Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המועדון המוטורי הישראלי 2010 והתאחדות IRDA יקיימו את אירוע מספר 2 (מתוך 5) באליפות 2012-2013 ביום שישי ה 28 לדצמבר 2012. פרטים נוספים יפורסמו בפורום ההתאחדוץ (וכאן) בהמשך.

ביום רביעי הקרוב, מפגש הכנה לרבות חידוש רשיונות לנהגים שצריכים (כן, כן, כבר עברה שנה), לרבות בדיקות רפואיות למי שנדרש (ניידת במקום). מפגש ההכנה יערך בנורדייה - תודות למארח, ותיק הנהגים, אהוד לביא מקבוצת MAXXIS.

השעה הסופית תפורסם כאן בהקדם (16:00 או 17:00).

לאחר חידוש הרשיונות, תדריך ראשוני ולאחריו ישיבת ועד המועדון (חברי המועדון מוזמנים להישאר לישיבה).

בברכה,

אלון חלווה

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם
ספורט מוטורי: מרוץ שני באליפות ישראל בראלי , יום שישי הקרוב בחצרים

מאת דובי מילר

פורסם בתאריך 17-12-12 21:00

 

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2777-9C%D7D7%99%D7%95%D7%9D-9D

 

על פי הכללים המשלימים נראה שזה בדיוק אותו מסלול שהיה באוגוסט (בניגוד למה שצוין בכתבה).

מכל מקום, זה לא רלוונטי לשרשור הזה (תפתחו שרשור אחר למרוץ בחצרים)

 

בכל מקרה, בהצלחה למשתתפים.

פורסם

נהניתי מאד מהמפגש המחודש עם החברים אצל אהוד במועדון, ניידת בדיקות רפואיות הגיעה, הכל תיקתק,מסמכים צולמו למי שהיה חסר,אהוד מארח למופת,עופר? נכס לכל עמותה, מישל לקח פרוזק (היה רגוע) דלילה בעניינים חוזרים כאמור לערד אחרי הרבה שנים (1999) יש תקווה!

מירוצי מכוניות

פורסם

נהדר לקרא ביקורת שכזו !!!!! אכן האופטימיות מביאה תוצאות,

ולעצם העניין :

 

בוקר טוב,

12 צוותים כבר נרשמו לראלי שיתקיים בסוף החודש בערד.

המרוץ יכלול רכבי ראלי, רייזרים, ורכבי "רייד" (או "באחה")שונים.

התייצבות צוותים משתתפים עד לשעה 6:30 לבדיקת טכניות.

הצופים יכולים להגיע מהשעה 9:30 שבה צפויה להיות נסיעת ההכרות ותחילתההזנקות.

העיר ערד, תלבש שוב את חליפת המרוצים, ותצא לספרינט קצר, לקראת חזרתהלמפת מרוצי הראלי הארצית.

הרשמה מוקדמת לצוותים תחרותיים.

חברת "MAXXIS" מריצהרכב וצוות שלם !!!!

חברת "קולה זירו" מריצה רכב וצוות שלם !!!

ואתם ? ....... – כבר נתתם חסות לאירוע או לצוות ?

כולם מוזמנים לצפות ולהנות.

עפר שורץ

פורסם

עופר

אין טעם להתחיל בדיקות טכניות ל12 צוותים בשעה כל כך מוקדמת, אנשים צריכים לצאת מהמרכז וצפונית מהמרכז ז"א שהם צריכים לצאת בשעה 4 לפנות בוקר נשמע הזוי לגמרי.

הבדיקות הן קצרות כי לכל המכוניות יש רשוי ואף אחת מהן לא עשתה "פריז דאקאר",מציע לאחר את הבדיקות לאיזור 8, הזנקות ב9 (השמש כבר הפציעה) סה"כ באים להנות זה ספרינט ואם הכל יתקתק זה יגמר מהר. חבל למרוח זמן.

מירוצי מכוניות

פורסם

היי דני,

אתמול בלילה היו 12 צוותים.

נכון לעכשיו כבר 21 צוותים, והיד עוד נטוייה.

אני מאמין ומקווה שנגיע לכ-35 צוותים.

למעט הנהגים גם הארגון עדיין בשלבי ארגון ולכן כל העסק והגלגלים צריכים שמן בגלגלים.

בעבר היה יומיים,

עכשיו יום, ובהמשך שעה עד שעתיים ......

 

ממליץ על האפשרות, למי שרוצה להגיע יום קודם.

אם תהיה כמות משמעותית אנסה לארגן שמירה בלילה על מתחם סגור.

 

עפר,


×
×
  • תוכן חדש...