Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לא השקרן הראשון שטוען שיש לי קשרים.

להגיב לגופו של כותב במקום לגופו של עניין זה תמיד נשקם של מי שאין להם טיעון.

 

או שתביא הוכחה או שתסתום את הפה, כי להאשים מישהו בשחיתות בלי הוכחה זה מעשה נבלה.

לי אין שום קשר לשום פעילות כלכלית בתחום הרכב.

אם אתה יודע משהו אחר - תביא הוכחה.

אחרת, לסתום את פה.

 

FALOU מה קורה? הכל בסדר?

כמה תגובות לפניו, אתה רמזת על תאוריית קונספירציה כלפי פותח השירשור, ובטח לא הפריע לך תאוריות הקונספירציות כלפיו, למרות שהוא מאוד ותיק בפורום, ועכשיו מפריע לך שמישהו ממציא עליך תאוריית קונספירציה. אז או שתביא הוכחה שפותח השירשור הוא אינטרסנת/דרמה קווין ידוע, או שגם אתה תסתום הפה, ותן לאנשים להתבטא. או שלאף אחד אסור לפתח קונספירציות או שלכולם כן , אבל לא יתכן שרק לחובבי VAG מותר לפתח בפורום קונספירציות.

 

ובאופן כללי, alonjp, תודה על המידע למרות שכל זה היה ידוע לי כבר ממזמן מפורומים בחו"ל.

מהנסיון שלי, בפורומים כאן, גיליתי כבר ממזמן שכל מידע שלילי על VAG או קונצרן פיאט מביא פה לתגובות של נקבות במחזור, כך שבד"כ אני מעדיף להתעלם מרוב השטויות שנכתבות בפורום (כמו שאמינות היא עניין של "מזל", וסוד קטן, גם סרטן ריאות שמקבל מי שמעשן הוא עניין של מזל), אבל די על העלהום.

הביאו לכם מידע אתם רוצים תתעלמו, אתם גם יכולים לא להאמין, אבל להאשים את הבן אדם בקשרים וקונספירציות, מילא זה היה הודעה ראשונה שלו. אבל דיייייייייי.

 

ו alonjp אני מצטרף להרגשת הבחילה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק אותי זה מצחיק שבגלל אמינות הבחור עבר מvw לרנו??:roll:

גילוי נאות אני בעלים של גולף מזדקנת, לא אומר שvw היא שיא האמינות אבל משנה+ עבודה במגרש פירוק רכבים אני יכול להעיד שרוב העבודה הגיע מרנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי את הסיגנון.

 

אני לי עדיין את היכול להגדיל אנשים קטנים, עד אז כנירא שתישאר איש קטן.

 

מפחינתי אין טעם להמשיך.

שהיה לילה טוב.

 

פלג_

אתה כותב באידייש ?

אתה מסוגל לקרוא את מה שכתבת ? אני לא הבנתי כלום.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FALOU מה קורה? הכל בסדר?

,,,

ובאופן כללי, alonjp, תודה על המידע למרות שכל זה היה ידוע לי כבר ממזמן מפורומים בחו"ל.

מהנסיון שלי, בפורומים כאן, גיליתי כבר ממזמן שכל מידע שלילי על VAG או קונצרן פיאט מביא פה לתגובות של נקבות במחזור, כך שבד"כ אני מעדיף להתעלם מרוב השטויות שנכתבות בפורום (כמו שאמינות היא עניין של "מזל", וסוד קטן, גם סרטן ריאות שמקבל מי שמעשן הוא עניין של מזל), אבל די על העלהום.

הביאו לכם מידע אתם רוצים תתעלמו, אתם גם יכולים לא להאמין, אבל להאשים את הבן אדם בקשרים וקונספירציות, מילא זה היה הודעה ראשונה שלו. אבל דיייייייייי.

 

ו alonjp אני מצטרף להרגשת הבחילה שלך.

 

כנ"ל - תודה על השיתוף , ואני מצטער על התגובות המבישות של חלק מחברי הפורום .

לטמון את הראש בחול כי הכל בסדר , ושאחרי המבול (תום האחריות ) אחר יאכל את המנה חמה , זו גם דרך חיים של אנשים ...

 

 

אנחנו אמורים לשתף ולהיות כוח - כדי שחברות גדולות ידעו שהם לא חסינות ויקחו אחריות על בעיות במוצרייהם .

לכן במקום לפגוע אחד בשני , לקטול ולרפות ידייהם של חברים המוסרים לנו מידע .

עדיף להתאחד , לספר ולדבר על הבעיות במידה וקיימות ,

ולבקש מהחברות האחראיות לבעיות , לטפל בצורה טובה בפיתרון הבעיות .

" ולא לתת הרגשה שעושים לך טובה .

על זה מדובר , נתינת שרות ותיקון הבעיות עם התנצלות ואחריות מלאה . "

 

אייל.

 

ופלג , שאתה הרגוע תכנס לויכוח , תן את הנתונים כרגיל :wink:.. וזהו , אתה יותר קול מ.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליימן, מסכים עם כל מילה שכתבת אך שים לב שמטרת פותח השרשור היא לא "מסירת מידע" ועזרה לציבור, אלא דווקא יצירת סנסציה וסוג של דמגוגיה (כמו שfalou ציין כבר).

 

על הבעיה שהייתה בDSG7 כבר שמענו אלף פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מעניין מה היא אמינותו של הגיר המקביל של פורד, יש כבר תלונות או שהוא בסדר? ( POWERSHIFT). אני בינתיים בדיעה שרכב אירופאי קונים עם גיר ידני בלבד, אלא אם כן הם מאמצים איזה גיר יפני, למשל AISIN בסקודה לפני ה-DSG, חבל שהם ויתרו עליו . גם על קחריאנים לא סומך יותר מידי בעניין הגירים האוטומטיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון,

 

1. בשום מקום לא כתבתי שיש לך אינטרסים נסתרים, אבל האינטרס לכתוב הודעה סנסציונית הוא גם אינטרס, והאמת היא שאין כאן שומדבר מלבד סיפור על גיר שהושבת פעמיים (ותוקן באחריות).

 

2. אחרי שפירסמת אתה הולך לבדוק עם החבר מה היה העובדות?!

אחרי שפירסמת?!

 

אתה פירסמת שהוא קיבל שירות גרוע על סמך התרשמות מהדברים שאמר?

 

אי אפשר להתלונן על שירות מעדות שמיעה על סמך "התרשמות".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FALOU מה קורה? הכל בסדר?

כמה תגובות לפניו, אתה רמזת על תאוריית קונספירציה כלפי פותח השירשור, ובטח לא הפריע לך תאוריות הקונספירציות כלפיו, למרות שהוא מאוד ותיק בפורום, ועכשיו מפריע לך שמישהו ממציא עליך תאוריית קונספירציה. אז או שתביא הוכחה שפותח השירשור הוא אינטרסנת/דרמה קווין ידוע, או שגם אתה תסתום הפה, ותן לאנשים להתבטא. או שלאף אחד אסור לפתח קונספירציות או שלכולם כן , אבל לא יתכן שרק לחובבי VAG מותר לפתח בפורום קונספירציות.

 

אני טענתי שלפותח השרשור יש אינטרס מסחרי?

 

שקרן גם אתה.

 

ואת השקר הזה קל להוכיח, תביא ציטוט ותראה שכן.

 

אני מתייחס למה שכותבים עליי, לא תפקידי להגן על הפוזיציה של כל משתמש בפורום.

 

את מה שהיה לי להגיד על עובדות המקרה, כפי שהביא אותן פותח השרשור אמרתי.

אין שם שמץ של רמז לבעיית שירות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר שאף אחד לא בהתייחס לאובדן ימי העבודה ועוגמת הנפש של להיתקע באמצע הדרך ,פיצוי על זה לא נכלל במסגרת השרות המדהים של צמפיון? בגלל ההסתברות הגבוה, כל מי שקונה DSG7 צריך לוודא שיש לו מספיק ימי חופש וחבר בהיכון.

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו - חבל שפתחת את השרשור מחדש (כפי שאני זוכר הוא ננעל על ידיך, לאחר שבאמת גם לדעתי, הוא מוצה).

מאז הפתיחה - הסגנון בו הוא מתנהל, ממש לא מכבד את הפורום ולא נעים לעין.

אני חושב שכדאי לנעול אותו באותו המקום בו הוא ננעל אתמול ולמחוק את כל התגובות הנוספות שממש אבל ממש לא הוסיפו לו כלום.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מעניין מה היא אמינותו של הגיר המקביל של פורד, יש כבר תלונות או שהוא בסדר? ( POWERSHIFT). אני בינתיים בדיעה שרכב אירופאי קונים עם גיר ידני בלבד, אלא אם כן הם מאמצים איזה גיר יפני, למשל AISIN בסקודה לפני ה-DSG, חבל שהם ויתרו עליו . גם על קחריאנים לא סומך יותר מידי בעניין הגירים האוטומטיים.

נכון מאוד.

לגבי הגיר של פורד, יש איתו בעיות לפי הconsumers report האמריקאי. (הסתיגות- לא בטוח שבארה"ב ובאירופה הגיר זהה ).

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טענתי לדקה שהוא שילם מכיסו, הכול תוקן במסגרת האחריות.

עם זאת, עדיין נתנו לו תחושה שזה לא טריוויאלי

 

סה"כ רציתי לשתף ולהעשיר את חברי הפורום.

בתמורה קיבלתי תגובות אשר מטילות ספק את היושרה שלי.

תודה.

 

נעלבת?! אוי אוי אוי. תקרא את הדברים שיצאו מהמקלדת שלך ותבין למה אתה סופג את כל האש הזאת. וואו, גילית את אמריקה שהייתה בעיה בDSG. השאלה ששואלים כאן רבים וגם אני, היא מה האינטרס שלך להציף בעיה ישנה שטופלה על פי הספר, הלקוח לא שילם שקל, היבואן לקח על עצמו אחריות מלאה, הגיר עצמו מאז כבר זכה לגרסה משודרגת ואין איתו יותר בעיות ובנוסף אתה מביא ארגומנטים הזויים שמקומם בפקולטות למדעי ההתנהגות כמו "נתנו לו תחושה שזה לא טרוויאלי", "לא הרגיעו אותו" וכו'. מה רצית, שהוא יקבל עיסוי שמנים ארומטים כשהוא נכנס למוסך?! אפילו לא התווכחו איתו, אחרת היית ממהר לציין זאת. וכמו שהצגת אותו כעולה שאינו שולט בשפה אולי יכול להיות שהוא לא בדיוק הבין אותם, חשבת על זה?! אולי אמרו לו שהעלות של תיקון כזה היא 20 אלף אבל זה במסגרת האחריות?! לא יודע מאלו מניעים מסתוריים אתה פועל, וגם לא מאשים אותך חלילה בכאלה אבל בדיוק כמו שאתה מעביר ביקורת על יבואן, בתום לב לטענתך, תדע לקבל גם ביקורת כלפיך. לחברים כאן יש דיעות שונות ומגוונות. הירידה לרמה האישית היא לא לעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כיף לכתוב שרשור סנסציוני.

 

אבל האמת פשוטה והעובדות ברורות.

 

 

 

מה זה "באפילה", בחרדה קיומית ממש...:roll:

 

 

הגיר התקלקל פעמיים ותוקן, פעמיים, במסגרת האחריות.

שירות מצויין, ללא שיהוקים.

תקלת יצרן ידועה, שטופלה.

 

וכל השאר, פירשונים שבינם ובין העובדות כלום.

 

לא "הוציאו לו את המיץ", בטח שלא צ'מפיון, שמצידם אישרו את התיקון בלי בעיות. בסה"כ המוסך (לא צ'מפיון) אמרו שייבדקו וחזרו עם תשובה שמכוסה, ותיקנו.

 

כל ההתנסחות שלך היא חיפוש סנסציה היכן שאין ודמגוגיה בגרוש.

 

מוצה.

 

אני לא הייתי מעורב ב"שרשורפלצת" הזה כמו שכתב אחד המגיבים, פשוט משום שאתמול בערב השרשור היה נעול בהודעה המופיעה דלעיל ע"י falou.

 

מהודעת alonjp הבנתי כי השרשור נפתח בעקבות הודעה פרטית ששלח ל- falou.

 

הנקודה הראשונה שאני רוצה להתייחס אליה שלדעתי אם מנהל הפורום נועל את השרשור, אל לא להביע עמדתו בעניין, אלא פשוט לכתוב שהעניין מוצה מבלי להוסיף דבר. לדעתי האישית אין צורך לנעול שרשור גם במצב כזה בשם חופש הביטוי ולתת לשרשור לדעוך מאליו, אבל אם זוהי מדיניות הפורום אז הגישה של מנהל הפורום צריכה להיות לפחות אובייקטיבית.

 

אחרת התחושה היא של סתימת פיות ובמקרה דנן סתימת פה של alonjp ושנית גם נוצר מצב שזוהי העמדה/ ההחלטה הרשמית שהתקבלה ע"י אתר האינטרנט carsforum ומובן שפורום נועד לאפשר הבעת דעות ולא להוות מעין בימ"ש שמכריע בוויכוח בין הצדדים, זאת דעתי לפחות.

 

רק אציין בנקודה זאת "שמאסטרו פורום" צביקה פיק כתב אתמול בשרשור אחר על בעיה בגיר ה- DSG דעה די הפוכה מזו של falou ולכן ניתן לראות שגם בקרב מנהלי הפורום יש דעות שונות ולכן לדעתי אין ליצור מצב כאילו הפורום נקט עמדה בנושא. (דרך אגב מה ההבדל בין "מאסטרו פורום" ל"מנהל הפורום"?):

 

ממה שאני מבין הוא פנה למוסך המרכזי 4 פעמים, לא למוסך פליקס. במוסך פליקס אמרו לו להגיע למוסך לבדיקה כבר בפעם הראשונה שהתקשר. לפי מה שאני מבין, צמיגי רכבו של הבחור טרם נגעו ברצפתו של מוסך פליקס.

 

יכול מאוד להיות שהשירות הטכני של צ'מפיון לא היה במיטבו במקרה הזה. גם אני לא ממליץ למכרי לקנות רכבי TSI-DSG בדיוק מהסיבות האלו. אבל מי שהתייצב כאן לטובת הלקוח וניסה לטפל בבעיה זה אבי וייזל ולא השירות של צ'מפיון ועל זה צריך לתת לו קרדיט ולא לצלוב אותו. מה הוא אשם שבמוסך המרכזי לא יודעים לתת שירות? אני מאשים אותך בכל התקלות של רכבי מרצדס בישראל? אולי תיקח גם אחריות על הכישלון של הדור הראשון של מרצדס A קלאס? :)

יתכבד פותח השרשור ואם הוא באמת רוצה לפתור את התקלה ברכבו ולא רק לעשות רעש לשם רעש, ירים טלפון לפליקס, ישוחח אישית עם אדון וייזל וינסה לפתור את הבעיה. אחר כך שיעשה כמה רעש שהוא רוצה, אחרי שהתקלה תיפתר.

 

מלבד זאת התגובה של falou לאחר מכן לתגובה של פלג, לדעתי בכל הכבוד פשוט על גבול המבישה, כתובה בשפה תוקפנית ומתלהמת, ממש לא לעניין ובייחוד לא על ידי מנהל פורום, שאמור להרגיע את הרוחות ולא לשלהבם ובייחוד לא לנצל את מעמדו העדיף מכוח היותו מנהל פורום. אני מקווה ש-falou לא יתקוף אותי עכשיו :shock: וכמו ש-falou כתב בעצמו, ההערה שלי היא לגופו של מה שנכתב ולא לגופו של הכותב.

 

ולגבי ההודעה של alonjp פותח השרשור. אין ספק שמדובר בנושא חשוב שלגטימי היה להעלותו, למרות שהוא לא חידש דבר שכן מדובר בתקלה ידועה וגם העובדה שמוח הגיר הוחלף פעמיים ונדמה לי גם שקראתי שהוחלפו פעמיים גם מצמדים ברכבים מסויימים.

 

הנושא של ההרגשה שנתנו ללקוח שהוא אולי ישלם בעבור התיקון, שולית בעיניי, כל עוד שהתוצאה הסופית היא שהוא לא שילם ועוד בלי ויכוחים מצד צ'מפיון. שוב השירות לא מושלם והיה עדיף שבעת בירור סוגיית התשלום המוסך לא יביע את עמדות המוקדמת, אולם מוסכניקים לא מבינים בשירות, תנו להם לפרק ולהרכיב זה מה שהם יודעים :-D ולא צריך להתרגש.

 

אציין בהקשר זה שחבר שלי בעל סקודה יטי שנת 2010, שרכבו היה לדעתי בין הראשונים שבו התרחשה התופעה של הרעידות בנסיעה, היה צריך להגיע לרמה של התכבויות עם צ'מפיון באמצעות עו"ד מטעמו, עד שלבסוף הם ניאותו להחליף את הרכיבים הבעייתים ואף הציעו לו הצעות טרייד-אין נדיבות מאד על רכבו תמורת רכישת רכבים אחרים חדשים (הציעו לו לקבל מחיר מחירון על רכבו תמורת הנחה נדיבה מאד על הרכבים החדשים).

 

כלומר ניתן להיווכח שהשירות של צ'מפיון השתפר מאד מאז, ככל הנראה מאז שהם הבינו שמדובר בתקלות נפוצות יותר וכיום אין יותר וויכוחים מצידם.

 

מה שכן, alonjp מסביר כי הוא פרסם את ההודעה מתוך כוונה צרכנית ליידע רוכשים פוטנציאליים בבעיה, דהיינו בפועל להרתיע אותם, מבחינה צרכנית, מרכישת רכבי צ'מפיון בעלי גיר DSG (אני לא מייחס לו באופן אישי שום כוונות או אינטרסים סמויים, חס ושלום, אני כותב זאת בתור ציון של מסקנה הגיונית שעולה מן הנסיבות. ההתייחסות היא גם להודעה ולא לכותב). כאן אני חושב שההודעה הראשונית שלו לקתה בחסר ולא הייתה מאוזנת מספיק, שכן הוא היה צריך להדגיש כמה דברים נגדיים ולא רק בדיעבד בהודעות המשלימות מצידו, או לפחות לסייג את הודעתו ולציין כי הוא אינו יודע האם וכיצד צ'מפיון מטפלים בבעיה כך שהיא לא תשנה.

 

(למרות שבמחשבה נוספת לא בטוח שהוא היה צריך לנהוג גם כך, שכן כותב בפורום רשאי להציג את הנתונים הסובייקטים כמו שהוא מבין אותם ולא חייב להציג את כל הנתונים והשיקולים שקיימים, אחרי הכל מדובר בפורום בו כותבים אנשים רגילים מן היישוב ולא מדובר בערכאה שיפוטית שצריכה לקחת בחשבון את כל הנתונים.)

 

לעניין הדברים הנגדיים הנ"ל:

 

ראשית דבר מדובר ככל הנראה בתקלה שלא נגרמת ברכבים חדשים משנת 2012 והלאה שם הורכבו מלכתחילה רכיבים משופרים. אני סברתי שמדובר ברכבים משנת 2009, 2010 אולם ראיתי אתמול כי פורסמה ההודעה הנ"ל בפורום אליה הגיב צביקה פיק בהודעה הנ"ל, על ידי בעל סקודה יטי שנת 2011, לגבי רעידות בנסיעה וככל הנראה הרכיבים התקולים המשיכו להיות מותקנים גם ברכבים חדשים יותר.(או שמדובר ברכב שעמד במחסני המכס ועלה לכביש מאוחר יותר).

 

שנית דבר הרכיבים שמוחלפים, דהיינו מחשב הגיר ו/או המצמדים ו/או רכיבים אחרים, לא מוחלפים ככל הנראה לאותם הרכיבים רק חדשים, אלא שהם מוחליפים לרכיבים חדשים אבל משופרים, שככל הנראה לא צפויים לחזור בהם התקלות שהתרחשו. החלפת מחשב הגיר פעמיים שצויינה בהודעת alonjp לא משנה את התמונה, שכן ייתכן שבשלב הראשון עוד הוחלפו רכיבים לחדשים אבל לא משופרים ולכן התקלה חזרה.

 

אציין כי נושא הרכבת הרכיבים המשופרים הוא הערכה שלי וייתכן שאני טועה שכן לא ראיתי הודעה רשמית של צ'מפיון בנושא זה, אבל זה נראה הגיוני לאור הארכת האחריות לחמש שנים.

 

דהיינו נוצר מצב שהודעתו של alonjp עלולה לגרום כעת לחשש אצל לקוחות, לרכוש רכבים משומשים בעלי גיר DSG שהוחלפו בהם רכיבים תקולים לרכיבים חדשים משופרים, מתוך חשש לחזרה של תקלות, בשעה שככל הנראה זהו לא המצב יותר.

 

וזוהי השורה התחתונה שצריכה להופיע בשרשור הזה לדעתי.

 

כמובן שעד שלא יחלפו מספר שנים נוספות בהם ניתן יהיה לבדוק את מבחן התוצאה וחוסר הוודאות יסתיים, חשש עדיין יהיה קיים. אני חייב לציין שכאשר אני מעמיד את עצמי בתור רוכש פוטנציאלי של רכב משומש בעל גיר DSG שבו האחריות של החמש שנים תסתיים עוד בזמן שהרכב צפוי להיות בבעלותי, אני בהחלט הייתי חושש לרכוש רכב כזה ולו מתוך חוסר הוודאות הנ"ל שעודנה הקיימת.

 

ניתן היה לפתור את חוסר הוודאות על ידי הארכה נוספת של האחריות על הגיר ו/או הודעה כי אכן הוחלפו לרכיבים משופרים שצפויים להיות עמידים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד זאת התגובה של falou לאחר מכן לתגובה של פלג, לדעתי בכל הכבוד פשוט מבישה, כתובה בשפה תוקפנית ומתלהמת, ממש לא לעניין ובייחוד לא על ידי מנהל פורום, שאמור להרגיע את הרוחות ולא לשלהבם ובייחוד לא לנצל את מעמדו העדיף מכוח היותו מנהל פורום. אני מקווה ש-falou לא יתקוף אותי עכשיו :shock: וכמו ש-falou כתב בעצמו, ההערה שלי היא לגופו של מה שנכתב ולא לגופו של הכותב.

 

התגובה שלי למה שהשקרן כתב "מבישה"?

 

אני מבין שלקרוא שלטעון שמישהו הוא נוכל, שכותב מתוך מניעים כלכליים אינטרסנטי תוך הסתרתם, כמו שפלג עשה, זה לגיטימי בעיניך.

 

להשתמש בשפה בוטה - לא לגיטימי.

להשמיץ ולכתוב שקרים - לגיטימי.

 

לשיטתך.

פלג שקרן.

אני אכתוב את זה שוב.

פלג שקרן.

ואם הוא לא יחזור בו ויתנצל על זה שכתב שקרים, זה לא ייגמר בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסופו של יום, עדיין יש בעיות ב-DSG7?

 

אני צריך לחשוש ולהכין חבר בהיכון שייקח אותי מהמוסך?

 

5 שנים אחריות זה מרגיע אבל לבקר במוסכים כל פעם זאת בעיה. כמה שהבנתי ב-2011 ו-2012 הבעיה פחות או יותר נפתרה או דווחו פחות בעיות עם הגיר, לא?

 

אשמח לדעת, בבעלותי לאון 2012 DSG7. בינתיים רק חצי שנה אצלי ולא הרבה קילומטראז', נחזיק אצבעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...