Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בנוגע למערכת מולטימידיה מדגם blaupunkt שמגיע אם סיאט איביזה FR שאני שם איזה קליפ בנהיגה הוא אומר משו שצריך שהאמברקס יהיה מורם בישביל להפעיל את הסירטון יש דרך לעקוף תדבר הזה ?

פורסם

תבין שלא סתם הבלם יד צריך להיות מורם. זה לא חוקי לנהוג ושהקליפ ינגן.

כמובן שאפשר לעקוף זאת אך לדעתי זה רק יגרור אותך לבעיות.

פורסם

אני לא יודע איפה זה רשום.

אבל קח דוגמא מסיפור אישי: חבר שם יו-טיוב בפלא ושמע שירים.

שוטר עצר אותו ורצה לתת לו דו"ח על צפיה בקליפ תוך כדי נסיעה.

לאחר התחנוניות לשוטר שלא צפה, וכולה שמע שירים, השוטר ויתר לו.

 

תחשוב, לא סתם אתה חייב להרים את הבלם יד בשביל לראות וידיאו.

ויש בזה משו שמושך את תשומת לב הנהג.

פורסם
דור תראה לי איפה כתוב בחוק שזה אסור?

 

אוהד לא סתם מגיע המנגנון הזה עם המערכות (זה שכולם עוקפים אותו לא אומר שזה מותר).

אם שוטר יעצור אותך ויש קליפ מתנגן הוא יכול לקנוס אותך (אם יעשה זאת או לא תלוי במצב הרוח שלו).

גם ברוב תוכנות הניווט למשל אין אפשרות להקליד כתובת תוך כדי נסיעה, יש לעצור בצד ואז להקליד.

×
×
  • תוכן חדש...