Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז חלה התלבטות,

 

אחרי שנתיים וחצי הגיע הזמן להשתדרג מהשירוקו.

 

על הפרק עלו שני הרכבים הנ"ל.

 

לגבי המרצדס מדובר בגרסת ה200, משמע מנוע 1.6 טורבו עם 156 כ"ס.

 

מבחינת ביצועים, הגולף עולה על המרצדס בכמה רמות ותהיה שווה בערך לשירוקו.

 

אולם מבחינת איכות המרצדס מתעלה.

 

 

בגולף יצא לי לנסוע כמה פעמים, את המרצדס אני אגש לראות השבוע באולם תצוגה.

 

חוות דעת יתקבלו בברכה.

 

תודה, בן.

Got To love It

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מודע ל MkVII?

 

השאלה הגדולה היא מה עושה לך טוב במכונית?

ואגב לגבי איכות, הגולף לא בדיוק מובסת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

סתם שתדע כרגע נשארו שני GTI שחורות ידניות 3 ד'ל ואחת 5 ד'ל לבנה DSG מתצוגה, וזה נכון לאמצע שבוע אז קח את זה לתשומת ליבך.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אני לא כ"כ מבין את השאלה.

 

אלה לא רכבים באותו סגמנט. זאת שאלה שאתה צריך לפתור עם עצמך, ספורטיבית או פרימיום.

 

אם אתה שואל אותי, רק ספורטיבית ולאו דווקא GTI אלא מגאן ואולי ST(אני לא מכיר את הרכב במציאות).

 

אני מניח שלא צריך לספר לך שמחליפת ה-GTI תנחת עוד מס' חודשים.

פורסם

חשבת על ה A3 1.8?

נראה שהיא משתלבת באמצע...בפחות מזומנים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

 

אלה לא רכבים באותו סגמנט. זאת שאלה שאתה צריך לפתור עם עצמך, ספורטיבית או פרימיום.

 

 

בדיוק.

אנחנו לא יכולים להשוות ביניהן, זאת העדפה שלך נטו.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אוודי 1.8 לא על הפרק.

 

 

זה שזה רכבים מסגמנט אחר, דווקא בגלל זה היתי שמח להעזר בעזרת החברים פה.

 

לרוב שרוצים להחליף רכב אז רוצים להשתדרג(אם זה מתאפשר), ומצד אחד אני יכול להשתדרג במנוע ומצד שני באיכות רכב.

 

זאת הדילמה.

 

לגבי S3, אין אחת כרגע ביד 2 "מציאה".

Got To love It

פורסם

כמו שנאמר, זו התלבטות שאתה צריך בינך לבין עצמך אבל יתרה מזאת, קשה להשוות את המרצדס, לכל דבר בעצם, שכן כמעט אף אחד עדיין לא נהג עליה...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני לא יודע איזו שירוקו יש לך או במה היא התחדשה מאז הקנייה, אבל האם GTI באמת מהווה שידרוג מהותי לעומתה? או פשוט חידוש? אני חושב שעצם ההכנסה של הA למשוואה, אומר שאתה מחפש שינוי, ואולי פחות מעניין אותך הפאן הספורטיבי. אחרת, למה בכלל?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני לא יודע מה יש בשירוקו שלך

אבל חשבת לפנק אותה בתוספות כמו תוכנת ניהול מנוע (צ'יפ), הנמכה של הרכב עם מתלים ספורטיבים יותר?

 

בכל מקרה, המרצדס לא מתחרה עם הgti.

והgti לא כזאת זולה באיכות החומרים שלה, היא די דומה לשירוקו.

They are trying to ban me...

פורסם

אני לא מתכוון להשקיע בשירוקו. יש לי 1.4 עם ה160 כ״ס.

 

וגם עם ציפ היא לא נוסעת כמו ה2.0 ליטר סטנדרטי ( נסעתי על כמה כאלו וכמה כאלו).

 

הgti מהווה שינוי מבחינת מנוע לעומת השירוקו ואולי קצת נוחות.

 

במידה והמחיר של שירוקו 2.0 היה 180-190 כנראה זאת היתה הרכישה הבאה.

 

האיי קלאס מהווה שדרוג מבחינת יוקרה ואיבזור שאין לא בשירוקו ולא בגולף (אם זה קסנון, חיישנים למינהם וכו).

Got To love It

פורסם

לגבי השירוקו 1.4 זה לא בדיוק נכון.

אפשר להגיע איתה לתוצאות ממש יפות שלא יביישו gti, ולא בהשקעה רצינית.

לא רוצה להשקיע, הכל טוב.

:)

 

לגבי המרצדס, תשאל את עצמך אם אתה באמת מוכן לוותר על הביצועים שהgti מציעה בשביל האיבזור הנוסף שיש במרצדס?

 

סתם לידע כללי, אפשר לשאול בן כמה

אתה?

They are trying to ban me...


×
×
  • תוכן חדש...