Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקעה של 200.000 ש"ח בצורה חכמה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש לי חבר שיש לו כרגע בעו"ש 200.000 ש"ח שבדיוק השתחררו מתוכנית חיסכון ,

במהלך שנתיים הרווח שלו היה 9.000 ש"ח מה-200.000 , ועכשיו הוא מתלבט אם להכניס

אותם שוב לתוכנית חיסכון , או להשקיע בצורה אחרת ?

יש למישהו רעיון אך להשקיע ולקבל תשואות יותר טובות ?

השקעה ל-12 עד 24 חודש (בעתיד הוא אולי מתכנן לקנות דירה במידה ובכלל יהיה אפשרי במדינה הזאת) .

פורסם

עם איך שהסוציאליסטים משתוללים כאן, אני הייתי בודק אפשרויות להעביר את הכסף לבנק בחו"ל.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
שלום ,

יש לי חבר שיש לו כרגע בעו"ש 200.000 ש"ח שבדיוק השתחררו מתוכנית חיסכון ,

במהלך שנתיים הרווח שלו היה 9.000 ש"ח מה-200.000 , ועכשיו הוא מתלבט אם להכניס

אותם שוב לתוכנית חיסכון , או להשקיע בצורה אחרת ?

יש למישהו רעיון אך להשקיע ולקבל תשואות יותר טובות ?

השקעה ל-12 עד 24 חודש (בעתיד הוא אולי מתכנן לקנות דירה במידה ובכלל יהיה אפשרי במדינה הזאת) .

אפשר לדעת בדיוק באיזה תוכנית חיסכון חברך היה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

9K נשמע לי רווח נאה מאוד לתקופה של שנתיים בבנק.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

ממנף את הסכום ובעזרת משכנתא קונה משהו חביב באיזור הטכניון, דמי השכירות מחזירים את ההלוואה והוא לא שאר מאחור בכל קפיצה של מחירי הדירות.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מחזק את קודמי, רוכש דירה להשקעה - לוקח משכנתא על ייתרת הסכום, והשכירות תכסה אותה.

בב"ש לדוגמא (עיר הסטודנטים) ניתן למצוא מגוון של דירות עד 400 אלף לדוגמא.

לדעתי עם עליית מחירי הנדל"ן זו ההשקעה הבטוחה ביותר

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

כי כולם גרים בחיפה או בב"ש שהם בכלל לא שעה וחצי-שעתיים מהמרכז?

בוא נדבר רגע על הדירה הזו ב400 א"ש (נניח וקיימת כזו והתשואה טובה קרי מעל 5% לפחות), בן כמה המבנה? האם יצריך שיפוץ מהיסוד לפני שמישהו בכלל יעז להכנס למקום הזה? כמה תחזוקה ובלאי יש לדירה כזו? מה לגבי הזמן שלך או העלות של בעלי מקצוע לתחזוקה?

דירה להשקעה היא לא עסק לכל אחד, יש בזה לא מעט כאב ראש, אני בכלל לא מכניס למשוואה ספקולציות אם השוק יעלה או ירד כי אז אנחנו בדיון לחלוטין אחר.

 

אבי

פורסם
עם איך שהסוציאליסטים משתוללים כאן, אני הייתי בודק אפשרויות להעביר את הכסף לבנק בחו"ל.

 

דווקא בינתיים אני רק רואה שהחזיר-קפיטליזם משתולל כאן (כי קפיטליזם אמיתי אין פה).

 

לפותח השרשור - בלי לסכן את הכסף התשואה תהיה נמוכה יחסית.

 

הוא יכול להשאיר את הכסף בבנק

הוא יכול לקנות מק"מ

הוא יכול לקנות אג"ח מדינה (לאו דווקא של ישראל)

הוא יכול לקנות תעודת סל

הוא יכול לפתוח תוכנית חסכון בחברות הביטוח

הוא יכול לקנות קרן אחרת

הוא יכול לרכוש אג"ח חברות

הוא יכול ללכת לבית השקעות לניהול תיקים

הוא יכול לסחור באופציות בינאריות (בעיקר אם הוא רוצה להפסיד את הכסף)

הוא יכול לרכוש דירה

הוא יכול לרכוש שטח מסחרי

 

ועוד המון אפשרויות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
בלי צחוק בשיא הרצינות,שישקיע בביטקוין.

14 קליקים בעכבר במחשב והוא הופך אותם ל300 אלף בשבוע...

 

אפילו לא בצחוק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה זו העצה הזו על דירה להשקעה בזמן שאין לו דירה משלו?:shock:

 

אז הוא יקנה דירה ב 400K, יקח משכנתא, ישכיר את הדירה ואם נחשבן לתוך העניין, תיקונים, תקלות, חודשים ללא שוכרים, שוכר שברח בלי לשלם ומבלי שניקח בחשבון את האופציה שיטילו על משכירי נכסים איזה מס, מה יהיה הרווח נטו שלו?

 

500 ש"ח בחודש? אלף?

 

 

איך מהכנסה נוספת של אלף ש"ח לחודש הוא יגיע לדירה משלו?

 

וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון את התסריט האימה של התפוצצות בועה וירידה משמעותית במחירי הדירות.

 

תכלס, איפה שהוא קיבל את ה 9K ש"ח האלה, שימשיך עם זה.

 

 

בנוגע לביטקוין, כמו שאמר קודמי, גם בתור בדיחה, היא עצובה לאללה!

 

אם כבר איזה ספקולציה זריזה ואופציה למכה רצינית, אפשר לחשוב על הזהב שהתרסק ב 15% ביומיים, אבל זה מסוכן ובכסף שהוא החיסכון לדירה לא משחקים, לא בזהב ולא בביטקוין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פה ושם יוצאים מבצעים להפקדות ללקוחות כל הבנקים בבנק איגוד לתקופות של שנתיים - 8 שנים בכל מיני מסלולים.

הריביות היום נמוכות אז לא בטוח שאפשר לקבל משהו שהוא יותר מ 1% ריבית + הצמדה מלאה למדד.

(זה משהו שאני קיבלתי לפני כמה חודשים על הפקדה של 50000 ש"ח ל 8 שנים עם נקודת יציאה כל שנתיים).

המס הוא על הרווחים הריאלים (על הריבית ולא על ההצמדה), ואם לוקחים בחשבון שתמה עונת המדדים הנמוכים ומעכשיו 4 חודשים צפויים מדדים גבוהים יחסית אולי זה זמן לא רע לפתוח חיסכון כזה, בהנחת אינפלציה של כ 2% בשנה זה לדעתי הכי טוב שאפשר לקבל.

גם אם נניח שהריבית היא 0.5% שנתית , ויש עליה מס של 20% (בערך, לא זוכר כמה המס על חסכונות צמודי מדד) זה אומר שבכל מקרה הצמדה למדד בהנחת אינפלציה של 2% נותנת כ 4000 ש"ח בשנה, ועל זה יש ריבית אחרי מס של 0.4% שזה בערך 800 ש"ח (צריך לקחת בחשבון שמדובר בריבית דה-ריבית, לכן החישוב לא מדויק, אבל זה הקנה מידה).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
בלי צחוק בשיא הרצינות,שישקיע בביטקוין.

14 קליקים בעכבר במחשב והוא הופך אותם ל300 אלף בשבוע...

הדבר הכי מסוכן שהוא יכול לעשות. ואני אומר זה בתור מישהו שהרוויח כמה אלפים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

היות ונראה לי מיותר לענות לכל אחד בנפרד:

דירת 2.5-3 חדרים בחיפה תניב בחודש בערך 2000 ש"ח בדמי שכירות (לאחר קיזוז 350 ש"ח בעבור הוצ' בלתי צפויות).

הסכום מספיק כדי לסגור את המשכנתא.

 

עם עליית מיסי הרכישה במאי יעלו גם מחיריהן של הדירות הזולות (גם השכירות תתייקר) המיסים עליהן יהיו נמוכים יותר ואנשים יתפשרו כאשר יחפשו דירות להשקעה או מגורים, שוק הדיור בארץ נמצא במגמת עלייה מתמדת ומחירי הדירות מטפסים תמיד, התועלת ברכישת דירה צנוע להשקעה לא תהיה רווחי העתק בדמות 2000 ₪ בחודש אלה העלייה במחיר הדירה ששומרת היטב על הערך הריאלי של הכסף ביחס לשוק הנדל"ן.

 

באפשרות הפסימית ביותר - רכישת דירה -550,000, שנתיים שכירות + 38,000 (הפתעות, שיפוצון, עמדה ריקה חודשיים), מכירה ב570,000 - תעשו חשבון לבד.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...