Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשני מקרים שונים במהלך המירוץ, נתפסתי ללא ידיעתי על ידי צלמים ברגעים אינטימיים שלי.

ממש התרגשתי משתי התמונות שהמשותף להן - שהצלמים מצליחים לתפוס בתמונה אחת הרגשה שלי שלא אוכל לתאר גם באלף מילים!

העליתי פוסט לדף שלי בפייס-בוק לגביי התמונות, אבל החלטתי לשתף גם כאן.

לפחות לגבי התמונה עם בני - אינני יודע מי הצלם.

את התמונה השנייה צילם ירון גולן.

תודה לכם הצלמים, על הנצחת רגעים מיוחדים באמת - לפחות בשבילי. זה הולך ישר לאלבום המשפחתי.

בהערכה רבה,

אלון חלווה

אין בעולם אהבה - כמו אהבה של ילד.jpg

רגע מהורהר בתדריך נהגים לפני הזינוק.jpg

פורסם

http://m.youtube.com/#/watch?sns=fb&v=LLTHL75kb6M&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DLLTHL75kb6M%26sns%3Dfb&gl=IL

הסטייג המהיר ביותר שלנו.

שלומי ניווט בצורה מושלמת שגרמה לי לבטחון ולנהיגה מהירה שהספיקה לנו לא רק למקום ראשון בקטגוריה אלא גם להיות מהירים בדירוג הסופי מחלק מהאימפרזות.

תהנו,

אלון

פורסם

אתה גורם לי להרהר שנית בנושא שיתוף נווט במסלול ראליספרינט.

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

תודה מישל. אני ממליץ לפרסם גם דירוג כללי (נהוג בחלק מהמרוצים בעולם).

כמו שכתבתי בדף הפייס-בוק שלי, אנחנו מאד נהנינו (הצוות, המשפחה, האורחים שבאו לצפות).

אני מצטרף לדברים של יובל שרון בסיום המירוץ על הפודיום - היה מסלול טכני מאד שדרש שליטה גבוהה.

אי אפשר היה לנצח במקריות - היה צריך לדעת לנהוג.

השטח והתנאים הקשים למארגן (במקרה זה למנהל המירוץ) באמת הקשו גם על הנהגים והרכבים - לדעתי היה חובה נווט - לי זה עזר.

אני רוצה להודות לך מישל - על כך שלקחת לימון (השטח שם) ועשית ממנו לימונדה!

אני בתחושה חזקה שנעם ואתה - זה צוות מנצח ויחד עם ההכוונה מהמועדון (עפר) - אנחנו הנהגים מרוויחים ובגדול.

רק שימשיך ככה...

 

אלון

פורסם

רבים חושבים, כי מרגע שהסתיים המירוץ, הסתיימה עבודה הנהג.

אצל חלק זה אולי ככה (יש קבוצה גדולה שמטפלת בכל מה שצריך).

אצלי, עכשיו מתחילה העבודה הגדולה. החזרת הרכב לכשירות וכו'.

אבל החלק החשוב בעיניי, הוא לימוד מהמרוץ האחרון למרוץ הבא:

1. מה ניתן לשפר מבחינת הרכב - איזה לחץ אוויר בחרנו ואיך היה, מה צריך לחזק ברכב, נזקים וכו'.

2. מה צריך היה לשפר מבחינת עבודת נהג נווט.

3. הדבר הכי חשוב בעיניי - תחקור טעויות הנהיגה שלי וההחלטות שקיבלתי. על זה אני רוצה להרחיב:

 

במסלול האחרון, בגלל הגיר הארוך שיש לי (שנהייה עוד יותר ארוך בגלל הגדלת קוטר גלגל), החלק הראשון של המסלול שהיה עם המון פניות חדות ובלי קטעים ישרים כמעט ולא אפשר פיתוח מהירות גבוהה, נאלצתי להחליט האם לרדת בחלק מהסיבובים להילוך ראשון או להישאר בשני בסל"ד נמוך ביציאה מהסיבוב. בסבבי ה"פראקטיס" (האימון), ניסיתי פעם אחת להישאר בשני ופעם אחת לרדת להילוך הראשון (הפעם הזו הייתה הרבה יותר מהירה בזמן הסופי) - אבל רק בתחקור של הסרטונים ברכב ניתן להשוות בכל שלב מה היה נכון אל מול הנוטס - באיזה הילוך להיכנס, איפה נקודת הבלימה הנכונה ועוד. לכן, מעבר לחשיבות שיש לסרטונים בהצגת האירוע, הרכב והצוות לקהל - יש להם חשיבות אדירה בעיניי לתחקור ושיפור ביצועים לפעם הבאה - כשהתנאים יהיו דומים.

אני מצרף לינק המראה במקביל 4 סטייג'ים מתוך החמישה שביצענו. למי שלא מכיר את המסלול, זה אוליי לא יגיד הרבה, מעבר לכך שניתן לראות לפי סימני הדרך (עצים וכו') מה יותר מהיר, אבל - תאמינו לי - שלי כנהג, זה אומר המון על ההחלטות שקיבלתי במרוץ (בחירת הילוך, בחירת קו בלימה, בחירת קו בתוך הסיבוב, ביצוע ה"הר-פין" עם בלם יד או בלי ועוד).

 

להנאתכם, צירפתי את הלינק - ותודה לשלומי בקיש נהג המשנה שלי - על הצילום והעריכה.

 

 

אלון


×
×
  • תוכן חדש...