Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר לדעת איזו איכות על איזה כוח?

 

כרגע מבחיניתי מעבר למרצדס יהיה זהה בכוח לשירוקו, מעבר לגולף יניב פוטנציאל גדול יותר בשדרוג המנוע.

 

ההתלבטות שלי הייתה בין FR לבין 116i, אחרי שנסעתי על הבימר ידעתי שזה זה, ממש לא מצטער על זה.

אם באותו זמן המרצדס הייתה על הפרק (לא שווקה עדיין), כנראה שהייתי בוחר בה.

פורסם

מבחינה איכות ויופי אין ספק שהמרצדס מנצחת, בלי להכניס למשוואה את הוולבו.

 

מבחינה עיסקית עיסקה הכי גרועה.

אין הנחות אין טרייד אין ואין שום מבצעים.

לפי דעתי הכי טוב זה לחכות שימכרו את המשלוח הראשון למתלהבים הראשונים ואז לחכות לעיסקאות יותר טובות.

על ה C והB יש הנחות וטרייד אין.

דרך אגב ברבעייה הזאת המרצדס היא היקרה ביותר והחלשה ביותר , כך שלמרות ההתלהבות מהמראה והאיבזור הרכב די עגלה לעומת המתחרות.

אני מתכוון לחכות ולא להזמין כרגע.

היום רכב לא שומר על ערכו ומבצעים יש בכמויות ורכב קונים רק במבצע.

A180 על הכביש 189 אלף ש"ח ??

פורסם

בן,



 

אני הייתי בוחר במרצדס ואני אגיד לך גם למה.

 

כי בסופו של יום אתה קולט שרוב הנסיעות שלך הן מנהלתיות.

אתה קולט שאתה לא שומאכר ושכבישים 20, 1, 5, 2, 6, 4 שלרוב רובנו נוהגים עליהם שלא לדבר על כבישים עירוניים - הם לא דייטונה, לא נורבורינג אלא כבישים שיש עליהם מצלמות מהירות ואחרי מאה קמ"ש אתה לרוב תהיה כבר בסכנת שלילה.

 

אז - בערך 95 אחוז אם לא 99 אחוז מהנהיגות שלך הן או נהיגת פקקים או נהיגת שיוט מנהלתית

 

המרצדס מתאימה יותר למשימה הזאת בגלל שהיא תהיה יותר נוחה, יותר מאובזרת יותר מפנקת.

 

אם יש לך מחסן בבית לצמיגי סמי סליקס וצמיגי אימון ואתה יוצא איזה פעם פעמיים בחודש לעשות איזו ג'ימקנה וזה הכיף שלך - אז אולי באמת תיקח את הGTI - אבל מה הסיכוי שפגעתי בנקודה? ועוד בארץ...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כבעלים של שירוקו 2.0TSI לשעבר וכמישהו שיצא לו לנהוג יומיים במרצדס A החדשה כך בחשבון שאם אתה בכל זאת עדיין רוצה איזשהו קמצוץ של ספורטיביות ברכב הבא שלך, השלדה של המרצדס תהווה אכזבה לא קטנה לעומת השלדה הנהדרת של השירוקו.

 

גם בו נקח דברים בפרפוציה כן? מדובר ב A קלאס לא S, כך שלא צריך להגזים בשימוש במילה יוקרה...

 

מצד שני הרכב שקט להפליא (מבודד מאוד) ואיכותי ביותר, אולי אחד המרצדסים היותר איכותיים של השנים האחרונות שבהם הם קצת איבדו את זה, והעיצוב נהדר בעיניי.

פורסם
יש את גירסאת ה 250 AMG שמתחילה סביבה ה 265 לפני תוספות,לזאתי יש 211 כ"ס ו35 קג"מ ,

גירסאת ה 200 עם 156 כ"ס מתחילה ב225,

השבוע הייתי שם והתעניינתי.

 

שים לב שהאותיות AMG בדגם 250 מספרות על רמת גימור בלבד!!

לא מדובר בגרסת AMG אמיתית! זה מבלבל ומעצבן!

גרסת ה AMG האמיתית עוד לא הגיע לארץ, וכשתגיע היא תקרא A45 AMG.

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...