Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האירוע ביום שישי הקרוב בפארק הצפוני של ערד (09:00 בבוקר). כ - 30 צוותים הבטיחו מקומם.

3 קטגוריות הרכבים תחרותיות מאד:

1. גרופ S מעל 2000 סמ"ק (אימפרזות STI, EVO וכו' - בין 6 ל- 8 רכבים ואולי יותר)

2. CUP WRX - (סובארו GT/WRX - אני יודע לפחות על 4-5 מתחרים)

3. גרופ S עד 1.6 סמ"ק (פז'ו 205GTI, פז'ו 106 ראלי, פז'ו 106S16, פז'ו 206 עד כה נרשמו כ- 4-5 מתחרים ונקווה שיהיו עוד)

צפויים כמובן רייזרים - יש לנו חבר ועד ש"ערק" לטובת הכלי המיוחד הזה - שחף בהצלחה.

גם רכבי ראלי רייד (יודע לפחות על אחד ומקווה שיהיו עוד).

בקיצור - אם חשבנו שנעם היימן, מישל גדז' ועפר שוורץ קבעו רף גבוה בראלי ספרינט קצרין, נראה שהרף הפעם לא יהיה נמוך יותר וצפויות אף הפתעות נוספות (ביקשו שלא אפרט - אז אני משאיר לעפר שוורץ לפרסם).

תגיעו!!!! כניסה חינם!!!!

 

אלון

פורסם

חברים,

כמו פעם שעברה, המועדון המוטורי הישראלי 2010 מארגן חדרים עבור המתחרים ואורחיהם הרוצים להגיע ערב קודם.

אנו נערכים ללינה משותפת במלון קרוב למסלול + חניה סגורה לרכבים שיגיעו ביום חמישי אחה"צ או בערב.

מחירים לחדרים:

1 בחדר - 300 ש"ח

2 בחדר - 400 ש"ח

3 בחדר - 480 ש"ח

4 בחדר - 600 ש"ח

המחירים כוללים לינה + ארוחת בוקר

נא להודיע לי אישית מי שמעוניין בחדר.

אלון

 

נ.ב.

מתארגנים גם לגרירה משותפת בחמישי צהריים ערב (גרר / מובילית - כתלות בכמות הרכבים).

ניתן ליצור איתי קשר גם בעניין זה,

אלון

פורסם

יש גרר או מובילית לפי צורך.

לכל המעוניינים - חייב לדעת היום:

גרירה מדלת לדלת - איסוף הרכבים ביום חמישי והבאה לחניה סגורה במלון בערד. החזרת הרכבים ביום שישי מייד לאחר המירוץ.

מחיר 800 ש"ח. אם נהיה הרבה - ייתכן והמחיר יירד קצת.

נא לחזור אליי בהקדם.

גם עם החדרים.

אלון

פורסם
האירוע ביום שישי הקרוב בפארק הצפוני .... בקיצור - אם חשבנו שנעם היימן, מישל גדז' ועפר שוורץ קבעו רף גבוה בראלי ספרינט קצרין, נראה שהרף הפעם לא יהיה נמוך יותר וצפויות אף הפתעות נוספות (ביקשו שלא אפרט - אז אני משאיר לעפר שוורץ לפרסם).

תגיעו!!!! כניסה חינם!!!!

 

אלון

 

 

טוב,

אז הבטחנו הפתעות ומנסים לקיים. לאלו שיגיעו יום קודם צפוי ערב הוואי משותף (מחפשים כרגע מסעדה או משהו כזה - מי שיש לו רעיונות מוזמן לפנות אליי).

המועדון המוטורי הישראלי ביקש ועפר שוורץ נענה לקיים ארוחת בוקר משותפת (או יותר נכון כיבוד בוקר משותף - כי אין הרבה זמן) לחבריי המועדון. כמובן שכל אורחי המועדון שאינם חברים, אך מכבדים אותנו בנוכחותם באירוע - מוזמנים גם הם.

המועדון יממן פעילות זו עבור חבריו וגם עבור המתחרים האורחים.

 

זו גם הזדמנות טובה למי שאינו חבר מועדון להירשם כחבר לשנה הבאה (ניתן יהיה להירשם גם במירוץ עצמו - למעוניינים). דמי חבר 250 ש"ח (רק ההטבות שמקבלים חברים המועדון שוות הרבה יותר כמו שאתם יודעים). במהלך ינואר נערוך בחירות וכולם מוזמנים.

 

בהצלחה לכל המתחרים,

אלון

פורסם
האירוע ביום שישי הקרוב בפארק הצפוני של ערד (09:00 בבוקר)

האם הכניסה לצופים מתחילה ב9 בבוקר?

תודה ובהצלחה!!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לכל מי ששאל - להלן לו"ז ראלי ספרינט ערד 28.12.12

 

06:30 - התחלת בדיקות טכניות

הערה חשובה: כל צוות שסיים בדיקה טכנית יחנה את רכבו בתור עורפי שתחילתו בקו הזינוק כהכנה לתהלוכה בעיר

להקפת הכירות (NOTES) במסלול.

09:20-09:00 תדריך נהגים

09:40-09:30 - טקס פתיחת המרוץ וברכת ראש העיר וכו'...

09:40- יציאה להקפת היכרות

10:30- זינוק למקצי האימון התחרותיים בהפסקות של 5 דקות בין המקצים השונים

13:15- טקס סיום וחלוקת גביעים (מועד משוער)

 

בהצלחה לכולם

אלון

 

נ.ב. - בין הבדיקות הטכניות לתדריך המועדון המוטורי הישראלי 2010 ידאג לארוחת בוקר (כיבוד קל) לחברי המועדון ולצוותים האורחים (אם לא תהיינה הפתעות של הרגע האחרון).

אלון

פורסם

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.


×
×
  • תוכן חדש...