Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. (קצת ארוך אבל שווה)

 

היום במקרה יצא לי לראות תוכנית ששודרה בערוץ נשיונל גיאוגרפיק.

 

התוכנית שנקראת "אוטובאן" הייתה בעצם סרט שלם על הכביש המהיר בעולם בגרמניה.

 

הראו שם בצורה מאוד מרשימה את מערכת התשתית של הכביש (כביש 6 הוא פסיק קטן ליד זה),

הראו את האמצעים של משטרת גרמניה ללחימה בעברייני תנועה.

 

כמו כן ניתן היה לראות את צורת הנהיגה המאוד מרשימה של הנהגים הגרמנים.

במהלך הכביש החסר הגבלה ישנם קטעים עם מהירות מותרת קבועה ונהגים שחורגים ממנה ניתקלים ב:

-ניידות תנועה (סדרה 3, אודי A6,אודי A4)

-אופנעים משטרתיים (K1200 של ב.מ.וו, R1100 של ב.מ.וו)

-ניידות סמויות שמפטרלות באופן קבוע בכביש (סדרה 3, אודי A6,אודי A4)

 

ובנוסף, אין ספור מצלמות משוכללות, מכמונות מהירות ומערכת בקרה משוכללת ומאויישת 24 שעות.

 

לכביש יש כלים קבועים לצורך תיפעול, החל מטנדרים שכוללים בתוכם ציוד לתיקון רכבים (מכונית שנתקעת בשוליים זוכה לטיפול של טכנאים שמגיעים לכל מקום בכביש ומטפלים ברכב)

וממשיך במסוק תפעולי שחג מסביב לכביש.

 

אנשים נוסעים בכביש במהירות של 350 קמ"ש ללא חשש ובאופן חוקי לגמרי.:twisted:

תאונות קטלניות יש כמובן, אבל מספר זניח לעומת המספרים אצלנו.

עקיפות סדירות, פינוי נתיב עקיפה מהר, איתותים (גם ב-350 קמ"ש) וכו' רק מראים כמה מהר ובטוח ניתן לנוע.

 

ושלא לדבר על כמות ה- 911 (ובכלל, פורשה) וה-M3 (ובכלל,BMW ) וכל שאר הרכבים המדהימים שנעים על הכביש

 

** היה שם גם סיפור שנהג נתפס נוסע על 245 קמ"ש במקום 130 קמ"ש.

העונש: 375 יורו ושלילה ל-3 חודשים. סטו!!:?

 

אני מקווה שזו לא תוכנית חד-פעמית ויהיו עוד תוכניות או לפחות שידור חוזר.

 

שווה לראות! אני נהנתי.

פורסם

350 קמ"ש?

נשמע מטורף.

לא ממריאים במהירות כזו? אלא אם כן אתה מצוייד בספוילרים של מכונית F1.

 

אני לא מכיר הרבה מכוניות שמגיעות למהירות הזו.

172

פורסם

האמת לא יהיו יותר תוכניות כאלה

וכן, זאת הייתה תוכנית * מצויינת *

מאוד מעניינת

 

אהבתי שהם התעמקו משום מה ברוף, סדנת שיפורים של פורשה =\

אהבתי גם שאצלם בשיעורי נהיגה מגיעים ל200 קמש :o

פורסם

איזה רכב נסע שם ב-350 ?

אין הרבה רכבים שמגיעים למהירות כזאת...זה מה שנקרא "מועדון ה-200 מייל" (מקלארן, פרארי F40 F50, אנזו, זונדה, XJ220, קוניגסג, ועוד כמה חברות אקסלוסיביות...)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

המכונית שהגיעה ל350 היא:

 

RUF R TURBO

 

911 טורבו משופרת מהתחת!!!!!!

 

למה בארץ לא לומדים מהגרמנים האלה????

 

ניתקעתי כבר בכביש 6 עם פונטו והפרצוף של נהג "המוסך הנייד" היה :?:roll::shock:

כולה צינור רדיאטור שהתפוצץ!!!!

 

אני עובר לגרמניה ולא איכפת לי מהאנטישמיות.....:)

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
עכשיו!!!!

יש את התכנית בערוץ!!!!!!!!!!

תודה רבה על זה, הצלחתי לתפוס את זה גם.

כל זה למרות שבממיר היה כתוב שיש עכשיו "כלבים עובדים" :roll:

פורסם

הקטע בגרמניה זה שאיפה שמותר - תסע כמה שבא לך..

איפה שיש חוק - חסר לחיים (ולרשיון) שלך אם לא תסע לפי החוק..

 

הם גרמנים. אין אצלהם אפס.שחור ולבן. נקודה. אין אפור. אין סימני שאלה. אין כלום.

כן ולא. זהו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

DISCOVER, מה שאתה אומר לא נכון, עובדה שזה שנסע 245 במקום 130 קיבל 3 חודשים שלילה ו300 ומשהו יורו קנס. זה לא רציני...

פורסם

עם כל הכבוד-אין לגרמנים שנאה אלינו

 

להיפך-הם אוהבים את הישראלים

 

בטח יותר מאשר אנחנו אוהבים את עצמינו....

 

נקודה למחשבה.

פורסם
עם כל הכבוד-אין לגרמנים שנאה אלינו

 

להיפך-הם אוהבים את הישראלים

 

בטח יותר מאשר אנחנו אוהבים את עצמינו....

 

נקודה למחשבה.

 

מה זה אוהבים ? מתים עלינו !!

:roll::screwy:

 

תגמור את הפופקורן שלך וצא מהסרט

:popcorn:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
DISCOVER, מה שאתה אומר לא נכון, עובדה שזה שנסע 245 במקום 130 קיבל 3 חודשים שלילה ו300 ומשהו יורו קנס. זה לא רציני...

375 יורו זה לא הרבה?

3 חודשי שלילה זה כלום אה?

בטח זאת גם הייתה עבירה ראשונה שלו.

 

תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר. מנסיון. לא אישי אבל של מישהו קרוב מאוד שהיה גר תקופה לא קצרה בגרמניה.

 

דבר ראשון, בתוך העיר יש מאות משטרות, בכל פינה. תעבור על המהירות המותרת - והם מחכים לך מעבר לסיבוב (בשני המובנים).

 

דבר שני, העובדה שהם לא מגבילים את המהירות בחלק מהאוטובאנים נותנת להם את האפשרות

לאכוף את עבירות התנועה במקומות אחרים בצורה הרבה יותר קפדנית.

 

המערכת הגרמנית ממש ממש לא סלחנית. ואם תתעסק איתה היא תנשך, ותנשך חזק.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

באוטובאן המהירות מוגבלת רק ב1/3 מהכביש והשאר מיועד לנתינת גז שמיימית

 

אמרתי כבר שאני עובר לגרמניה??

אה אמרתי כבר...:-D

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

מי שרוצה לצפות בתוכנית ולא הספיק או לא יצא,

מועד השידור הבא של התוכנית הינו ביום שבת, ה25 לספטמבר בשעה 12 בלילה (בין שבת לראשון, לאחר צאת יום הכיפורים!).

 

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&channel_code=14&id=6667825&date=2004-09-25

 

ומי שלא יוכל לצפות ביום שבת בלילה מאי-אילו-סיבות, מוזמן לצפות ביום ראשון, ה26 לספטמבר בשעה 21:00,

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&channel_code=14&id=6654626&date=2004-09-26

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...