוטין לא מבוססת.

 

רוב המצמדים הוחלפו לפני שנה בערך שפולקסוואגן הכירה בתקלה , פשוט לא עבר מספיק זמן על מנת לקבוע שהבעיה נפתרה , הרכבים עם המצמדים המשופרים הם עם נסועה נמוכה , כך שגם המסקנה שלך שהם בסדר היא לא מבוססת , כפי שאמרתי ימים יגידו.

 

למרות כל האמור אני שמח שאתה אופטימי זה חשוב :lol:

 

ד.א : אני מקווה שאתה צודק בלי שום קשר לכך שההנחה שלך מוטעית.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע):A3 2.0TSI !

שנה:2008

סוג הגיר: DSG 6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה:קפיצות מעצבנות בשילוב לראשון.

לפעמים שם רוורס והאוטו כאילו בניוטרל ורק אחריי כמה שניות משתלב ומתחיל לזוז.

באיזה ק"מ אירעה התקלה:50 בערך.

מה הוחלף:הרכב נמכר ובבדיקה בצמפיון העלתה כי זה מצמדים כנראה.

מה הק"מ הנוכחי:לא יודע,נמכר.

האם מאז היו בעיות נוספות:לא יודע,נמכר.

 

הבעלים של הרכב החליף את הקלאצים,לא יודע אם התקלה נעלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן טיגואן 2.0 tsi

שנה: 2011

סוג הגיר: dsg7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: עדיין תקין

באיזה ק"מ אירעה התקלה:

מה הוחלף:

מה הק"מ הנוכחי:52,000

האם מאז היו בעיות נוספות: נראה שיש רעידות בהילוכים נמוכים.

:-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): אוקטביה 1200 (ליסינג- שלמה סיקס)

שנה: 2011 נובמבר

סוג הגיר: dsg7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בראשון

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 60000

מה הוחלף: קומבינה עם דיסקיות- לא מגלים מה בדיוק, ונוסחת הפלא - החלפת תוכנה

מה הק"מ הנוכחי:64,000

האם מאז היו בעיות נוספות: צריכה מוגברת של דלק, אי תגובה הולמת בתחילת נסיעה, הרכב נכבה תוך כדי נסיעה ולא הניע יותרשבועיים במוסך ולא מצאו כלום.

 

מאז 4000 ק"מ נוספים כבר היה 3 פעמים במוסך, תשובות לא מקצועיות ולא משכנעות - כאילו לא שמעו על בעיה בגירים מאף אחד אחר.

 

מעניין לדעת אם שדרוג התוכנה גם אצל אחרים גרם לעליה בצריכת הדלק של הרכב ואשהיה בתחילת נסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): פאסאט קומפורטליין (דיזל) TDI 140HP

שנה: 2006, נמכרה ב2010 עם 170,000 ק"מ

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא היתה שום תקלה בגיר

באיזה ק"מ אירעה התקלה: לא היתה שום תקלה בגיר

מה הוחלף: לא היתה שום תקלה בגיר

מה הק"מ הנוכחי: נמכרה 170,000 ק"מ ב2010

האם מאז היו בעיות נוספות: לא היתה שום תקלה בגיר

 

ואז קניתי סופרב:

סוג רכב (כולל מנוע): סופרב (דיזל) TDI CR מסילה משותפת 170 כ"ס

שנה: 2010

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא היתה שום תקלה בגיר, טפו טפו טפו.

באיזה ק"מ אירעה התקלה: לא היתה שום תקלה בגיר, טפו טפו טפו.

מה הוחלף: לא היתה שום תקלה בגיר, טפו טפו טפו.

מה הק"מ הנוכחי: 81,000

האם מאז היו בעיות נוספות: לא היתה שום תקלה בגיר, טפו טפו טפו.

 

אחל'ה גיר, חסכוני מאוד יחסית לסגמנט מנהלים.

=נראה לי שזה "גיר רטוב".

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן ג'טה מנג'ר

שנה: 2009

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ----

מה הוחלף: ----

מה הק"מ הנוכחי: 74,000

האם מאז היו בעיות נוספות: אין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולו GTI

2011

DSG7

פעמיים קרה לי שהגיר לא הגיב. העברה לניוטראל וחזרה ל D או S החזירה את הגיר לתקינות

לא זכור הקילומטראג'

נכנס למוסך בטיפול 15K. ממה שאני יודע, לא הוחלף כלום (הרכב ליסינג. לא בהכרח מדווחים לי).

22000

לא היו ממה שידוע לי

לא היו בעיות נוספות מאז. היו ברכב בעיות של משיכה לימין (לא קשור ל DSG או ל TSI). שמן נאכל בערימות עד 15K ק"מ. מאז דבש.

 

לאחרונה התחילה בעיה. לא בטוח שזה הגיר אבל זה מה שנראה לי. כשאני מוריד קיק דאון, הסל"ד עולה אבל אני לא מרגיש את הבעיטה של הורדת ההילוך. כמו כן, במעבר מ D ל S והפוך יש לפעמים השהייה של שתי שניות עד שהמצב נכנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סוג רכב (כולל מנוע): סיאט איביזה Flow 1.2 TSI ליסינג מהעבודה

שנה: 2012

סוג הגיר: DSG 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות וגמגום בסל"ד נמוך

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 71000 ויכול להיות שגם לפני, כי קיבלתי אותו רק בק"מ הנ"ל.

מה הוחלף: לטענת אלדן, הוחלף מוח לגיר

מה הק"מ הנוכחי: 78900

היסטורית טיפולים בגיר: לא ידוע

האם מאז היו בעיות נוספות: התקלה לא נפתרה. הרכב עדיין רועד ומגמגם.

 

*כשאני נוהג במצב S אני כמעט ולא מרגיש את הרעידות/גמגום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

אמנם עברה שנה אבל עושה רושם עדיין רלוונטי.

 

בקשר לDSG7:

למישהו יש תובנות בנושא? האם עדיין צצות בעיות גם אחרי תיקון?

אני מבין שהנוהל עדיין 5 שנות אחריות, באיזה מוסכים מממשים אותה?

 

האם TSI עובד טוב יותר עם הגיר הנל (DSG7) או שאין קשר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע):יטי דיזל 2000

שנה:2011

סוג הגיר:dsg6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה:אין

באיזה ק"מ אירעה התקלה:

מה הוחלף:

מה הק"מ הנוכחי: 50000

האם מאז היו בעיות נוספות:

הדבר היחיד שאני לא מרוצה מהתיבה זה לפעמים כשאני נוסע במהירות של סוף הילוך ראשון, ונותן לו קיק דאון - התיבה מתבלבלת מכניסה הילוך ראשון, הרכב מנסה להאיץ אבל נתקע בהגבלה סלד, ואז מהר מחליף לשני וכול זה בפחות משנייה.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע):ג'טה 1.2TSI

שנה:2013

סוג הגיר:DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רפידות קלאץ' חורקות

באיזה ק"מ אירעה התקלה:5K

מה הוחלף:עדיין לא הוחלף, במוסך נאמר שאין חלפים במלאי וברגע שיהיו אני יוזמן למוסך

מה הק"מ הנוכחי:15K

האם מאז היו בעיות נוספות:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...