Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמירה הזאת די מדוייקת למען האמת ולא קיצונית. שמש עושה נזק גדול מאוד לרכב (במיוחד צבע מטאלי). אומנם מבחינה מכנית הרכב שלך שמור וזה כמובן נהדר, אבל מבחינה חיצונית הוא מזדקן מהר מאוד ללא כיסוי (אלא אם כן יש לך חנייה מקורה).

מעבר לזה, עם כיסוי טוב לא תצטרך לשטוף רכב כל שבועיים - הוא יהיה נקי ומבריק גם אחרי חודשיים.

לגבי הכיסוי, אני מאמין שרחוב שלך יתרגל מאוד מהר.

 

אתה צודק שרכב העומד בשמש מזדקן חיצונית מהר מאוד. הצבע נשרף מהר, פלסטיקים, גומיות וחלקים רבים אחרים.

 

אבל באמת שאני לא מבין את זה.

היה לי במשך שנתיים 2 כיסויים שונים, אחד של HR ואחר של DF ששניהם נחשבים מאוד ממומלצים, כל אחד באיזור ה250 שח, והתועלת המפוקפקת שלהם פירטתי למעלה.

הרכב תמיד היה מלוכלך לילה אחד אחרי השטיפה. ונשאר כזה. חודר אבק וחול אל מתחת לכיסוי ונדבק כנראה גם בתוכו. האבק והחול הזה נדבקים לרכב כל פעם שיש בלילה טל. אני בא בבוקר, מוריד כיסוי חצי רטוב מטל ומגלה רכב מטונף.

נוסע ליעד שלי, ובחנייה מכסה שוב את הרכב כאשר הוא מלוכלך, עם כיסוי מלוכלך, קושר הכל היטב. הפעם הרכב יבש והכיסוי רוקד על הרכב ושורט את הצבע.

בשטיפה אני מגלה עוד ועוד סווירלים.

 

 

עכשי וקבל מצב כזה. אתה חתול. לילה וקר לך. פתאום אתה מוצא רכב חם שחזר מנסיעה והוא גם בעל כיסוי רך ונקי. אז אתה פשוט שוכב לך על מכסה המנוע שלו, מתענג על החום שלו ומדי פעם גם מחדד את ציפורנך על הצבע.

בעל הרכב חוזר ומגלה כיסוי מלא בשיער, קרעים ושריטות בצבע. מלבד כל הסווירלים שכבר שם.

 

ואלה שזורקים פה אמירות מפגרות שמי שלא מכסה רכבו לא אוהב אותו, זורקים אמירות סרק נחרצות חסרות כל ביסוס. אני מזלזל בכם.

 

 

כרגע בלי כיסוי עד למציאת פתרון. שוטף רכב כל שבוע למרות שהוא נקי מאוד לעומת התקופה עם הכיסוי.

לא יודע אולי אנשים עם רכבים בהירים לא רואים את נפלאות הסווירלים או לכלוך. הרכב שלי כהה. כל גרגר אבק רואים עליו.

Honda civic EJ6

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האבק והחול הזה נדבקים לרכב כל פעם שיש בלילה טל. אני בא בבוקר, מוריד כיסוי חצי רטוב מטל ומגלה רכב מטונף.

 

 

עכשי וקבל מצב כזה. אתה חתול. לילה וקר לך. פתאום אתה מוצא רכב חם שחזר מנסיעה והוא גם בעל כיסוי רך ונקי. אז אתה פשוט שוכב לך על מכסה המנוע שלו, מתענג על החום שלו ומדי פעם גם מחדד את ציפורנך על הצבע.

בעל הרכב חוזר ומגלה כיסוי מלא בשיער, קרעים ושריטות בצבע. מלבד כל הסווירלים שכבר שם.

 

אחד הכללים בכיסוי רכב הוא הסרת הכיסוי לפנות ערב - אחרת הצטברות לחות מתחתיו גורמת לא רק הדבקות לכלוך אלא גם החמרת חלודה במקומות שבהם הצבע נפגם. נכול שברכבים מודרניים בעית החלודה פחותה מאשר לפני כמה עשרות שנים, אבל אין להתעלם ממנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני כאמור, לא מסכים עם עמיתי שטען שאלה שלא משתמשים בכיסוי - מזלזלים ברכביהם. זה לא נכון ווזה קיצוני מדי לטעון.

 

בקשר ללחות - מה הפתרון, להשאיר את הכיסוי כשיש שמש לוהטת ולהוריד אותו לקראת ערב? זה הופך את עניין הכיסוי לעוד

מטלה די מחייבת. ובקשר לחתולים - הגיוני שכשהרכב חם ויש עליו כיסוי בד, החתול ימצא שם מקום נעים וחביב לנמנם ולשרוט

את הרכב

 

בקיצור, השאלה היא בשקלול של יתרונות וחסרונות - מה עדיף...

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

פורסם

רעיון מעולה להוריד את הכיסוי לקראת ערב.

אני אדיוט שלא חשבתי על זה קודם...

במידה ומורידים את הכיסוי בערב, זה מונע את בעיית הלחות, והחתולים, כך שכנראה גם הרכב ישאר די נקי.

אם זה מתאים לכל אחד זה כבר לפי שגרת היום שלו:

ניקח כדוגמא אדם ממוצע. הוא יוצא בבוקר לעבודה. מחנה את הרכב בעבודה ושם כיסוי. לקראת ערב מסיים לעבוד, מוריד כיסוי וחוזר הביתה. כנראה שאז כבר יגיע הערב, השמש לא תהיה ישירה וחזקה, וניתן להשאיר את הרכב ללא כיסוי עד הבוקר, ואז זה חוזר חלילה. נשמע לא רע.

 

בכל מקרה, טרחה זה לא בעיה, אני אוהב ורגיל לעובדה שהרכב הפך למסורבל ולא פרקטי.

 

 

למרות שזה לא ימנע סווירלים וכו'.

אשמח לקבל המלצות לכיסויים איכותיים באמת. משהו שיחזיק יותר מקיץ אחד ולא יהיה עשוי מניילון זבל יוצר סווירלים.

 

במידה וקיים דבר כזה כיסוי איכותי ורך אולי אפילו אחזור להשתמש בכיסוי.

Honda civic EJ6

פורסם

קבוע עם כיסוי.

 

הביאו לי כיסוי מחו"ל, אין לי מושג מה שם החברה, יודע רק שהכיסוי דיי מסיבי, החלק הפנימי שלו הוא קטיפטי ומרגיש מאוד נעים, קל לנקות אותו והוא מאוד יקר.

 

אני דיי חייב את הכיסוי, יש לי חניה מקורה אבל בשעות שבהם השמש חזקה היא בדיוק על הפנסים של הרכב, מספיק פעמים בודדות כדי שהפנסים יעבדו מהברק שלהם.

מה שגם הוא שומר על הרכב מאוד נקי.

לאחר נסיעה בגשם אני לא מכסה את הרכב.

פורסם

כשהיה לי רכב הייתי מכסה רק בשני תנאים:

א. הרכב הולך לעמוד בשמש לשעתיים+.

ב. הטמפרטורה בחוץ עומדת על כ 25+ מעלות.

 

היה לי את הכיסוי מחו"ל בדיוק כמו של הבחור שתי תגובות מעליי.

 

אחרי ששנים הקפדתי וטיפחתי, הרכב נגנב. (עם הכיסוי ועוד הרבה דברים אחרים)

 

מסקנתי היום: לקחת דברים בפרופרציות. אם שומרים על רכב נקי ומקפידים על וקס בכל תחילת עונה (4 פעמים בשנה) אין מה לדאוג יותר מדיי לצבע. הצבעים היום עמידים ואיכותיים מאוד אם יודעים לשמור עליהם.

 

לגבי שלמות והתייבשות הפלסטיקים וסלון הרכב: מעבר לשימוש בחומרי ניקוי טובים מבוססי סיליקון שלא יטגנו לכם את הפלסטיקים, הוכך שמקרן החום העיקרי לרכב שעומד בשמש הוא דשבורד כהה. דאגו להשתמש במגן שמש לשמשה הקדמית להצללת פנים הרכב ואפשר גם להשאיר חריץ קטן בחלון לבעלי מגן רוח וגם הסלון שלכם ישמר פלאים גם בלי כיסוי.

 

בסך הכל הרכב נועד לשרת אתכם ולא לגזול את זמנכם. יש רמה מסויימת של פדאנדטיות שכבר הופכת את עניין תחזוקת הרכב למטלה מסורבלת ולא נעימה.

 

כיום אני מחזיק קטנוע, אותו אני דואג לכסות ולא בגלל השמש. אלא בתור אמצעי נוסף להבטחת האופנוע מגנבים מזדמנים וילדים סקרנים שאוהבים לשבת ולנגוע ולהתעסק בכל מיני כפתורים ועל הדרך הוא גם מגן משמש. אין ספק שאם היתה לי חניה פרטית הייתי מוותר על המטלה וחי בשלום עם זה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

Muzic4Ever, אתה מצטער על שנות הטיפוח וההקפדה?

 

 

אשמח לקבל המלצה על כיסוי עבה ואיכותי בשונה מהזבל שבדרך כלל מוכרים כאן.

Honda civic EJ6

פורסם

מצטער? ממש לא. נהנתי מהרכב מאוד כשהיה בבעלותי.

פשוט היום במחשבה לאחור, השתנה קצת סדר העדיפיות שלי וזה נראה לי יותר מדי בדיעבד.

יש דרכים לשמור ולטפח את הרכב גם בלי להשתעבד לו.

 

לגבי הכיסוי, לי היה כזה:

http://www.thecarcover.com/car-covers/diamond-car-cover.html

 

קח בחשבון שיבוא אחד כזה באמצעות משלוח דואר עלול להגיע לסביבות ה 1K ש"ח.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
הרכב תמיד היה מלוכלך לילה אחד אחרי השטיפה. ונשאר כזה.

יש לי כיסוי מיובא מחו"ל מספר שכבות, זה כיסוי עבה כמו שמיכה והרכב נקי המון זמן אחרי שטיפה, גשם, חמסין וכד'. המסכנה שצריך להשקיע בכיסוי איכותי, יחסית הכיסוי של HR לא איכותי בכלל.

 

עכשי וקבל מצב כזה. אתה חתול. לילה וקר לך.

יש ספריי מיוחד שדוחה חתולים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...