Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שלפעמים כאשר הרכב בעליה הרכב נמצא בהילוך רביעי ובטורים שבן 1 ל2 2.5 אני מנסה להאיץ אחריי נסיעה רגועה, לפעמים יש איזו תחושה של השעיה ( מחנק ) ורק אחריי כמה רגעים פתאום יש כניסה של הטורבו וזינוק בהאצה.

ברגע שאני מאפשר לרכב ( לפעמים בלחיצה חזקה יותר ) להוריד הילוך אני לא מרגיש שום השעיה.

 

תמיד זה קורה רק במצב הזה ורק בנסיעות רגועות שאחריהם אני מנסה להאיץ בפתאומיות, בנסיעות קצת יותר חזקות זה לא קורה כלל וכך גם לא בתחילת נסיעה איטית או מהירה, ההילוכים עוברים חלק ללא רעידות וההחלפות חלקות .

גם כאשר לוחצים בניטרל על הגז אין שום הרגשת מחנק בשום מצב.

 

התחלתי לשים יותר לב לתופעה לאחר החלפת המצמדים ועידכון הגיר.

 

אני שואל אם ככה זה צריך להיות או שמדובר בתקלה כל שהיא ?

 

הרכב הוא לאון 2010 DSG עם מנוע 1.8 TSI .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גיר רובוטי, אין מה לעשות.שים על S ולא יהיה לך השהיה בגלל שהגיר ישמור על הילוך יותר נמוך.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
גיר רובוטי, אין מה לעשות.שים על S ולא יהיה לך השהיה בגלל שהגיר ישמור על הילוך יותר נמוך.

אני לא זוכר שהרגשתי את ההשעיה לפני עידכון התוכנה, האם זה משהו שכנראה נגרם בגלל תוכנה שונה ?

האם אתה מדבר מניסיון והיכרות עם הרכב הספציפי או גיר/מנוע הזה ?

האם המנוע אמור לתפקד כמנוע אטמוספרי רגיל ולסחוב גם בלי הטורבו ? כי ההרגשה היא שהרכב מגמגם ורק שמגיע לטורבו הוא מושך חזק במצב שתיארתי.

דרך אגב התופעה מופיעה רק בעלייה בהילוך רביעי ולחיצה בנונית על הגז, לרוב לחיצה חזקה יותר מורידה הילוך ואז הכל תקין, או בשיוט בהילוך שישי והאצה רגועה.

במצב ספורט אין שום בעיה שהריי הרכב תמיד בהילוך נמוך יותר ובטורים גבוהיים.

אני יכול להוסיף שאין הרגשת חנק באף צורת נהיגה אחרת לא בהאצות חזקות ולא בהעברות לא ביציאה מהמקום .

פורסם
אני לא זוכר שהרגשתי את ההשהיה לפני עידכון התוכנה, האם זה משהו שכנראה נגרם בגלל תוכנה שונה ?

 

יכול להיות, אבל מה הבעיה, פשוט תוריד הילוך...

 

נראה לי די טריוויאלי שבהילוך גבוה בעלייה, בטורים נמוכים, הרכב לא יאיץ מיידית בלי הורדת הילוך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האם זו אותה השהייה שיש בתחילת נסיעה מעמידה?

אם כן אז אני מבין אותך לגמרי.

ההשהייה הזאת די מעצבנת, במיוחד מעמידה, אבל לומדים לחיות איתה.

פורסם
האם זו אותה השהייה שיש בתחילת נסיעה מעמידה?

אם כן אז אני מבין אותך לגמרי.

ההשהייה הזאת די מעצבנת, במיוחד מעמידה, אבל לומדים לחיות איתה.

האם גם אצלך קיימת אותה תופעה.

פורסם

אני לא יודע אם זו בדיוק אותה תופעה אבל גם אצלי ישנה השהייה בהאצה מעמידה במקום.

מלבד זה אין שום בעיה, כוח זמין יש בכל סל״ד.

אני מתאר לעצמי שההשהייה שאתה מרגיש נובעת מהעובדה שהגיר תמיד שואף להיות בהילוך גבוה.

שים לב לתצוגת ההילוכים בלוח שעונים, אתה תראה שכבר ב-50 קמ״ש הגיר יהיה בהילוך חמישי,

מצב פתיר לגמרי אם תיסע על מצב S, רק קח בחשבון שזה יפגע בתצרוכת הדלק.

פורסם
אני לא יודע אם זו בדיוק אותה תופעה אבל גם אצלי ישנה השהייה בהאצה מעמידה במקום.

מלבד זה אין שום בעיה, כוח זמין יש בכל סל״ד.

אני מתאר לעצמי שההשהייה שאתה מרגיש נובעת מהעובדה שהגיר תמיד שואף להיות בהילוך גבוה.

שים לב לתצוגת ההילוכים בלוח שעונים, אתה תראה שכבר ב-50 קמ״ש הגיר יהיה בהילוך חמישי,

מצב פתיר לגמרי אם תיסע על מצב S, רק קח בחשבון שזה יפגע בתצרוכת הדלק.

 

ההשהייה בעמידה במקום קיימת גם אצלי, DSG6. הגיר הזה אכן לא הכי מהיר במצבים "רגועים".

פותח השרשור - ההשהייה עליה אתה מדבר באה גם אם אתה נותן קיק דבוק לרצפה ? בכל אופן, יש לזכור שכגיר ידני בבסיסו, הDSG לא מבצע כל דבר באופן מיידי על מנת לאפשר העברה חלקה של ההילוך ושמירה על הגיר. אם הוא היה מציית לכל דבר ברגע, תחשוב על זה כאילו אתה מעביר בעצמך את ההילוכים עם קלאץ' - כל פעם זריקת קלאץ', כל פעם מכות בגיר, סבסוב גלגלים. יש כל מיני שיקולים שהובילו לכך שהגיר לא עושה הכל ברגע, אלא בכמה מאיות מורטות עצבים.

ככה, בכל אופן, הבנתי את הגיר הזה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
ההשהייה בעמידה במקום קיימת גם אצלי, DSG6. הגיר הזה אכן לא הכי מהיר במצבים "רגועים".

פותח השרשור - ההשהייה עליה אתה מדבר באה גם אם אתה נותן קיק דבוק לרצפה ? בכל אופן, יש לזכור שכגיר ידני בבסיסו, הDSG לא מבצע כל דבר באופן מיידי על מנת לאפשר העברה חלקה של ההילוך ושמירה על הגיר. אם הוא היה מציית לכל דבר ברגע, תחשוב על זה כאילו אתה מעביר בעצמך את ההילוכים עם קלאץ' - כל פעם זריקת קלאץ', כל פעם מכות בגיר, סבסוב גלגלים. יש כל מיני שיקולים שהובילו לכך שהגיר לא עושה הכל ברגע, אלא בכמה מאיות מורטות עצבים.

ככה, בכל אופן, הבנתי את הגיר הזה.

אם לוחצים עד הסוף הוא אכן מוריד הילוך.

אם לוחצים בכמעט עד הסוף אבל לא מאפשרים לו להוריד הילוך אז הוא נחנק בן 1.5 ל2- 2 וקצת ואז הטורבו נכנס לעבודה.

אם לוחצים קצת אז הוא מאיץ לאט .

פורסם

רק שאני מבין נכון, אתה מאיץ בטורים מינימליים, ברביעי, בעלייה ומתפלא שהרכב לא מגיב מהר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
רק שאני מבין נכון, אתה מאיץ בטורים מינימליים, ברביעי, בעלייה ומתפלא שהרכב לא מגיב מהר?

 

כן. טענה הזויה.

 

לפותח הפוסט - המנוע לא בטווח היעיל, הנהיגה שלך לא נכונה.

פורסם
כן. טענה הזויה.

 

לפותח הפוסט - המנוע לא בטווח היעיל, הנהיגה שלך לא נכונה.

 

יצאתי לנסיעה היום והרגשתי את אותה חניקה בהילוך שלישי, אז אני אנסה להתמקד יותר.

דבר ראשון אין לי ספק שהגיר לפני החלפת הקלאצים ועידכון התוכנה היה יותר יעיל וטוב עם רעידות.

הגיר שלאחר העידכון וההחלפה יותר נינוח ולא רועד כלל.

הבעייה שהתופעה החלה מיד לאחר עידכון כך שיכול להיות שאין מה לעשות מצד שני אף אחד אחר לא מצווח על בעייה דומה.

 

אז ככה :

ההשהיה היא לא אותה השהיה שיש בהאצה מעמידה במקום.

היום למשל יצאתי מסיבוב הרכב בהילוך שלישי והנסיעה רגועה מאוד,פתאום לחצתי בחוזקה על הגז כמעט עד הסוף הרגשתי חנק ואז בערך ב2.5 טור האצה פתאומית.

אותו דבר חוזר על עצמו בעיקר בהילוך רביעי ובאופן קבוע ז"א נסיעה רגועה ואז לחיצה כמעט עד הסוף הגיר לא מוריד הילוך אבל הרכב מאיץ עם הרגשת חניקה ואז פתאום התפרצות של כח( טורבו נכנס לפעולה).

אני אגש למוסך ביום רביעי כנראה לא נראה לי מצב תקין .

פורסם
רק שאני מבין נכון, אתה מאיץ בטורים מינימליים, ברביעי, בעלייה ומתפלא שהרכב לא מגיב מהר?

מגיב בהחלט אבל עם הרגשת חנק ואז פתאום התפרצות כוח , לא זוכר שזה היה ככה בעבר.

בכל מקרה תמיד נהגתי באותה צורה.

פורסם

רציתי גם להוסיף שלא הייתי שם לב לעניין אלמלא שאני לא זוכר שכך היה לפני השדרוג, וגם שמדובר בהרגשת חנק לא באיזו השהייה .


×
×
  • תוכן חדש...