Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למקרה שלא שמת לב, הכושר הפיזי של מסי מדהים. הוא נע כל הזמן, התנועות שלו בד"כ מכסות הרבה מרחק ובמהירות משתנה, הוא משנה כיוון תדירות ומדלג מעל תיקולים כל הזמן. הכושר שנדרש ממנו הוא עצום. כישרון בלבד יש גם לראובן עובד (ברור שאני מקצין, אבל הרעיון ברור).

 

מסי על סמים !

בואו מהר נפרסם את זה לאופרה וינפרי והוא יישבר מולה בראיון שובה לב

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני אוהב ציניות, אבל שים לב שלא היה לך מה להגיד לגופו של עניין (הכושר הנדרש ממנו). בניגוד לשחקנים כמו רומאריו, למשל, ששיחקו פחות או יותר על המקום ולכל היותר עשו ספרינטים קצרים, בשנים האחרונות זה פשוט לא קיים ברמות הגבוהות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מטל ספק בכושר הנדרש ממנו.

אבל אני לא חושב שכל מי שמהיר, חזק, או בעל סיבולת הוא צורך סמים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

אני רואה כול משחק של ברצלונה, ואת האמת מסי לא באמת רץ הרבה. הוא רוב הזמן הולך על המגרש. אין שחקן בעולם עם יכולת כיבוש שערים, ראיית משחק, דיוק וטכניקה בשחקן אחד. ואלה דברים שסמים לא יכולים לשפר.

ובאופן כללי זה אמנם לא ניראה ככה, אבל סטטיסטית, ברצלונה ברצלונה רצה פחות מהיריבות שלה במשחקים.

פורסם

כן, מסי טבעי

עם פנים יפות כמו שלו אין מצב שהוא משתמש

 

בא נחדש לך, הוא לא.

פאףףףף

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני רואה כול משחק של ברצלונה, ואת האמת מסי לא באמת רץ הרבה. הוא רוב הזמן הולך על המגרש. אין שחקן בעולם עם יכולת כיבוש שערים, ראיית משחק, דיוק וטכניקה בשחקן אחד. ואלה דברים שסמים לא יכולים לשפר.

ובאופן כללי זה אמנם לא ניראה ככה, אבל סטטיסטית, ברצלונה ברצלונה רצה פחות מהיריבות שלה במשחקים.

 

 

זה אמנם לא קשור לנושא השרשור, אבל ברצלונה באמת רצה פחות - הכדור זז בעיקר. מסי, לעומת זאת, רץ לא מעט ובמיוחד עם הכדור. אל תשכח שאת רוב השערים שלו הוא מתחיל די רחוק מהשער.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה גם לא קשור לכמה הם זזים על המגרש

ללא חומרים אף שחקן טוב לא יחזיק באימונים

 

בכל אופן עמדתי בנושא היא שאף אחד לא אפס ולא הייתי רוצה לראות את הספורט ללא חומרים ״אסורים״

אחרת לא היה לי את גיבורי העל: שוורצנגר,טייסון,גו׳רדן,בולט,גונסון,לואיס,קומניצ׳י ועוד גיבורי ילדות לא מוכרים כמו רוסטם שריפוב וויטאלי שרבו שהיו הגדולים בגימנסטיקס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
למקרה שלא שמת לב, הכושר הפיזי של מסי מדהים. הוא נע כל הזמן, התנועות שלו בד"כ מכסות הרבה מרחק ובמהירות משתנה, הוא משנה כיוון תדירות ומדלג מעל תיקולים כל הזמן. הכושר שנדרש ממנו הוא עצום. כישרון בלבד יש גם לראובן עובד (ברור שאני מקצין, אבל הרעיון ברור).

 

אז מה שאתה בעצם אומר זה שההבדל בין שחקן ברמת רובן עובד לבין שחקן ברמתו של מסי הוא מנת סמים ממריצים?

מעניין...

פורסם

לא שמת לב שכתבתי שאני מקצין לגבי ראובן עובד?

 

לגופו של מר עובד, הבעיה שלו מתחילה הרבה לפני הרמה בה סמים הופכים לרלוונטיים, כי הוא פשוט לא רצה מספיק. כישרון, אם כבר, יש לו לרמות הכי גבוהות, אבל זה פשוט לא מספיק.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בכוונה הבאתי את ההקבלה הזו בכדי שממנה אוכל לקפוץ להקבלה הבאה, נניח - ג'ובינקו מיובנטוס.

 

על פניו, לו ולמסי נתונים כמעט זהים - מבחינה פיזית הם כמעט אותו דבר (1.69 אל מול 1.65), מבחינת טכניקה ג'ובינקו אחד השחקנים הטכניים בעולם וכנ"ל מבחינת זריזות, וגם מהירות לא חסר לו.

 

אז מה, תן לו את מה שלכאורה מסי לוקח ותקבל את השחקן הטוב בתבל2? לא נראה לי...

פורסם

אז מה, תן לו את מה שלכאורה מסי לוקח ותקבל את השחקן הטוב בתבל2? לא נראה לי...

 

ומי אמר שהוא לא לוקח?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אף אחד לא אומר שההבדל הוא בחומרים בלבד, אבל למה להיות תמים? אני מניח שגם מסי וגם ג'ובינקו (שאגב אני מאד אוהב את השחקן) לוקחים. באיטליה, ספציפית, נושא הקונדישנינג מפותח במיוחד, ואני מניח שיש גם משמעות לחומרים, אסורים או כאלה שייאסרו בעתיד, לעובדה ששחקני שדה בני יותר מ-35 רצים שם כמו ילדים בני 20.

 

שוב - לא רק חומרים, אבל גם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...