Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע משתמש במעמד האוניברסלי לנייד שנמכר בהום סנטר ב 29 ש"ח ולא ממש מרוצה :-( . לפני זה ניסיתי את המעמד של ה gripgo וזה זבל של מוצר:x .

יש למישהוא המלצה למעמד יעיל ונוח (יציב, שימוש ביד אחת) לנייד לרכב? (אגב יש לי SGS3..) ולא יקר מדיי...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי מעמד כמו בתמונה הזו, ואני מרוצה ממנו.

מחזיק את הטלפון הצורה טובה, ויש לו אפשרויות כוונון יחסית טובות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
Tetrax

 

זה רק לפתח המזגן לא? ואצלי הפתחים ממוקמים ליד הברך.... (I35 :? ) כך שלא ממש אידיאלי. אבל זה שזה מגנטי נראה לי סבבה.

יש מעמדים מומלצים כאלה לדשבורד/שמשה?

פורסם
יש לי מעמד כמו בתמונה הזו, ואני מרוצה ממנו.

מחזיק את הטלפון הצורה טובה, ויש לו אפשרויות כוונון יחסית טובות.

 

מצריך 2 ידיים לתפעול, לא?

פורסם
מצריך 2 ידיים לתפעול, לא?

אכן.

הייתי בטוח שאתה מדבר על תפעול של הטלפון ביד אחד (שיהיה יציב במילים אחרות)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מציע לך לקנות proclip אמנם יקר אבל שווה כל שקל.

אני קניתי בעבר כבר כל כך הרבה תושבות זולות וגרועות שכבר יצא שהוצאתי על זה את הסכום שעלה לי להזמין את ה proclip

פורסם
יש לי מעמד כמו בתמונה הזו, ואני מרוצה ממנו.

מחזיק את הטלפון הצורה טובה, ויש לו אפשרויות כוונון יחסית טובות.

 

גם לי יש את זה, אבל הוא נופל כל הזמן.

emotion of motion

פורסם
מציע לך לקנות proclip אמנם יקר אבל שווה כל שקל.

אני קניתי בעבר כבר כל כך הרבה תושבות זולות וגרועות שכבר יצא שהוצאתי על זה את הסכום שעלה לי להזמין את ה proclip

 

שוב, להבנתי מדובר במתקן שנצמד לפתח המזגן, אצלי ברכב (I35) מיקום פתחי המזגן מאוד בעייתי ונמצא באזור הברך..:x

ואני מעדיף התקנה מימין להגה ולא בצדדים.... :roll:

פורסם
יש לי מעמד כמו בתמונה הזו, ואני מרוצה ממנו.

מחזיק את הטלפון הצורה טובה, ויש לו אפשרויות כוונון יחסית טובות.

 

יש לי גם את הזרוע הזו, זרוע מצויינת, alexk, אני לא מבין איך זה נופל לך, הואקום שלה מאוד מאוד חזק. אפשר למצוא אותה במחיר של בערך 3$ באיביי.

 

פורסם

לא חייב להיות על פתח המזגן, אני קניתי מתקן שלהם שלא על הפתח של המזגן, תיכנס לאתר שלהם, אתה בוחר מיקום התקנה ברכב מבין האופציות שיש לרכב שלך ואחר כך בוחר מתקן שיחזיק את הטלפון.

אין שום מתקן שיכול להחזיק כמו שלהם.

 

נראה לצערך שליונדאי I35 אין מבחר התקנות אלא רק על הקורה.

http://www.proclipusa.com/?sectionpath=383&pageid=16037&processor=content&pcategoryid=12978&categoryid=18718&year=2012&lightwindow=true&usermode=_dualselect&v_pcat=12978&v_cat=18718&year=2012&d_pcat=13759&d_cat=18357&have_holder=false&have_mount=false&p_pageid=1&dtype=

 

לא יהיה נוח לימניים לדעתי.

 

תנסה לחפש אצל מתקינים אולי יש לדגם הזה את הדמוי כרית שמתקינים עליו בדרך כלל טלפונים קבועים ועליו תתקין תושבת חזקה רק למכשיר.

גם זה פתרון טוב ונוח.

פורסם
שוב, להבנתי מדובר במתקן שנצמד לפתח המזגן, אצלי ברכב (I35) מיקום פתחי המזגן מאוד בעייתי ונמצא באזור הברך..:x

ואני מעדיף התקנה מימין להגה ולא בצדדים.... :roll:

 

 

אני גם ממליץ על PROCLIP, לI35 נראה שיש להם רק מתקן לקורה השמאלית :

 

http://www.proclipusa.com/?sectionpath=383&pageid=16037&processor=content&pcategoryid=12978&categoryid=13001&year=2013&lightwindow=true&usermode=_dualselect&v_pcat=12978&v_cat=13001&year=2013&d_pcat=1&d_cat=NULL&have_holder=true&have_mount=false&p_pageid=1&dtype=

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
יש לי גם את הזרוע הזו, זרוע מצויינת, alexk, אני לא מבין איך זה נופל לך, הואקום שלה מאוד מאוד חזק. אפשר למצוא אותה במחיר של בערך 3$ באיביי.

 

אפשר לינק בבקשה? הכי נמוך שמצאתי היה 24$.

פורסם
אפשר לינק בבקשה? הכי נמוך שמצאתי היה 24$.

 

בבקשה:

http://www.ebay.com/itm/170901902477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

מצאת אולי ב 24$ כי חיפשת את הזרוע המקורית של EXOGEAR שבאמת עולה באזור ה 25$. עצה שלי, אל תשקיע סכום כזה גבוה, קנה את הזרוע ב 3$, היא מצויינת.

 

 

אגב, למי שמעוניין לשים את הזרוע על ה DASHBOARD ולא על הזכוכית, תוכלו להשתמש במוצר הזה:

http://www.ebay.com/itm/360300193807?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

צד אחד שלו עם דבק דו צדדי שנדבק ל DASHBOARD ואת הזרוע מצמידים לצד העליון החלק.

המוכר הזה כבר לא נראה לי שולח לישראל, תעשו חיפוש באיביי על השם ותקבלו תוצאות דומות.

 


×
×
  • תוכן חדש...