Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר אמינות הDSG לבעלי הגיר בלבד.


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוג רכב (כולל מנוע): סיאט איביזה FR 1.4 twin turbo

שנה:2011

סוג הגיר: 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה הכל תקין

באיזה ק"מ אירעה התקלה:

מה הוחלף:

מה הק"מ הנוכחי:21000

האם מאז היו בעיות נוספות:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת שמלראות את כמות הרכבים עם התקלות אני פשוט מרחם על הבעלים של הרכב לאחר גמר האחריות, אנשים יקבלו סטירות מאוד לא נעימות.

 

:roll:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן גולף 1.4 TSI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: טפו טפו לא הייתה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ----

מה הוחלף: ----

מה הק"מ הנוכחי: 19000

האם מאז היו בעיות נוספות: ---- אין בעיות

 

 

לאחי

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן טוראן 1.4 TSI

שנה:2009

סוג הגיר: DSG

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא השתלב הילוך

באיזה ק"מ אירעה התקלה:54000

מה הוחלף:מכטרוניק

מה הק"מ הנוכחי:62000

האם מאז היו בעיות נוספות: לא

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית של אבי.

 

סוג רכב (כולל מנוע): סקודה אוקטביה 1.2 TSI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בנסיעה בהילוך 1/2

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 25K

מה הוחלף: הוחלפו מצמדים לסוג החדש

מה הק"מ הנוכחי: 40K

האם מאז היו בעיות נוספות: ---- אין בעיות

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שמלראות את כמות הרכבים עם התקלות אני פשוט מרחם על הבעלים של הרכב לאחר גמר האחריות, אנשים יקבלו סטירות מאוד לא נעימות.

:roll:

 

אני דווקא מאוד מעודד. נראה כאילו ברוב המוחלט של המקרים ה- DSG6 מחזיק מאות אלפי ק"מ (יותר מגיר רגיל!) בלי כל בעיה, בעוד רובם המוחלט של ה- DSG7 בהם הוחלף מה שהוחלף ו/או יוצרו לאחר 2011, גם ללא בעיות. נכון הוא, שיש גם כאלה עם בעיה, אבל הם במיעוט לפי מה שרואים פה - ולכאן מגיעים בד"כ אלה שיש להם בעיות, לא אלה שהרכב שלהם מתפקד כמו שצריך...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מה שאתה כותב, אבל אם תסתכל לעומק תגלה שרוב התקלות הגיעו בטווח של 30-40K קילומטרים כך שבאופן טבעי לא תמצא הרבה רכבים משנת 2012 ברשימה פה שכן הם לא הגיעו לקילומטרז' הבעייתי.

 

נכון, רוב התקלות ב-DSG7 ולזה התייחסתי כשכתבתי שהבעלים של הרכבים האלה בתום 5 שנות אחריות כנראה יאכלו מרורים כי כבר תועדו פה כמה מקרים של כשלים חוזרים בגיר לאחר פרק זמן.

 

שורה תחתונה, אני מאמין שרוב האנשים שמבינים את הבעיות בגיר הזה לא יהיו "מוכנים להשתתף בניסוי" כשהרכבים האלה יהיו ללא אחריות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה, אני מאמין שרוב האנשים שמבינים את הבעיות בגיר הזה לא יהיו "מוכנים להשתתף בניסוי" כשהרכבים האלה יהיו ללא אחריות.

 

 

מי שאמור להבין לא מטפל בבעייה האמיתית - תדמית ואמון. כאן הבעיה. לדעתי זה פתיר. פקשוש ענק!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מאוד מעודד. נראה כאילו ברוב המוחלט של המקרים ה- DSG6 מחזיק מאות אלפי ק"מ (יותר מגיר רגיל!) בלי כל בעיה, בעוד רובם המוחלט של ה- DSG7 בהם הוחלף מה שהוחלף ו/או יוצרו לאחר 2011, גם ללא בעיות. נכון הוא, שיש גם כאלה עם בעיה, אבל הם במיעוט לפי מה שרואים פה - ולכאן מגיעים בד"כ אלה שיש להם בעיות, לא אלה שהרכב שלהם מתפקד כמו שצריך...

 

הDSG6 אכן מראה סימני אמינות, פרט לבחור עם האאודי מהעמוד הראשון לא שמעתי מעולם על בעיה איתו ואני מכיר מספר רכבים שנושקים ל200K ק"מ ללא תקלות בגיר.

נתונים על הDSG 7 לעומת זאת מפחידים, זה נראה ש שכמעט כל מי שקונה DSG 7 קונה לעצמו ביקור במוסך.

אני חייב להסתייג מקביעתך שהDSG 7 אחרי 2011 אמין, רוב הרכבים האלו עדיין לא עברו מספיק ק"מ כדי שנוכל לדעת בוודאות שהגיר השתפר ולא מתפרק ב50K ק"מ הראשונים.

באופן אישי גם אחריות ל5 שנים לא הייתה מרגיע אותי אם הייתי בעלים של DSG 7, מה קורה אחרי 5 שנים?

ואם אתה יד שניה של הרכב, אז בכלל קנית גיר שהוא חתול בשק\ רולטה רוסית.

 

בנוסף, אם הנתונים המפחידים האלו לא הספיקו, בארץ מעולם לא היה ריקול בנושא! הזוי.

לא יודע מה איתכם, אבל אין שום סיכוי שאחד הרכבים במשפחה שלי או של מי שדעתי חשובה לו יהיה עם DSG 7 וחבל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נוכחי:

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן גולף 160

שנה: 2010

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בהחלפת הילוכים נמוכים, רעשי מתכת.

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 13K-15K

מה הוחלף: מצמדים. בנוסף, בוצע recall לתכנת ניהול גיר - 37G7.

מה הק"מ הנוכחי: 23K

האם מאז היו בעיות נוספות: לא

 

 

רכב קודם:

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן גולף 140

שנה: 2008

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: רעידות בזינוק

באיזה ק"מ אירעה התקלה: לא זוכר, משהו בסביבות 30K.

מה הוחלף: מכטרוניק

מה הק"מ הנוכחי: לא ידוע, נמכר

האם מאז היו בעיות נוספות: פחחות וצבע. ראיתי את הרכב לפני חודש. אם הייתי יודע שכך ישמרו עליו, לא הייתי מוכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי ולא הצלחתי לאבחן את ה"חשודים". פעם חשבתי שה- DSG7 כושל רק במנועים חזקים יחסית, אבל מסתבר שלא כך הדבר. חשבתי שאולי ברכבים החדשים יותר התופעה לא קיימת, אבל מתסבר שגם זה לא מדוייק, ועולה השאלה האם בחלק מאותם רכבים - אשר אולי שהו זמן רב יותר במחסני היבואן - מותקנות עדיין תיבות "ישנות". בנוסף, לא מצאתי כלל מסוים בין החלפת מכטרוניק לבין החלפת מצמדים - כלומר מתי מספיקה החלפה של אחד ומתי צריך להחליף את שניהם. כל זה, כמובן, לא משמח. אבל -

 

עם זאת, אצל רוב אלה שפרסמו פה (ואני חוזר על כך שלכאן מגיעים בעיקר אלה שיש להם בעיות, מתוך כלל המכוניות שנמכרו), לא חזרה הבעיה גם עשרות אלפי ק"מ אחרי ההחלפה.

 

לכשעצמי, לא זה מה שמונע ממני לרכוש גולף עם DSG7, אלא המחיר המופרז (לטעמי) שלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(רכב של מורה שלי)

סוג רכב (כולל מנוע): סקודה רומסטר 1.2

שנה: 01/10

סוג הגיר: dsg 7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: תקיעה

באיזה ק"מ אירעה התקלה: 30,000

מה הוחלף: הגיר בשלמותו

מה הק"מ הנוכחי: 60,000

האם מאז היו בעיות נוספות: שנה לאחר החלפת הגיר החליפו מצמדים ועידכנו תוכנה

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב של מכר:

 

סוג רכב (כולל מנוע): פולקסווגן פאסאט TDI 2.0

שנה: 2006

סוג הגיר: DSG6

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: ---

באיזה ק"מ אירעה התקלה: ---

מה הוחלף: ---

מה הק"מ הנוכחי: 190K

האם מאז היו בעיות נוספות: ---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסקנות שלי מהשרשור והתפתחותו : גיר ה DSG6 הוא גיר מצויין שממוצע אורך החיים שלו גבוה אף יותר מגיר פלנטרי , מה שקשה לי להבין הוא מדוע VW לא מחליטה החלטה אסטרטגית לחזור אליו בכל הדגמים , או לחלופין לפתח וואריציה שלו עם 7 הילוכים (גיר רטוב) , ידוע לי שעלותו גבוהה יותר לייצור ושדרושה בו החלפת שמן יקרה כל 60 אלף ק"מ , אבל בכל זאת הנזק שנגרם למותג בכל רחבי הגלובוס זה התדמיתי וזה הכלכלי (החלפת מצמדים) הוא ניכר יותר , מישהו פשוט לא חושב נכון שם , ובכלל למה להחליף את שאינו מקולקל ? מישהו יכול לשפוך אור על יתרונותיו הטכנולוגיים של 7 על פני 6 מלבד ההילוך הנוסף וטיפונת צריכת דלק טובה יותר ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12345

 

בעקבות שירושים רבים בנושא החלטתי שצריך לעשות קצת סדר בבלאגן.

באופן אישי אני יודע שהDSG 6 אמין ומעולם לא שמעתי על בעיה מיוחדת איתו, למען האמת ישנם רכבים שעברו את ה180K ק"מ על הגיר הנ"ל ולא מדווחים על בעיות.

לעומת זאת אני לא חושב שפגשתי DSG 7 אחד שלא עבר החלפת מצמדים.

לכן לדעתי יהיה מועיל אם כל אחד יענה בצורה הבאה:

סוג רכב (כולל מנוע): סיאט אלטאה 1800 TSI

שנה: 2011

סוג הגיר: DSG7

במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: שום תקלה

באיזה ק"מ אירעה התקלה:

מה הוחלף:

מה הק"מ הנוכחי: 16000

האם מאז היו בעיות נוספות:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב לשעבר: גולף gti 2007.

גיר: dsg6.

ק״מ: 90,000.

לא היו שום בעיות עם שום דבר.

רכב נוכחי: נעלי ניו-באלאנס.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...