Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים חג שמח .

אני שוב פונה אליכם ואשמח לשמוע דעתכם.

אנחנו מתכוונים להחליף את הריו הידנית שנמצאת אצלנו כשנה באוטומטית קטנה .

הנסועה היומית שלנו היא 40 קמ ליום כאשר 40 אחוז נסיעות בעיר עם רמזורים .

שמונים אחוז מהנסיעות הן רק נהג ללא נוסעים וב 20 הנותרים נוסע נוסף.

קיבלנו הצעות לרכישת מאזדה 2013 2 דינמיק 0 קמ מליסינג במחיר של 87500 כולל אגרת רישוי , חיישני רוורס,וחבילת הטבות נוספת הכוללת DVD , מנוי שטיפומט שנתי ואפשרות מימון של 20k ללא ריבית .

במקביל I20 2013 ב 83000 כולל כל ההטבות שציינתי לעיל.

על פניו נראה כי ההנחה על המאזדה גבוהה יותר כיון שמחיר המחירון שלה גבוהה יותר .

אנחנו מעדיפים את המאזדה על היונדאי בגלל העיצוב החיצוני,הנאה מנהיגה ,מרגישה זריזה יותר.

היונדאי לעומת זאת מרווחת מעט יותר וזולה יותר .

ברור לי שאם נחזיק את הרכב מספר שנים אז קניה של 0 מליסינג תשתלם אך מעבר לכך הבנתי שהמאזדה שותה יותר דלק מהיונדאי , הם ההבדל משמעותי ?

האם יש הבדל משמעותי באבזור של 2 הדגמים?

ומה המלצתכם בכלל בנוגע לעיסקה ולשתי הדגמים בפרט ?

האם לדעתכם עדיף כר לקנות את אחד הדגמים כיד 2 ולא חדש ?

המון תודה

פורסם

כיוון הרכבים פופלרים בליסינג הייתי בודק יד שניה,אבל פה ליונדאי יתרון,שכן בליסינג רוב המאזדות היו ברמת איבזור אקטיב,2כריות לעומת 6 יונדאי,שליטה מההגה,מחשב דרך.את כול אלה יונדאי נותנת גם ברמה הכי בסיסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בהנחה שבשני המקרים מדובר על רמות הגימור הבסיסיות,

הi20 עדיפה.

 

אמנם לשתיהן 5/5 כוכבים במבחני הריסוק,

אבל למאזדה המבחן לא רלוונטי, כי הדגם הבסיסי מגיע רק עם 2 כריות אוויר.

(במבחן זה עם 6 כריות, לכן התוצאות לא רלוונטיות)

 

מעבר לעובדה שהi20 יותר זולה, היא יותר ארוכה, יותר רחבה, בסיס גלגלים עדיף, יותר חסכונית בדלק, יותר בטיחותית, ברקסים מסוג דיסק מאחור לעומת דיסק תוף (פחות טוב) במאזדה 2, יותר אבזור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הי,

אני חושב שהוא ציין שמדובר בגם דינאמיק (6 כריות אוויר).

קיבלתי הצעה דומה מ-אוויס כ- 87000 ש"ח עבור מאזדה כזאת.

פורסם

אם כך השוואה חוזרת:

 

בטיחות - זהות, למעט העובדה שליונדאי יש אפשרות לבטל כרית אוויר קידמית של הנוסע.

אבזור - די דומות, ליונדאי יש קרוז קונטרול שאין במאזדה, למאזדה יש בקרת אקלים שאין בדגם הבסיסי של היונדאי.

ברקסים - עדיין אותו סיפור, גם בדגם המאובזר יותר למאזדה יש ברקסים מסוג תוף מאחור.

צריכת הדלק- עדיפה ביונדאי.

אורך, גובה ובסיס גלגלים - עדיף ביונדאי.

תא מטען - גדול יותר ביונדאי.

 

 

היתרון היחיד של המאזדה זה הנושא של ביצועים, היא טיפה יותר מהירה מהi20 ב0-100, אבל הi20 מגיעה למהירות מירבית גבוהה יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בהנחה שבשני המקרים מדובר על רמות הגימור הבסיסיות,

הi20 עדיפה.

 

+1 הI20 מרגישה איכותית יותר. מזדה 2 גם עם 30 כריות אויר עדיין מזדה 2 (רכב עם סאלון בצבעי דיכאון, איכות חומרים כמו לרכבים של 60K, היעדר מוחלט של בידוד רעשי כביש, מושבים לא נוחים, מנוע לא גמיש שמתחיל לעבוד רק על 4500סל"ד ולפני זה אין מנוע).

אני התרשמתי מI20 הרבה יותר לטובה מאשר מזדה 2. נכון שלמזדה מנוע טיפה יותר חזק כאשר דוושה "ברזל בברזל", אבל חוץ מזה כל השאר לרעתה. בI20 המושבים די נחמדים ותומכים ואיכות חומרים טובה יותר. מזדה 2 חוץ ממנוע צריך להשוות עם I10 וגם אז לI10 יש מושבים טובים יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
+1 הI20 מרגישה איכותית יותר. מזדה 2 גם עם 30 כריות אויר עדיין מזדה 2 (רכב עם סאלון בצבעי דיכאון, איכות חומרים כמו לרכבים של 60K, היעדר מוחלט של בידוד רעשי כביש, מושבים לא נוחים, מנוע לא גמיש שמתחיל לעבוד רק על 4500סל"ד ולפני זה אין מנוע).

אני התרשמתי מI20 הרבה יותר לטובה מאשר מזדה 2. נכון שלמזדה מנוע טיפה יותר חזק כאשר דוושה "ברזל בברזל", אבל חוץ מזה כל השאר לרעתה. בI20 המושבים די נחמדים ותומכים ואיכות חומרים טובה יותר. מזדה 2 חוץ ממנוע צריך להשוות עם I10 וגם אז לI10 יש מושבים טובים יותר.

 

מממ.. ''לא בדיוק''.

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28051-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-2-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94.aspx

 

השורה התחתונה למי שאין כח לקרוא הכל:

 

''היונדאי קרובה יותר לסוזוקי ולמאזדה מאשר לניסאן, וכמו בעבר, היא מציגה יכולת נאה בכל התחומים. אולם היא כמעט אינה מצטיינת בדבר, וסובלת מנוחות נסיעה נמוכה ומרמת רעש גבוהה שמעמידות אותה – שוב – במקום השלישי בהשוואה.

 

המאזדה עברה שינוי קל במספר תחומים שהפך אותה לשלם בוגר ומעודן יותר. תא הנוסעים ונוחות הנסיעה שופרו בעוד שהאופי הזריז והמהנה לנהיגה שלה נשמר. זו מכונית שמאוד קל לאהוב, אבל הפעם היא מסיימת שנייה כי הסוויפט היא פשוט מכונית יותר טובה.''

פורסם
מממ.. ''לא בדיוק''.

כן בדיוק. אני נהגתי גם על מזדה 2 לפני מתיחת פנים וגם אחרי. תא נוסעים לא שופר בכלום, רק נעשה גרוע יותר ופחות יפה. בד על המושבים נעשה סמרטוט זול יותר, לוח שעונים יותר בלי שעון מהירות לבן אבל בצבע שחור דיכאון כמו שאר צבעי הסאלון.

גם ב2013 אין עדיין מחשב דרך בדגם הבסיס ועדיין שתי כריות אויר. הרכב מ2009~2010 בדיוק כמו 2012+ - לא שופר כלום. עדיין אותו גיר איטי בתגובותיו שמעביר הילוכים לא חלק, עדיין אותו מנוע לא גמיש שלא סוחב עד שלא קורעים אותו.

 

 

סויפט הרבה יותר טובה מ2, גם I20 יותר טוב - מרגיש הרבה יותר אוטו.

 

מה שאני כותב זו דעתי האישית המבוססת על ניסיון אישי. גם אני חשבתי על סמך מגאזינים וביקורות שמזדה 2 זה רכב טוב בקטגוריה שלו לפני שאני אישית נהגתי ובדקתי. פיאסטה דור קודם למשל מרגישה מינימום רולס רויס בסאלון לאומת ה2.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גיר לא חלק? מנוע איטי?

 

בדקת שלא נהגת בטעות עם בלם יד מורם?! :shock:

 

גם אני נהגתי על מאזדה 2 ו I20, ולכן המום מהתגובה שלך. ה-2 בסופו של יום נוחה, זריזה, ושקטה יותר מה-I20.

 

הסוויפט בהחלט עדיפה עליהן וגם על הפיאסטה לדעתי, אבל אין במבצעי ליסינג לפי מה שידוע לי.

פורסם

בדקת שלא נהגת בטעות עם בלם יד מורם?! :shock:

:lol:

 

מנוע של מזדה 2 באמת שקט יותר מI20, זה בערך יתרון יחיד שלה וזה בא לידי ביטוי על סל"ד גבוה, לפני זה בגלל רעשי כביש זה לא משנה. אם אתה לוחץ בשני הרכבים עד הסוף מזדה 2 מהירה יותר. אבל בתאוצות ביניים בלי ליקרוע את המנוע אלא על סל"ד של נסיעה - מזדה 2 פשוט לא צוברת מהירות. אם יש מעט שיפוע בכביש (עדיין לא עלייה אלא שיפוע שברכב אחר אני אפילו לא שם לב), גמרנו: תלחץ כמה שאתה רוצה, אבל עד שלא יורד הילוך מ90 אפילו קמ"ש אחד לא יעלה.

הגיר של I20 חלק הרבה יותר, גם מבחינת זמינות כוח המנוע גמיש יותר וזה עדיף בנסיעה מנהלתית.

 

מאיר, אלה הם הרשמים שלי מנהיגה ברכבים האלו. פיאסטה דור קודם המנוע חלש מאוד בדגם שנהגתי, אבל בכל שאר הפרמטרים היא הרבה יותר טובה ממזדה 2 וגם מI20. יש לה סאלון שבנוי מחומרים איכותיים, דשבורד רך ברובו, הרכב מרווח למדי, גלגלים גדולים, שיכוך מתלים טוב יותר, אהבתי מושבים. הבאסה היחידה זה מנוע שלא "עובד". (אולי האקזמפלר הספציפי קרוע)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות .

ממה שכתבתם אני מבין שאין ממש עדיפות לאף אחת מהן על פני האחרת.

מה גם שאף אחד לא התייחס לצריכת הדלק של אף אחת מהשתיים.

וגם לא לכדאיות העסקה בפרט .

אשמח אם תוכלו להרחיב מעט במושאים אלו.

המון תודה

פורסם

מבחינת צריכת הדלק הם צריכים להיות די דומים,אין מישהו מהם שיגרום לפער משמעותי בתחום החיסכון.

ממה שהציעו לכם הייתי בוחר ביונדאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

Insight

אני מבין שזה הדגם האוטומטי הבסיסי שדומה בדיוק לאבזור בדגם הידני אך מוסיף קרוז קונטרול.

אני וטה יותר דגם המאובזר יותר אך עליו לא קיבלתי הצעה שכזו.

אני נוטה לסגור על המאזדה 2 .

פורסם

באלבר ופרי יש גם את האינספייר עם 0 ק״מ, היא מוסיפה גג שמש, חישוקי מגנזיום ועוד כמה דברים קטנים, המחירים הם כ-90 אלף שקלים אבל מיקוח זאת לא מילה גסה בחברות הליסינג.

×
×
  • תוכן חדש...