Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הgti מהווה שינוי מבחינת מנוע לעומת השירוקו ואולי קצת נוחות.

 

אני עברתי מגולף 160 ל-GTI. דווקא השינוי במנוע לא דרסטי.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הן לא יביישו gti, אבל עדיין זה לא מנוע 2.0, שאצלו עם ציפ' אתה בכלל קופץ מדרגה.

 

פה הדילמה, האם לוותר על ה"ביצועים" בשביל היוקרה, האבזור והאיכות או שמה להשאר נאמן לאנדרנלין שמידי פעם לוחצים על הגז.

 

 

 

אני הרגשתי את השינוי שנסעתי על gti, ושינוי דיי מורגש.

Got To love It

פורסם

אני נוהג על 2.0TSI עם תוכנה.

 

אנדרנלין אני מקבל רק בבירנרית-אלקוש או כביש דומה לצורך העניין. מלחיצות אני לא מתרגש, בכל זאת זה לא מפלצת תאוצה ואתה מתרגל לכח דיי מהר.

 

כמו שכתבתי, אני מצביע לספורטיבית. אז תעשה +1 להוט האץ' בסקר שלך. אה וידנית בלבד.

 

אבל כמו שאמרתי, בכלל לא הייתי הולך על ואגית.

 

ממה שאני מבין ממך, תלך על המרצדס. לא נראה לי שחסר שמה כח.

 

אם אתה לא מוצא S3, מניח שלא חסרות A3 עם מנוע 2.0TSI, ריפודי עור וכל מיני שטויות כאלה.

פורסם

פה הדילמה, האם לוותר על ה"ביצועים" בשביל היוקרה, האבזור והאיכות או שמה להשאר נאמן לאנדרנלין שמידי פעם לוחצים על הגז.

 

מה אתה רוצה, שהפורום יגיד לך מה הטעם שלך?!

 

אתה מכיר את הרכבים, יודע את ההבדלים, לבחור אף אחד לא יכול בשבילך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השאלה היא גם שאלה של ניראות. אני לא הייתי מרגיש נוח במרצדס או סדרה 1, כמו בגולף. אבל זו בעיה שלי.

כרגע אני מחכה ל- GTI החדשה. תחכה גם אתה ונעשה רכישה משותפת ;-)

אגב, יש בפליקס ימי מכירה עכשיו/בקרוב (אולי בכל האולמות, לא יודע). שווה להרים טלפון לראות מה הם מציעים, למרות שלא הייתי מטפח תקוות גדולות מידי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה אתה רוצה, שהפורום יגיד לך מה הטעם שלך?!

 

אתה מכיר את הרכבים, יודע את ההבדלים, לבחור אף אחד לא יכול בשבילך.

 

 

לא ביקשתי שיבחרו בשבילי.

 

אני אתקן את עצמי, האם מישהו ביצע את המעבר הזה ויכול להגיד אם הוא התאכזב/שמח על השינוי?

עדיין ברור שכל אחד והעדפותיו שלו אולם אם אוכל לקבל חוות דעת זה יכול לעזור.

 

 

הgti החדשה תגיע רק עוד בערך שנה, ככה שזה לא כל כך רלוונטי כרגע.

Got To love It

פורסם

אני העדפתי איכות על פני כוח, לא מצטער על ההחלטה הזו לרגע.

לפי דעתי לך על המרצדס, לא תצטער.

פורסם

אפשר לדעת איזו איכות על איזה כוח?

 

כרגע מבחיניתי מעבר למרצדס יהיה זהה בכוח לשירוקו, מעבר לגולף יניב פוטנציאל גדול יותר בשדרוג המנוע.

Got To love It

פורסם

לא הייתי רוכש רכב ספורטיבי רק בשביל הריגוש בלחיצה בקו ישר, כשישנה האפשרות לרכוש רכב פרמיום חזק שיהיה הרבה יותר נוח ומאובזר.

 

לגביי ה160 כ"ס במרצדס מול 210 כ"ס בGTI, בסדרי גודל האלה לפחות - זה רק מספרים, אם המנוע של המרצדס הוא פחות לינארי אז היא תהיה יותר מרגשת בלחיצה מאשר הGTI. (מה שגם ככה פתיר בעזרת שינוי תוכנה, לתוכנה שהיא פחות לינארית בהעברת הכוח)

 

שים לב שהGTI מרגשת יותר בקו ישר מהשירוקו 1.4TSI שהייתה לך בגלל שה1.4TSI מאוד לינארי בהעברת הכוח יחסית ל2.0TSI.

 

כך שבמקומך הייתי בהחלט נוטה לכיוון המרצדס שלפי הבנתי איכותית מאוד ומגיעה עם אבזור עדיף.

 

פרמטר נוסף שצריך להכניס למערכת השיקולים הוא היבואן, אינני יודע כיצד יבואן מרצדס נוהג בלקוחותיו, אבל כידוע צ'מפיון יכולים לעשות לך חיים לא פשוטים (אלא אם יש לך סוכן שאתה מכיר וסומך שמטפל בך ולא "מטפל" בך).

פורסם

רן, השירות של צ'מפיון גרוע, מי כמוני יודע על בשרי.

גם שלקוח שחטף מהם חוזר ועדיין רוצה לקנות עושים לו טובה ואפילו על הקודן לא מוותרים לו.

 

אני אגש השבוע לראות את המרצדס ולברר מה המחיר על גרסת ה200 (ה170-180 לא באות בחשבון, והamg בטוח תהיה יקרה דרסטית).

Got To love It

פורסם

יש את גירסאת ה 250 AMG שמתחילה סביבה ה 265 לפני תוספות,לזאתי יש 211 כ"ס ו35 קג"מ ,

גירסאת ה 200 עם 156 כ"ס מתחילה ב225,

השבוע הייתי שם והתעניינתי.

Vw Polo GTI

פורסם

אני נמצא בדיוק באותה התלבטות +- .

אז ככה, נהגתי שבוע שעבר על הA200 קומבינה:-D , המנוע החלש יותר והאיבזור של ה200 .

הרכב מאוד יוקרתי ואני אסביר, הרכב מרגיש ונראה גדול ולא יבייש אף מנהל, בנסיעה הוא נינוח ושקט.

מבחינת כוח , אפשר לאמר שכח לא חסר הרכב מאיץ בקלות ומספק ביצועים טובים אך לא מדובר בGTI.

הרכב מאובזר מאוד מהודר ואיכותי ברמה שלא קיימת באף אחד מהמיתחרות ובטח שלא בVAG.

הרכב מרגיש כמו טנק על הכביש אך לא עצל אך מיועד בעיקר לשיוט נינוח ויוקרתי.

לגביי הA3 לא נהגתי אבל ישבתי ברכב שהגיע שעה לפניי לסוכנות, הרכב קטן העיצוב כמו של הA1 הפלסטיקה ברמה של הלאון לפחות במראה, וכבר ברכב שישבתי בוא התקלפו פלסטיקים. יתרון יחידי מנוע עם 180 כ"ס.

לגביי הב.מ.וו , מדובר ברכב מאוד איכותי אך לא מרגיש יוקרתי לנסוע עוד לא יצא לי אך כבר במגרש החנייה מרגיש מוצק.

 

אפשר לסכם:

מרצדס : יוקרה .

A3 : מנוע ( אפשר לקבל את אותו מנוע ברכב זול בהרבה).

ב.מ.וו : הכי לא ב.מ.וו.

 

בקיצור הגולף GTI היא רכב מצויין ולפי דעתי עדיף מהאודי אבל אם אתה מוכן לוותר על מנוע חזק ואתה מחפש יוקרה אז המרצדס.


×
×
  • תוכן חדש...