Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בבקשה:

http://www.ebay.com/itm/170901902477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

מצאת אולי ב 24$ כי חיפשת את הזרוע המקורית של EXOGEAR שבאמת עולה באזור ה 25$. עצה שלי, אל תשקיע סכום כזה גבוה, קנה את הזרוע ב 3$, היא מצויינת.

 

 

אגב, למי שמעוניין לשים את הזרוע על ה DASHBOARD ולא על הזכוכית, תוכלו להשתמש במוצר הזה:

http://www.ebay.com/itm/360300193807?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

צד אחד שלו עם דבק דו צדדי שנדבק ל DASHBOARD ואת הזרוע מצמידים לצד העליון החלק.

המוכר הזה כבר לא נראה לי שולח לישראל, תעשו חיפוש באיביי על השם ותקבלו תוצאות דומות.

 

אני בספק אם דבק דו צדדי יחזיק בשמש בקיץ, הדבק מהחום יתרכח וזה בטוח ייפול די מהר וגם זה ירגיש לא יציב.

פורסם

אני קניתי מהמשתמש THE WOLF אחד של SIGMA. מרגיש מאד איכותי, יושב טוב על השמשה, ובעקבות הקנייה שלי גם הוא החליט לנסות אחד...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

INIGMA OR INIVTA או משהו בסגנון, באופיס דיפו עולה 30. מומלץ בחום!

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
יש לי גם את הזרוע הזו, זרוע מצויינת, alexk, אני לא מבין איך זה נופל לך, הואקום שלה מאוד מאוד חזק. אפשר למצוא אותה במחיר של בערך 3$ באיביי.

 

אני שם על הדשבורד של המיאטה שהוא לא חלק. בחורף הראשון זה החזיק מצויין, בקיץ זה נפל כל הזמן ועכשיו זה לא נדבק יותר לדשבורד. קניתי את המקורי של exogear.

emotion of motion

פורסם

חבר'ה...אין מה לחפש יותר מידי

אין ולא יהיה כמו proclip

רמה מעל כולם וגם לא הורס דשבורד ומשאיר סימנים.

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לי יש את ה EXOMOUNT מעל שנה. כל הקודמים נמסו ברגע ששמתי סוכך שמש (מקבל שמש ישירה ושמש מהסוכך) אך EXOMOUNT החזיק ועדיין מחזיק יופי.

נוח, יציב ופשוט.

פורסם

"מה זה פחות מ 10 שקל"

סע*ק זה תמיד עובד עליי באיביי :oops: הסינים האלה הורסים לי את החיים

אז גם אני הזמנתי, ביקורת בעוד שלושה שבועות

שאלה, זה לא ילחץ לי על הכפתורי ווליום בצד? יש לי

HTC One S

פורסם
"מה זה פחות מ 10 שקל"

סע*ק זה תמיד עובד עליי באיביי :oops: הסינים האלה הורסים לי את החיים

אז גם אני הזמנתי, ביקורת בעוד שלושה שבועות

שאלה, זה לא ילחץ לי על הכפתורי ווליום בצד? יש לי

HTC One S

 

 

הזיוף עובד סביר עד שמגיע הקיץ. ואז הוא נופל.


×
×
  • תוכן חדש...