Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מס נסועה" בגוש דן - במספרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילא היתה רכבת תחתית נורמלית או תחבורה ציבורית לא מסובכת, תחנה מרכזית שאין בה שוק נעליים או 2קומות סגורות וקמ"ר של שטח חנויות נטוש ע"י הבעלים. אני מחכה לשר תחבורה פעיל שיכול לעשות מהפכים בלי יותר מדי השקעה סה"כ ניתוב נכון של כסף. אפשר להגיד לעשות מה שכחלון עשה בשוק הסלולר. יש הרבה וועדות ותוכניות במגירה שיכולות לעזור לכולם. לדוגמה bot של מסלול מירוצים, שמיים פתוחים, רכבת לאילת, רכבת תחתית בגוש דן שתוקם תוך 5 שנים. רק רצון ואהבה לתפקיד שיכול להפוך כמו תפקיד של שר תקשורת לדבר הבא שיעניין את עם ישראל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים, אגרת גודש זה משהו אחר לגמרי. זה הגיוני בדיוק כמו כביש אגרה.

אתה מצטלם/נקלט במכשיר דמוי "פסקל" של כביש שש, ומשם אין עליך מעקב.

 

בין זה, לבין מכשיר ניטור שיודע איפה אתה בכל דקה, ההבדל מאד גדול.

אני לא מדבר על המיסים עצמם, אם לא יגבו כך, ימצאו דרך אחרת להוציא לנו את הכסף מהכיס.

לא בגלל זה אני טוען שזה לא יעבור.

זו פגיעה בלתי נתפסת בחירויות הפרט. וכמו במאגר הביומטרי- כשיש נתונים "מעניינים", אז מי שמאד ירצה ולא יהיה "מורשה",כבר ימצא דרך לגשת אליהם, לא משנה איך יוצפנו.

אף גוף (במדינה דמוקרטית) לא אמור להחזיק בכזה מידע על האזרח.

ואל תביאו לי את סינגפור כדוגמה. אני לא מכיר הרבה שירצו להתחלף עם האזרחים שם.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

סבבה אבל אתה מדבר על אגרת גודש

פה מדובר על מס פר קילומטר נסיעה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4145436,00.html

 

מצד שני סינגפור הם סתם מוזרים, הולנד מסוממים והבריטים עושים הכל הפוך (במיוחד על הכביש).

 

הלוואי והיינו קרובים להולנד מבחינת רווחה .

 

בהולנד להיות קשיש זה אומר להיות מלך, מי שצריך סיוע מקבל כזה מהממשלה בלי צורך לאיים ולרוץ ולדרוש הם יפנו אליך כדי לידע אותך שמגיעה לך, והכל ברוח נדיבה.

 

בהולנד העריות והממשלה מנקות את הרחובות ומשקיעות בתשתיות ענק .

בהולנד יש פנסיה שמאפשרת לך לחיות בכבוד.

 

לממן את כל זה צריך כסף והאזרחים משלמים בשמחה .

בקיצור הפוך מישראל.

 

עוד משהו : בהולנד יש הרבה מאוד מצלמות מהירות וקנסות כבדים מחריגה של 1 קמ"ש בהמהירות, אבל ההולנדים משלמים ושותקים למה ? כי המס הזה מגיעה בסופו של דבר לפנסיה שלהם וכן מדובר בקנס בלבד בלי הרשעה בדין ונקודות.

פורסם
הלוואי והיינו קרובים להולנד מבחינת רווחה .

 

בהולנד להיות קשיש זה אומר להיות מלך, מי שצריך סיוע מקבל כזה מהממשלה בלי צורך לאיים ולרוץ ולדרוש הם יפנו אליך כדי לידע אותך שמגיעה לך, והכל ברוח נדיבה.

 

בהולנד העריות והממשלה מנקות את הרחובות ומשקיעות בתשתיות ענק .

בהולנד יש פנסיה שמאפשרת לך לחיות בכבוד.

 

לממן את כל זה צריך כסף והאזרחים משלמים בשמחה .

בקיצור הפוך מישראל.

 

עוד משהו : בהולנד יש הרבה מאוד מצלמות מהירות וקנסות כבדים מחריגה של 1 קמ"ש בהמהירות, אבל ההולנדים משלמים ושותקים למה ? כי המס הזה מגיעה בסופו של דבר לפנסיה שלהם וכן מדובר בקנס בלבד בלי הרשעה בדין ונקודות.

 

ובלונדון, יש תחבורה ציבורית מהירה ויעילה, ברמה של להגיע מדלת-לדלת בלי להרטב בגשם (ויורד שם הרבה:-D ).

אם אתה אידיוט ומתעקש להכנס לתוך לב הסיטי עם רכב- אז תשלם.

 

אם אני צריך (משום מה:lol: ) להגיע מהרצליה לאזה"ת קרית אריה, אני אזדקק ל: חצי יום+רגליים חזקות+3 אוטובוסים דחוסים.

תן לי ללכת בבוקר לרחוב הראשי הסמוך, לרדת במדרגות, לגהץ כרטיס קרטון קטן, ולהיות תוך 15 דק' מקסימום בעבודה- ואני מבטיח לך שהאוטו יסע רק בהזדמנויות מיוחדות.

עד אז- אין להם שום זכות להכריח אותי לנסוע בתחבורה ציבורית שלא קיימת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם זה באמת יבוא במקום מיסים אחרים - אז מדובר ברעיון כללי שיכול להיות טוב מאוד.

במצב הנוכחי, שני אנשים שיקנו את אותו הרכב (חדש מהחברה) ישלמו את אותו המס העצום, למרות שאחד מהם נוסע רק 7K קילומטר בשנה והשני נוסע 40K ק"מ בשנה. כנ"ל לגבי תשלום אגרת רישוי שנתית ואגרת חידוש רישיון.

 

אם במצב החדש, אדם ממוצע, שלא נוסע הרבה מידי ולא קצת מידי, ישלם מיסים זהים בצורה פרופורציונלית למה שמשולם היום, דיינו.

ואז מי שמשתמש בדרכים פחות מהממוצע ישלם פחות, ומי שמשתמש בהם יותר ישלם יותר.

מה גם שכל הפרוייקטים בכבישים העמוסים והפקוקים במרכז הארץ ממומנים מכיסם של כלל התושבים, ולא בהכרח מאלו שמשתמשים בכבישים אלו.

כמו שהארנונה למימון השירותים העירוניים נגבית בכל עיר בנפרד ולפי שיטה שונה, ניתן לעשות דבר דומה עם הכבישים.

 

ולא, לא חייבים לגור בתל אביב כדי לחיות טוב.

להיפך, מחוץ לתל אביב סביר להניח שתחיו יותר טוב.

 

אך אם הכוונה היא הוספת מיסים על המיסים הקיימים, מדובר בעוד דרך, שהיא אפילו לא יצירתית, להכניס את היד עמוק יותר לתוך כיסו של האזרח.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אם זה באמת יבוא במקום מיסים אחרים - אז מדובר ברעיון כללי שיכול להיות טוב מאוד.

במצב הנוכחי, שני אנשים שיקנו את אותו הרכב (חדש מהחברה) ישלמו את אותו המס העצום, למרות שאחד מהם נוסע רק 7K קילומטר בשנה והשני נוסע 40K ק"מ בשנה. כנ"ל לגבי תשלום אגרת רישוי שנתית ואגרת חידוש רישיון.

 

אם זה באמת יבוא במקום מיסים אחרים - אז מדובר ברעיון כללי שיכול להיות טוב מאוד.

 

 

אם זה באמת יבוא במקום מיסים אחרים

 

אם

 

וזו, חביבי, מילת המפתח.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4145436,00.html

 

מצד שני סינגפור הם סתם מוזרים, הולנד מסוממים והבריטים עושים הכל הפוך (במיוחד על הכביש).

 

יש הבדל עצום בין מס גודש , שבו בכניסה לעיר ישנן מצלמות שמחייבות אותך להתקשר ולשלם או גובות באמצעים אלקטרונים (כמו בלונדון למשל)

לבין להתקין לך קופסה ברכב שבה יהיה רשום בדיוק היכן נסעת ומתי שזאת כבר חדירה לפרטיות.

 

אתה רוצה לתת מס גודש סבבה,

אבל למה צריך לרשום שהלכתי לסווטלנה (או שושנה תבחר) ברחוב הירקון

או שהלכתי לבלות עם המאהבת ...

היכן אני מסתובב בעיר, וכמה זמן אני מתעכב בכל מקום.

 

וכן הלאה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
זה כאילו אתה לא גר פה בכלל

 

השאלה החשובה היא איך אפשר לעמוד בדרישת הביטוח לאיתורן / פוינטר, ולהצליח לבטל את השטות הזו.

 

דרישה לאיתורן / פוינטר היא בחירה של האזרח,

1. לא חייב לרכוש ביטוח חובה

2. לא חייב לרכוש רכב שדורש את האיתורן / פוינטר

 

קופסא כזאת תהיה חובה ומצד שני בטח ידאגו שמי שמנתק אותה זאת עבירה פלילית.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
וזו, חביבי, מילת המפתח.

 

אתה בהחלט צודק, לא סתם השתמשתי במילה הזאת.

מתישהו בעבר, זכור לי שקראתי כתבה בYNET אודות 'מס הנסועה', שם היה כתוב שזה אמור לבוא במקום מיסים אחרים.

שהעיקרי שבהם הוא המס לרכישת רכב חדש.

שוב, המידע נשלף מהזיכרון בלבד.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
הכי פשוט והגיוני - לבטל כל מס הקשור לרכישה או תחזוקה.

להעלות מחיר הדלק ל 20 שקר לליטר...(כן...שקל...)

אכן. זה הפתרון הכי טוב שאפשר לבקש בלי פגיעה בפרטיות.

הוא גם ממסה יותר את מי ש:

1. נוהג ברכב מזהם ו/או בזבזני ו/או גדול.

2. נוהג בשעות עמוסות.

3. נוהג בתוך העיר.

 

וכל זה בלי האח הגדול ובלי להשאיר אפשרות לחמוק מהמס.

אני בעד. אבל בתמורה שיורידו את מס הקניה על רכב חדש ואת אגרות הרישוי,

ושתהיה פה רכבת תחתית.

 

זה כאילו אתה לא גר פה בכלל

 

השאלה החשובה היא איך אפשר לעמוד בדרישת הביטוח לאיתורן / פוינטר, ולהצליח לבטל את השטות הזו.

אז סע ברכב בו הביטוח לא דורש איתוראן.

ואם ידרשו על כל הדגמים - אז קנה רכב ב30k ובטח צד ג בלבד.

 

 

אגב מה הרציונל של פטור ממס על נסיעות של 4 ק"מ ומטה?

למה מגיע פטור על נסיעות כאלו?

אם כבר אז צריך כפל מס כי אלו נסיעות מיותרות ומזהמות (מנוע קר) שאפשר להחליף בהליכה ברגל או אופניים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...