Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעבר הרחוק נהגתי לכסות את הרכב בכיסוי. נהגתי גם לנקות אותו מדי שבוע ועוד כמה פינוקים. עם השנים היחס שלי לרכב השתנה למאור פונקציונאלי. כבר שנים רבות שאיני מכסה את הרכב, אם כי ממשיך להניח מגן שמש בחלון הקדמי (כדי לשמוא על הדאשבורד מקינה ישירה). גם תדירות ויסודיות ניקוי הרכב פחתו. מפנה לי זמן לקשקש ב-CF.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקיץ אני מכסה את הרכב, למרות שאני מעדיפה מקומות מוצלים.

בחורף אני לא מכסה כמעט בכלל מכיוון שאין טעם לכסות בזמן שיש גשמים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בקיץ אני מכסה את הרכב, למרות שאני מעדיפה מקומות מוצלים.

בחורף אני לא מכסה כמעט בכלל מכיוון שאין טעם לכסות בזמן שיש גשמים.

ל'

 

:mm_yeah:

SAME HERE

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני הפסקתי,כי כשיש רוחות קשה לקפל אותו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כיסיתי את הרכב במשך 2 קייצים, והגעתי למסקנה חשובה.

 

אמנם הוא מגן על הרכב משמש ישירה, ושומר על פנים הרכב מקורה, כיסוי רכב הוא יותר נזק מתועלת:

 

- נדבק אליו לכלוך מהרכב במידה והרכב לא מיד אחרי שטיפה.

- מלכלך את הרכב כבר ביום למחרת השטיפה, עקב האבק שנדבק אל הכיסוי ומודבק על הרכב מהטל שיוצא בלילה. ככה שלעולם לא תראה את הרכב שלך נקי.

- במידה ויש קצת רוח, לא חשוב מכמה נק' תחבר את הכיסוי, הוא תמיד ירקוד על האוטו, דבר שיגרום לסווירלים על הצבע.

- פעם אחת ראיתי חתול ששכב על מכסה המנוע של רכבי המכוסה. כשהתקרבתי החתול ברח, ובמקומו נשארו עשרות קרעים בכל איזור מכסה המנוע על הכיסוי, ונחש מה מצאתי מתחת לכיסוי?

החתול המחורבן הזה השאיר שריטות מציפורניו בכל רחבי מכסה המנוע, על צבע חדש בן פחות מחודשיים...

וזה היה הקש ששבר את גב הגמל.

 

מאז אני שם רק את הדבר הזה על השמשה הקדמית.

Honda civic EJ6

פורסם

לא יודע... כיסוי הוא נחלתן של שנות ה 80-90' (אהבו לכסות פעם דברים, אפילו ל CRT ולמקלדת היו כיסויים, לזקני השבט מביננו) ואספנים. מבחינתי מדובר בהתעסקות מיותרת - הוא מתלכלך ומלכלך את פנים הרכב כשאין בו צורך, הוא מעודד סקרנים להרים את "החצאית" ולראות מה מתחבא מתחת (הכיכיף לגלות שזו I30 או כל ליסינגאית מצויה אחרת) וייתכן שגם גנבים.

פורסם

אני מכסה את הרכב כל הזמן חוץ מגשמים. זה שומר על הרכב נקי, שומר משמש ישירה וונדליזים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קודם כל, מי שכותב ו/או חושב שכיסוי לרכב עושה יותר נזק מתועלת פשוט לא חובב רכב. המטרה הראשית של הכיסוי הוא למנוע שמש ישירה על הרכב. עצם הפעולה הזאת שווה המון: זה מונע מחלקי הפלסטיק בתוך הרכב לדהות ולהיסדק עם השנים, וגם מונע מצבע הרכב לדהות ולהתקלף.

מי שמעוניין בכיסוי גם לגשם אז יש כיסויים גם כאלה, אבל קשה להשיג אותם והם עולים יקר יותר מכיוון שעשויים משהו כמו 5 שכבות, ואז המים לא נכנסים. מה שכן, צריך לאוורר את הרכב לעתים תכופות אחרי כיסוי חורף שכזה.

 

למי שכתב עם החתול: במידה ולא היה לך כיסוי המכסה מנוע שלך היה נשרט פי 2, מכיוון שהחתול היה מחליק על המכסה ואז שולף ציפורניים ונועץ בפח כדי לתפוס את עצמו - במקרה שלך הוא נעץ ציפורניים בכיסוי, ומכיוון שהכיסוי שלך היה כנראה עשוי משכבה דקיקה אחת הוא נקרע והיו נזקים גם על המכסה מנוע.

 

למי שחושש מוונדליזם: הוא יכול להגיע גם אם הרכב מכוסה וגם אם לא - עניין של מזל ואיפה אתם מחנים. תחנו בחניה פרטית בתוך שטח פרטי מגודר וללא גישה לזרים - ולא יקרה כלום...

פורסם
תחנו בחניה פרטית בתוך שטח פרטי מגודר וללא גישה לזרים - ולא יקרה כלום...

למי שיש את זה לא צריך כיסוי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חניה פרטית על שטח פרטי וסגור היא לא בהכרח חניה סגורה ומקורה - לא נותן מענה לבעיה העיקרית והיא השמש ולכן הכיסוי, אלא כמו שכתבתי רק לנושא הוונדליזם.

פורסם

הרכב שלי מתחת לחניה מקורה והוא תמיד מכוסה.

מה שגם כרגע זמנית הוא לא נוסע בגלל תקלה.:wink:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני מכסה רק בקיץ. למרות שאני מתשתמש בכיסוי 4 עונות הפשוט של אמריקן איגל, מבאס להכניס את הכיסוי רטוב לאוטו.


×
×
  • תוכן חדש...