Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו 7 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבא שלי צריך לקבל מהעבודה אוטו חדש,עכשיו הוא צריך לבחור איזה אוטו לבחור מה שחשוב :

*7 מקומות

* רצוי אוטמתי-אפשר ידני אבל רק אם יש הבדל במחיר כי הוא עם דלקו ככה שהדחק לא משחק פה.

*כמה שיוצר זול מבין המכוניות האלה(בשביל המס;) )

*באגז כמה שיוצר גדול כי העבודה מצריכה מקום באוטו - בזמן העבודה האוטו לא מלא ככה שאפשר להוריד תכסאות בשביל הבאגז.

 

כרגע הציעו לו כמה:

ברלינגו 7 מקומות

מאזדה 5

אופל אופריה

 

אשמח לשמוע המלצות/חוות דעת.

 

תודה:)

פורסם

מבין הרכבים ברשימה, אין ספק שאופל זפירה היא הטובה מכולן באופן משמעותי, אך גם יקרה יותר.

הברלינגו 7 מקומות כפי שכתבו לפני, לא לגעת.

 

מאזדה, 5 זו מאזדה 5 המוכרת לטוב ולרע, פחות מרווחת, נעימה, נוחה וכו' מהזפירה.

פורסם
בברלינגו 7 מקומות אל תיגע,זה שענטז של הדגם הישן,הרכב פשוט עגלה.

 

מבין הרכבים ברשימה, אין ספק שאופל זפירה היא הטובה מכולן באופן משמעותי, אך גם יקרה יותר.

הברלינגו 7 מקומות כפי שכתבו לפני, לא לגעת.

 

מאזדה, 5 זו מאזדה 5 המוכרת לטוב ולרע, פחות מרווחת, נעימה, נוחה וכו' מהזפירה.

 

 

קודם כול תודה לשניכם.

 

הבנתי שמבינהים הזפירה הכי טובה.

איך התא מטען שלה? [כשמושבים סגורים כמובן] כי זה די חשוב.

 

ואם יש עוד מכונית שלא מופיעה מהרשימה בערך באותו מחיר [הרשימה היא סתם רשמה שהביאו זה לא משהו שצריך לבחור משם] אני אשמח לשמוע.

פורסם

מאזדה 5 חדשה מעל 2010 היא מרווחת, נפח תא מטען 158 ליטר.

הייתה לנו קאיה ג'ויס שנפח תא מטען 166 ליטר והיינו נוסעים 7 לאילת עם מזוודות ותיקים בלי לקפל שום מושב.

פולקסווגן קאדי ישש לה תא מטען גדול ויש גם דגם ארוך.

אולי תמצא פורד SMAX או גלקסי דיזל- אס מקס יותר זולה גם ממאזדה 5 (רכב משומש).

פורסם
בברלינגו 7 מקומות אל תיגע,זה שענטז של הדגם הישן,הרכב פשוט עגלה.

 

הדגם הוא הברלינגו החדשה ארוכה במעט (לא ישן ולא שעטנז) מנוע 1.6 דיזל מוצלח מאוד וחסכוני סוחב לא רע בכלל

הרכב מגיע או 6 מושבים (בשני שורות) או 8 מושבים בתצורת 6 מושבים יש תא מטען גדול מאוד.

באופן יחסי הברלינגו נוחה!

ולמי שחשוב שווי שימוש לפי 128K חסכון משמעותי לעומת האחרות.

פורסם

יש גם רנו גרנד סניק עם מנוע בנזין וגיר אוטומטי (יותר נכון רציף) זהים לאלו של ניסן קשקאי.

נרכב מרווח, נוח מאוד, והמושבים בשורה השלישית נכנסים קומפלט לתוך רצפת הרכב.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4311448,00.html

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
קצת בילבלתם אותי עכשיו חח..

ד״א כול מכונית שנקבל לא משנה איזו היא תיהיה 2011-12 לפחות.

 

לפי הדרישה "כמה שיותר זול בשביל המס" לך על ברלינגו סיבוב קצר אצל היבואן ותראה את הרכב הרכב מחושב לפי 126K להבדיל מהזאפירה למשל ששם החישוב הוא לפי 160K בערך.

 

אם יש לך סבלנות עוד כמה חודשים תחזור אלינו הלוגאן בתצורה החדשה

תצליח

פורסם

מבין האופציות שהעלת, גם אני מעדיף את הזאפירה למרות שכרכב נהיגה ה5 יותר מהנה בעיניי.

 

הרכבים הטובים בקטגוריה הזו לדעתי הם הפיקאסו, הטוראן והגרנד סניק. מבחינת נוחות אלו שלשות הרכבים הכי נוחים.

לפחות לגבי השניים הראשונים, הם גם הכי חסכוניים.

הפיקאסו והגרנד סניק מאוד רכות ונעימות על שיבושים לעומת האחרות.

 

לפיקאסו יש את העיצוב הכי יפה אבל גיר מעצבן לאללה. צריך לנסוע עליו לפני ששוקלים לרכוש. הטוראן מכוערת ולא סחירה אבל באמת שזה יופי של אוטו.

הגראנד סניק המציאה את הקטגוריה הזו ובשנים האחרונות הפכה קצת אנדרייטד בעיניי.

 

בהצלחה.

פורסם

היי,

קודם כול תודה לכולכם :)

עכשיו:

תברלינגו אני לא רוצה לגעת..

אני מעדיף לשלם קצת יותר אבל שיהיה גם כיף לסוע..

 

המאזדה 5 הבנתי קטנה.

ככה שנשאר :

את האופל זאפירה שכול מי ששאלתי לא מכיר את המכונית + בחיים לא ראיתי אותה בכביש.

מאזדה 5 - שקטנה לדעתי

וכמובן שלא הזכרתי את הC4 אבל הבעיה זה התיבה הרובטית שלה.

והציעו לי עוד מכונית בשם מיצובשי גראנדס..

 

מישהו שמע ?

 

בקיצור לסיכום:

אני מחפש אוטו שיהיה בטווח מחירים האלה פחות או יותר .. ומביניהם כמה שיותר זול אבל אני לא רוצה לקחת תברלינגו בגלל שהוא זול משמועתי ..

שיהיה הרבה מקום במיוחד בבאגז - זה הכי חשוב

ו7 מקומות כמובן.

פורסם
היי,

קודם כול תודה לכולכם :)

עכשיו:

תברלינגו אני לא רוצה לגעת..

אני מעדיף לשלם קצת יותר אבל שיהיה גם כיף לסוע..

 

המאזדה 5 הבנתי קטנה.

ככה שנשאר :

את האופל זאפירה שכול מי ששאלתי לא מכיר את המכונית + בחיים לא ראיתי אותה בכביש.

מאזדה 5 - שקטנה לדעתי

וכמובן שלא הזכרתי את הC4 אבל הבעיה זה התיבה הרובטית שלה.

והציעו לי עוד מכונית בשם מיצובשי גראנדס..

 

מישהו שמע ?

 

בקיצור לסיכום:

אני מחפש אוטו שיהיה בטווח מחירים האלה פחות או יותר .. ומביניהם כמה שיותר זול אבל אני לא רוצה לקחת תברלינגו בגלל שהוא זול משמועתי ..

שיהיה הרבה מקום במיוחד בבאגז - זה הכי חשוב

ו7 מקומות כמובן.

את הגרנדיס כוללת תא מטען גדול( הוא הגדול ביותר בקטגוריית מיניוואנים כ 285 ל') אבל הוא זולל דלק בצורה משמעותית, חברו של אבא שלי התפטר ממנה בגלל שהיא עושה 1-4 בעיר וממוצע כ 6.

אולי שתחפש פולקסווגן קאדי מקסי ( יותר מרווח מברלינגו ) רכב מוצלח מאוד, תיבת הילוכם DSG6 מאוד מוצלחת שגורמת לחסכון בדלק.

וגם יש את הקאדי לייף יותר זולה וקצרה ממקסי. תסתכל על תמונות שני הרכבים.

אני גם חוזר ומציע את פורד SMAX דיזל, מנוע עוצמתי,חזק,חסכוני ורכב מרווח יותר מזאפירה אבל חות מגרנדיס, אולי שתחפש 2010 ב 120K.

פורסם
את הגרנדיס כוללת תא מטען גדול( הוא הגדול ביותר בקטגוריית מיניוואנים כ 285 ל') אבל הוא זולל דלק בצורה משמעותית, חברו של אבא שלי התפטר ממנה בגלל שהיא עושה 1-4 בעיר וממוצע כ 6.

אולי שתחפש פולקסווגן קאדי מקסי ( יותר מרווח מברלינגו ) רכב מוצלח מאוד, תיבת הילוכם DSG6 מאוד מוצלחת שגורמת לחסכון בדלק.

וגם יש את הקאדי לייף יותר זולה וקצרה ממקסי. תסתכל על תמונות שני הרכבים.

אני גם חוזר ומציע את פורד SMAX דיזל, מנוע עוצמתי,חזק,חסכוני ורכב מרווח יותר מזאפירה אבל חות מגרנדיס, אולי שתחפש 2010 ב 120K.

 

תודה לך אני יבדוק.

 

רק מה שכנראה שחכתי לציין זה 2 דברים:

1. כול רכב שנקבל זה רכב חדש, החברה לא הולכת על פחות מ2011-12 .

2.כנ"ל לגבי הדלק - הוא לא משחק פה תפקיד כי המכונית תיהיה עם דלקן והחברה לא תתחיל לבדוק מה הצריכה של האוטו :)

×
×
  • תוכן חדש...