Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה אני בהחלט אבוק את האפשרות לדגם המאובזר יותר .

האם תוכלו לומר לי מה ההנחה המוצדקת לרכישת רכב 0 קילומטר מליסינג?

במחיר של המאזדה 2 מגולמת הנחה של 20k זו הנחה נאה לדגם הדינמיק המאובזר ?

ההנחה על היונדאי קטנה יותר .

פורסם
+1 הI20 מרגישה איכותית יותר. מזדה 2 גם עם 30 כריות אויר עדיין מזדה 2 (רכב עם סאלון בצבעי דיכאון, איכות חומרים כמו לרכבים של 60K, היעדר מוחלט של בידוד רעשי כביש, מושבים לא נוחים, מנוע לא גמיש שמתחיל לעבוד רק על 4500סל"ד ולפני זה אין מנוע).

אני התרשמתי מI20 הרבה יותר לטובה מאשר מזדה 2. נכון שלמזדה מנוע טיפה יותר חזק כאשר דוושה "ברזל בברזל", אבל חוץ מזה כל השאר לרעתה. בI20 המושבים די נחמדים ותומכים ואיכות חומרים טובה יותר. מזדה 2 חוץ ממנוע צריך להשוות עם I10 וגם אז לI10 יש מושבים טובים יותר.

 

אני לא מבין כמה חלמאים יש שנותנים לגיטימציה כזו למחיר כזה בעבור מזדה 2 שהיא גם קרטון וגם מכוערת.

אני לפני 3 שבועות חיפשתי אוטו בן שנה לקנות ונתקלתי במחירים מטורפים מי יחשוב במה מדובר.

 

בסופו של דבר רכשתי סקודה פאביה ספורט סוף 2011 פרטית שגם אם הייתי מתאמץ היא איננה קיימת בחברות וליסינג ושומרת על השם שלה כמו שצריך,מיותר לציין שאיכות החומרים ואיך שהאוטו בנוי רחוקים שנות אור מהמזדה.

והמחיר אינו דומה למזדה מחיר הרבה יותר שפוי והרבה יותר אוטו

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

היי שייקה.

 

אשמח לדעת באיזו חברה קיבלת הצעה של 83,500 על i20 inspire אוטומטית, והאם הם הציעו מראש (או שצריך "לסחוט") את חבילת ההטבות שפירטת: אגרת רישוי , חיישני רוורס,וחבילת הטבות נוספת הכוללת DVD , מנוי שטיפומט שנתי ואפשרות מימון של 20k ללא ריבית .

 

תודה ויום טוב.

ליאור.

פורסם

מצטרף לשאלה מעליי.

דרך אגב, בשאלת קניה מיד 2, תמצא בלוחות רכבים רבים, בחלקם עם עשרות אלפי קילומטרים, במחירים גבוהים יותר מרכב חדש כנ"ל.

פורסם

מדובר במבצע של ניו קופל .

המבצע מיועד ללקוחות תושבי תל אביב /מחזיקי תעודת תושב/כרטיס אשראי מקסימום תל אביב של לאומי קארד (בעצם כרטיס תושב)

מדובר על הדגם האוטומטי INSIGHT.

נראה לך כחבילה שווה?

שקלתי לרכוש אך כרגע הכיוון הוא ליסינג פרטי.

×
×
  • תוכן חדש...