Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

96000 ק"מ לשנת 2009


omt
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

האם 96,000 ק"מ לרכב שנת 2009 אוט' יד 1 נחשב המון? זה יהווה בעיה במכירה עתידית? הרכב נמכר מתחת למחירון. או עדיף את אותו הרכב שנת 2008 עם 70,000 ק"מ ובאותו מחיר? שניהם לכאורה שמורים.

תודה לכל העוזרים!

פורסם

אם אתה לא נוסע הרבה זה משפיע טוב אחרי כמה שנים על רכב 2009.

אם הרכב על בחודשים מינואר עד יוני 2009 זה נראה בסדר אבל אם אחרי אז זה קצת נורא.

אבל אתה צריך לכתוב סוג מנוע, רכב, בעלות......

את 70000 ל 2008 מאוד טוב אך 2009 אתה תקבל שנתון יותר חדש.

אנחנו קנינו מזדה 2007 ב 2011 שעשתה 143000 (35000ק"מ בכל שנה)

אבל היום היא עשתה 180000 (30000 בשנה ק"מ)

רכב טוב פרטי לא ליסינג נוסע ממוצע 25000 ק"מ אם בד"ך אבל דיזל אם נסע 30000 או 35000 אז זה לא נורא.

אם אתה מצאת שממוצע נסיעה שך רכב 2009 שעשה 96000 כ 30000 אז אני אומר לך בהצלחה.

פורסם

הק"מ שציינת לשנת 08 הוא נחשב טוב. רכב ממוצע נסועה שנתית אמור לעבור 20,000 ק"מ. וזה גם בהגזמה. תעשה חשבון.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

יותר חשוב - כמה ק"מ אתה תסע בשנה עם אחד הרכבים שתקנה?

 

אם תסע קצת (נניח 10K בשנה ופחות) אז הק"מ "יתקזז" עם ההפרש שלך לאורך זמן (בהנחה שתשאיר את הרכב אצלך לפחות שנתיים-שלוש).

 

אם תטחן ק"מ (מעל 20K בשנה) אז באמת יהיה לך מספר ק"מ "מפחיד" בעת המכירה העתידית.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מדובר במנוע 1400. על פי חישובים אני אמור לעשות בין 7-11 אלף בשנה. סביר להניח שלא אגיע ל-11 אלף. מתכוון להחזיק ברכב כשנתיים. האם באותו מחיר עדיפה לי ה-2009 עם הק"מ הגבוה או ה-2008 עם הק"מ הנמוך ב-20 אלף?

תודה לעוזרים!

פורסם

מה זה משנה כמה תסע בעתיד?

רכב מודל 2009 שעבר 100K זה רכב שעבד, וניתן למצוא רכבים במודל הזה עם חצי מהקמ.

אני לא הייתי נוגע בו.

פורסם

מדובר על רכב ליסינג? אם כן כול הליסינג נמכר בהנחות גדולות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הוא נסע הרבה מעל הממוצע,קח בחשבון שכזה קמ יכול להיות ברכב ליסינג,רק ששם המחיר יהיה זול יותר ועוד עם שנת אחריות,במידה ואנחנו מדברים על דגם שהוא קיים גם בליסינג.

לדעתי אפשר להוריד אותו יותר,או לבדוק רכבי ליסינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...