Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שרוצה לצפות בתוכנית ולא הספיק או לא יצא,

מועד השידור הבא של התוכנית הינו ביום שבת, ה25 לספטמבר בשעה 12 בלילה (בין שבת לראשון, לאחר צאת יום הכיפורים!).

 

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&channel_code=14&id=6667825&date=2004-09-25

 

ומי שלא יוכל לצפות ביום שבת בלילה מאי-אילו-סיבות, מוזמן לצפות ביום ראשון, ה26 לספטמבר בשעה 21:00,

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&channel_code=14&id=6654626&date=2004-09-26

תודה לך על המידע אני כבר הולך להזמין...
פורסם
מה זה אוהבים ? מתים עלינו !!

:roll::screwy:

 

תגמור את הפופקורן שלך וצא מהסרט

:popcorn:

תאמין לי אני עובד עם גרמנים כבר שנתיים והם אחלה של אנשים "לא כל הגרמנים רוצים להרוג אותך"

ובטוח שגם לא כל הערבים רוצים להרוג אותך

יש ויש תלוי מה אתה מחפש שלום/מלחמה?

פורסם
עם כל הכבוד-אין לגרמנים שנאה אלינו

 

להיפך-הם אוהבים את הישראלים

 

בטח יותר מאשר אנחנו אוהבים את עצמינו....

 

נקודה למחשבה.

 

זה נכון, ואתה צודק.

תשאל את צה"ל כמה מתנות הוא מקבל מהצבא הגרמני(באמת!).

172

פורסם

הזכרתם פורשה, BMW ועוד כל מיני...

גם אני ראיתי תוכנית על האוטובאן, אבל אני לא זוכר את הערוץ (נשיונל ג'יאוגרפיק 99.9%, התוכנית שרובכם ראה...)

בקיצור, הוזכר שם בנאדם שנראה חביב למדיי, ממושקף, מבוגר במעט, אבל אתם שואלים מה מוזר בו ?!

אז אני אומר לכם: הבנאדם החביב הזה הוציא יותר ממליון יורו, כן-כן, מליון פאקינג יורו (:bad-word:!!!:bad-word: ) כדי לתכנן, לעצב ולבנות את מכונית החלומות שלו, שדרך-אגב, הוא בנה רק כדי ליסוע איתה בכבישי האוטו-באן. הבנאדם בנה מכונית שסוגרת 400 קמ"ש, אך לטענתו הוא משתדל לשמור רק על 380 קמ"ש לבטיחותו ולבטיחות הרכב...

הוא אפילו הזמין מד-מהירות מיוחד בשביל הרכב.

הרכב עצמו דומה ללמבורגיני עגלגלה עם שילוב של פגאני זונדה.

בקיצור, משהו מטורף !

חיפשתי תמונות של הרכב, אך לא מצאתי. שם הרכב הוא "לוטאק".

 

 

עדיין בהלם, :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

 

חיפשתי תמונות של הרכב, אך לא מצאתי. שם הרכב הוא "לוטאק".

 

עדיין בהלם, :twisted: חולה~הגה :twisted:

החיפוש שלי דווקא העלה תוצאות.

לפי מה שמצאתי יש לחברה 2 דגמים של מכוניות.

C1000

ו-SIRIUS

Top Speed:est 252 mph
:shock:

sirius3.jpg

c10007.jpg

 

אתר עם מידע על הדגמים:

http://www.fast-autos.net/lotec/lotec.html

 

 

אדם.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

כנראה זה סרט (47 דקות) משנה שעברה (2009) .

http://video.google.com/videoplay?docid=-40373667889650289#

אותו סרט באיכות קצת טובה יותר

http://meg2.com/national-geographic-megastructures/autobahn-video_757868fa2.html

 

מההתנסות שלי שם - רוב המכוניות נוסעות במהירות 130-140. אף אחד לא מושך אוטו רגיל למגבלות שלו ולא מנסה יותר מידי.

התנועה כל כך חלקה, בלי שום בעיה, בלי שום פוחז שממהר בלי לדעת לנהוג במהירות גבוהה, שאפילו אפשר לפתוח מפה על ההגה ולעיין בה לרגע. כמו שאני זוכר - לרכב כבד אסור לנסוע בנתיב השמאלי גם לא לעקיפה (וזה תקף גם בעוד ארצות) .

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...