Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום (יום חמישי בערב) בין 19:00 ל 19:20 ברצועת הספורט המוטורי הקבועה בערוץ הראשון יהיה סיקור ראשוני לגביי אירוע הראלי ספרינט בערד.

ממליץ לכולם לצפות.

והעיקר,

תגיעו מחר!!!!!

אלון

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה אחלה אירוע, ברכות לזוכים וכבוד לכל המשתתפים.

את שני המקצים האחרונים לא ראיתי, אבל מהשלושה הראשונים נהניתי בהחלט.

יש גם תמונות, בקרוב

שבת שלום ותודה על אירוע מעניין

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ראלי ישראל || חיים את המציאות בהילוך גבוה

אחרי שנעלמו לחלוטין מהנוף המקומי, מירוצי המכוניות חוזרים לשטח. חלק מהנהגים מתלוננים על הביורוקרטיה, אחרים צמאים כבר להגה

 

http://www.haaretz.co.il/sport/other/1.1895031

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

ברכות לכל המשתתפים ולזוכים כמובן.

כרגיל אני התרשמתי מיובל שרון - ליגה אחרת! הצוות, הפיטס וכמובן הנהג ששוב הכי מהיר בדירוג הכללי.

קובי כהן - שמראה למה אני לפחות חושב שהוא דור העתיד של הספורט הזה - סטייג' אחד שהלך חלק הראה מה הוא יודע לעשות (כמובן בעזרת שי הנווט).

ואחרון חביב - אהוד לביא - ותיק הנהגים שמסיים במקום השני אחרי קובי ומראה שלגיל אין מגבלה (לפחות במקרה שלו).

 

כמובן גם אנחנו נהנינו מאד - סוף סוף קטגוריה עם יותר משני מתחרים ומקום ראשון שלנו בלי נזקים מהותיים לרכב - שזה חשוב מאד (למרות שהצמיגים נטחנו עד דק!!!) תודה ל MAXXIS על הצמיגים שהם מחלקים כפרס למקומות הראשונים!

איזה ספונסר!!! הרווחת אהוד!!! כולנו הרווחנו.

תודה כמעט אחרונה לספונסר שלי י.ש. מוסכי גליל בע"מ, מרכז שירות לפז'ו סיטרואן מבית לובנסקי - מזל שיש קרבת דם ביני לבין הבעלים (אבא) והמנהל הראשי (אחי) - אחרת מי היה מממן את השיגעון שלי.

היה כיף.

תודה לנעם היימן וצוות באחה ישראל. תודה לאיריס היימן על החוברת הנפלאה ועל כל שאר העבודה. לגברת הראשונה של הספורט המוטורי, דלילה!!! אין כמוך!!!

תודה לעפר - שאמנם נהג - אבל הראש היה בהפקה של המשימה הקשה שהמועדון הטיל עליו. כמובן תודה לאמציה על העבודה מול עריית ערד בהוצאת האירוע.

ותודה אחרונה למישל גדז' על ניהול אירוע בתוואי ובתנאים קשים - לא הרבה היו מצליחים להוציא מהלימון הזה לימונדה!!! שאפו מישל!!!

 

זהו - נגמרו לי התודות - ומי ששכחתי - נא יסלח לי. אני גמור והולך לישון.

אלון חלווה

 

נ.ב.

אין לי אף תמונה שלי מהמרוץ - אשמח אם תעלו פה שאוכל לשמור (בייחוד על הפודיום עם הילדים - בקשה של ילד - מי יסרב?).

תודתי מראש,

אלון

פורסם

אין לי אף תמונה שלי מהמרוץ - אשמח אם תעלו פה שאוכל לשמור

יטופל :-P

שוב, שאפו על האירוע

כן יירבו

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קובי כהן - שמראה למה אני לפחות חושב שהוא דור העתיד של הספורט הזה - סטייג' אחד שהלך חלק הראה מה הוא יודע לעשות (כמובן בעזרת שי הנווט).

 

גם זלמן ואני חושבים זאת :-)

גם לך אלון מגיע כל הכבוד, עם רכב 2*4 לתת בראש לרבים מהאימפרזות,,,,,,כבוד !

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

חברים יקרים ראשית תודה על הברכות,

בשבילי כל מרוץ זה הגשמת חלום ,הקבוצה שלנו "קובי רייסינג"הכוללת גם את מנהל הקבוצה זלמן דגן המדהים ושי אסרף הנווט המעולה עובדים קשה ומכינים את הרכב בצורה אופטימלית בעזרת יובל מלמד(ספרקו) והצוות הנפלא שלו,ולוקחים כל מרוץ בצורה רצינית מאוד. זה בכלל לא מובן מאליו לזכות במקום ראשון שבוע אחרי שבוע בקטגוריה N הבכירה עם נהגים מצויינים.

הדרמה שהתחוללה לאחר המקצה הראשון כאשר הגעתי לפיט עם צמיג מפוצץ ומחבר של מוט מיצב שבור הייתה גדולה,

יובל והצוות הסתערו על הרכב תיקנו מה שצריך ודקות ספורות לפני הזינוק הבא הרכב היה מוכן...(תודה לדני לוי ומישה על חלק שהיה חסר אני מעריך את זה מאוד)

 

ברכות לחבריי לפודיום גבי סרוגו ואהוד לביא המעולים,וברכות למנצחי הקטגוריות האחרים ובמיוחד לאלון חלווה ולשלומי הנווט על

נהיגה מצויינית בקטגוריה 2*4 ותוצאות זמנים של חלק מהאימפרזות,שאפו.

 

תודות,

לעירית ערד ולראש העיר טלי על הארוח

נועם ואיריס היימן (בחה ישראל)

למישל ג'דז מנהל האירוע

לאמציה גזית עופר שוורץ ודלילה המקסימה

לצלמים ולקהל

לצמיגי מקסיס על הפרסים(מקווה לעוד נותני חסות)

לבועז קורפל השדר\כרוז האחד והיחיד שכל אירוע הופך לאקשן איתו

 

בברכה

קובי כהן


×
×
  • תוכן חדש...