Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני פשוט לא מבין את האנשים כאן, ובמקרה שלי אישית שפתחתי דיון על שירות מחפיר של מוסך מורשה של היבואן הזה זכיתי לתגובות גרועות אפילו יותר, ולהתייחסות מבזה לדעתי מהמנהלים- נעלו את הדיון.

הנה בדיון שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=452136

 

התחילו להגיד שאני אולי ממציא ומשקר כי הרכב הוא לא שלי אלה של דוד שלי.

אמרו שאין ערך לפוסט כי אני לא נוקב בשמות.

התחילו לנתח את ההתנהגות של דוד שלי כצרכן.

שנהג מונית מלווה גם בתואר מוסכניק.

לבסוף ננעל הדיון ע"י המנהלים, נכון לא נידבתי שמות מסיבה ברורה שגם ציינתי בפוסט הראשי.

זה גורם לדיסונס די גדול מהפורום האמת, וגם אם יהיו התפתחויות משפטיות ממש לא הייתי רוצה לחלוק אותם כאן.

 

נכון לא כול סיפור הוא סיפור אישי, אבל לא מדובר כאן במשתמשים עם וותק של יומיים וחצי ו3 הודעות.

אני לא נוהג לכתוב הרבה בפורום, אני יותר צופה מהצד/קורא ומתעניין, ולכן אין לי 2000 הודעות ברזומה.

אבל אני כן חבר בפורום הזה כבר מעל 4 שנים אם אינני טועה, מה האינטרס שלי יום בהיר אחד להמציא סיפור כזה מטורף ולהעלות אותו לפורום הזה? אני לא עד כדי כך משועמם.

כנ"ל לגבי פותח השירשור הזה, אז מה אם זה לא הרכב שלו?

אז מה אם זה הרכב של דוד שלי? דוד שלי לא מבין כלום במכוניות למרות שהוא נהג מונית.

הוא מתקשר לאבא שלי שהיה מכונאי טנקים בצבא לפני 30 שנה ויש לו קצת מושג, אבא שלי מדבר איתי כי אני "בפורום רכב", ואני יכול לנסות לשאול שאלות.

כך עשיתי פתחתי דיון על הבעיה שלו עוד לפני התיקון במוסך, דיברתי עם בעל מוסך מוכר מהפורום לגבי מחירי טיפולים(אף טיפול לא נעשה אצלו!, שלא נערבב אותו בטעות במקרה).

שמעתי את הסיפור ממקור ראשון, את כול השתלשלות האירועים ולא מאיזה חבר שמעתי את זה מדוד שלי ישירות אדם בן כמעט 60 אתם חושבים שהוא מאכיל סיפורי סבתא את האחיין שלו ילד בן 25?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלון ו- פרקש, אני אתכם (אף שיש לי VW :-) ), וגם אני לא מבין למה נסגר השרשור הקודם, הערתי היחידה היא שאתם דווקא כן צריכים לפרט את שם המוסך, אחרת השרשור חסר ערך עבור בעלי המותגים הרלבנטיים (כל משפחת VAG). אני גם לא מבין מדוע אתם מגוננים על מוסכים כאלה. אם הכל אמת (וזה מה שאני מניח ממילא), אז למה שגם חברי פורום אחרים ייפגעו מהיחס הזה?

למשל, באזור ת"א יש לפחות שלושה מוסכים רלבנטיים, ומבחינתי היינו הך היכן אני מטפל. הייתי שמח לדעת (כדוגמה) אם מדובר באחד מהם והייתי נזהר ממנו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי וחיפשתי ועפ"י דבריו של פותח השרשור עצמו,אינני מוצא פסול בהתנהלות צמפיון

במבחן התוצאה:תיקנו לו את כל הדרוש תיקון,ללא כל עלות מצידו

עיקר טענתו,כי המוסך "הפחיד" את הלקוח שלא יתקנו לו או שעושים לו "טובה"

ממש ביג דיל,כאילו שמדובר בילד קטן שאבא מפחיד אותו שלא יקנה לו סוכרייה...

לא יודע מה איתכם,אצלי מבחן התוצאה קובע ואין בלתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את זה שבשיעור מתמטיקה המורה מבקש שתרשום את כל הדרך לתוצאה ולא את התוצאה בלבד?

על אותו עקרון, נתנו ללקוח לחשוב שהוא הולך לשלם 25k (כשהם כנראה מודעים לכך שלא ישלם) ואז מפתיעים אותו במחווה של ״רצון טוב״.

כנראה אתה שוחה בכסף ו25k בשבילך זה כסף לפיצוחים ככה שאתה לא הייתה דואג באותה סיטואציה.

 

למה לא להגיד ללקוח מראש שהוא לא צריך לשלם???? למה בכלל להגיע למצב שלקוח לא מודע להרחבת האחריות ואז לשחק בו בצורה צינית כזאת??

חפריות ישראלית!

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר אין לך מה לדאוג, המוסך הוא מוסך מורשה באזור נתיבות די רחוק ממך.

אם זה באמת חשוב למישהו שישלח הודעה פרטית ואני אשאל את אבא שלי מה שם המוסך.

לא רציתי לפרסם כי אם דוד שלי יחליט להתעשת ויחליט ללכת לתביעות קטנות עדיף לעשות את המהלך בהפתעה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא להגיד ללקוח מראש שהוא לא צריך לשלם???? למה בכלל להגיע למצב שלקוח לא מודע להרחבת האחריות ואז לשחק בו בצורה צינית כזאת??

חפריות ישראלית!

 

אני לא מסכים עימך. המוסך צריך לבדוק מה הבעיה. סתם לשם הדוגמא, לקוח שלנו שידרג (משמעותית) את הרכב, והלך הגיר. לא טבעי שהמוסך ראשית יבדוק מה הבעיה, ואם היא מכוסה, ורק אחרי זה יעדכן את הבעלים? בכל מקרה, אני מסכים עם העקרון לפיו לא צריך להפחיד לחינם את הלקוח, רק שלא תמיד אפשר לדעת מראש מה הסיבה. וגם אם הלקוח נראה מבוגר ואחראי, אולי זה הבן שלו? אולי בלילות הוא מתחרע בנס הרים?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים,

אבל אתה רוצה להגיד לי שבנקודה שהם ידעו שהחשבון עומד על 25k הם לא ידעו כבר מי נגד מי?

אם הם ידעו כמה לחייב משמע שהם ידעו על מה וכמה וכמובן שיכלו לדעת האם החלק באחריות או לא :wink:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את זה שבשיעור מתמטיקה המורה מבקש שתרשום את כל הדרך לתוצאה ולא את התוצאה בלבד?

על אותו עקרון, נתנו ללקוח לחשוב שהוא הולך לשלם 25k (כשהם כנראה מודעים לכך שלא ישלם) ואז מפתיעים אותו במחווה של ״רצון טוב״.

כנראה אתה שוחה בכסף ו25k בשבילך זה כסף לפיצוחים ככה שאתה לא הייתה דואג באותה סיטואציה.

 

למה לא להגיד ללקוח מראש שהוא לא צריך לשלם???? למה בכלל להגיע למצב שלקוח לא מודע להרחבת האחריות ואז לשחק בו בצורה צינית כזאת??

חפריות ישראלית!

 

אני לא "שוחה" בכסף אלא "טובע" בכסף,ונא להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של כותב

אף אחד לא משחק בצורה צינית באף אחד,

יועץ השירות,הוא בורג קטן ולא מודע בזמן קבלת הרכב לכך שהתיקון ע"ח היצרן

אלא,שולח בקשה פרטנית ליצרן לשאת בעלות התיקון והלוואי ויבואנים אחרים

ע"ע טויוטה עם הגיר המזעזע,והמכוניות שמאיצות על דעת עצמן ילמדו

ויפנימו את,דרך הטיפול של פולקסווגן בבעיות של DSG ובכלל

נהיה כאן מאוד אופנתי,להשמיץ נותני שירות שונים לעיתים על לא עוול בכפם

חוצפה ישראלית במיטבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי עלה לו 40 אלף או שתוקן באחריות ?

איזה יצרן נותן אחריות של 5 שנים לגיר ולאחר הקנייה ?

אם זה תוקן במסגרת אחריות למה להתלונן על השרות ?

לא ידוע על כלכך הרבה אנשים שהלך להם גיר, כך שכנראה המזל שלך הוא כזה.

הונדה לא כזו אמינה והשרות שלהם לא בעננים .

בסדר אתה לא מרוצה מהרכב וזה אפילו מובן, אבל למה ללכלך בלי סוף על השרות המצויין שקיבלתה במוסך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי עלה לו 40 אלף או שתוקן באחריות ?

איזה יצרן נותן אחריות של 5 שנים לגיר ולאחר הקנייה ?

אם זה תוקן במסגרת אחריות למה להתלונן על השרות ?

לא ידוע על כלכך הרבה אנשים שהלך להם גיר, כך שכנראה המזל שלך הוא כזה.

הונדה לא כזו אמינה והשרות שלהם לא בעננים .

בסדר אתה לא מרוצה מהרכב וזה אפילו מובן, אבל למה ללכלך בלי סוף על השרות המצויין שקיבלתה במוסך .

 

בוא אני אסביר לך:

הכול תוקן באחריות,והוארכה לו האחריות ל 5 שנים

כל השרשור נסוב על כך,שהלקוח "פחד" או שהפחידו אותו שעלולים לחייב אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא "שוחה" בכסף אלא "טובע" בכסף,ונא להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של כותב

אף אחד לא משחק בצורה צינית באף אחד,

יועץ השירות,הוא בורג קטן ולא מודע בזמן קבלת הרכב לכך שהתיקון ע"ח היצרן

אלא,שולח בקשה פרטנית ליצרן לשאת בעלות התיקון והלוואי ויבואנים אחרים

ע"ע טויוטה עם הגיר המזעזע,והמכוניות שמאיצות על דעת עצמן ילמדו

ויפנימו את,דרך הטיפול של פולקסווגן בבעיות של DSG ובכלל

נהיה כאן מאוד אופנתי,להשמיץ נותני שירות שונים לעיתים על לא עוול בכפם

חוצפה ישראלית במיטבה.

 

אהבתי איך שהתעלמת מכל הרעיון של התגובה שלי :?

וסדר הפעולות שתארת מעוות לחלוטין,קודם מתקנים בעלות מופרחת ואז בודקים אם יש כיסוי באחריות ??

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא "שוחה" בכסף אלא "טובע" בכסף,ונא להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של כותב

אף אחד לא משחק בצורה צינית באף אחד,

יועץ השירות,הוא בורג קטן ולא מודע בזמן קבלת הרכב לכך שהתיקון ע"ח היצרן

אלא,שולח בקשה פרטנית ליצרן לשאת בעלות התיקון והלוואי ויבואנים אחרים

ע"ע טויוטה עם הגיר המזעזע,והמכוניות שמאיצות על דעת עצמן ילמדו

ויפנימו את,דרך הטיפול של פולקסווגן בבעיות של DSG ובכלל

נהיה כאן מאוד אופנתי,להשמיץ נותני שירות שונים לעיתים על לא עוול בכפם

חוצפה ישראלית במיטבה.

אם כבר נגעת בטויוטה, השרות שלהם מפתיע לטובה.

אין לי כוונה להכניס כאן את טויוטה לשרשור (בכדי שלא תכתבו שיש לי אינטרס.. פתטי), אך אני מבטיח לפתוח שרשור נפרד ולספר על מקרה של שירות באמת מפתיע לטובה.

 

לגבי השרות, יכלו להודיע לו מהתחלה שהאחריות הוארכה לחמש שנים.

אבל עזבו, זו לא הייתה מטרת השרשור.

צ'מפיון ידועים באיכות השרות המצויינת שלהם, על זאת יעידו עשרות הודעות נוספות.

ממש לא התכוונתי להכנס לזה, בתור יבואן הם לא מעניינים אותי.

 

לא הבנתי עלה לו 40 אלף או שתוקן באחריות ? רשמתי מהתחלה שלא, לא צריך להיות ציני לחינם.

איזה יצרן נותן אחריות של 5 שנים לגיר ולאחר הקנייה ? קיה. אך באופן כללי אף אחד לא צריך לתת וגם פולקסווגן לא היו צריכים באם הגיר היה מתפקד כמצופה ממנו.

אם זה תוקן במסגרת אחריות למה להתלונן על השרות ? כי השרות היה לא טוב, אפילו שלבסוף תוקן במסגרת האחריות.

לא ידוע על כלכך הרבה אנשים שהלך להם גיר, כך שכנראה המזל שלך הוא כזה. אתה רציני?! כנראה אהבה עיוורת.

הונדה לא כזו אמינה והשרות שלהם לא בעננים . לגבי השרות שלהם אין לי מושג, לגבי האמינות, עשה לי טובה.. נמצאת בראש הטבלה יחד עם טויוטה על פי סקרים רבים.

בסדר אתה לא מרוצה מהרכב וזה אפילו מובן, אבל למה ללכלך בלי סוף על השרות המצויין שקיבלתה במוסך .

 

בוא אני אסביר לך:

הכול תוקן באחריות,והוארכה לו האחריות ל 5 שנים

כל השרשור נסוב על כך,שהלקוח "פחד" או שהפחידו אותו שעלולים לחייב אותו.

דבריך מוציאים את השרשור מהקשרו.

עיקר מהות השרשור הייתה לשתף את הפורום במהלך התקלות בגיר בפולקסווגן ג'טה 2009, וזאת בעיקר בתור עזרה לרוכשים עתידיים.

 

 

אני מבין איך זה יכול לפגוע בבעלי רכבים עם הגיר הנ"ל, אך אל תהיו פתטים, ובטח אל תאשימו חבר פורום באינטרסים ניסתרים.

זה מוציא אתכם מאוד קטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין על מה הביקורת כאן. היה תיקון, בוצע במסגרת אחריות שהורחבה לצורך זה בדיוק. אממה, דבר הרחבת האחריות לא מובא לכל אחד וגם פותח השרשור (או מי שקשור אליו, או מה אכפת לי מי) נאלץ לאכול סרטים שהוא צריך להנפיץ מאיפשהו 25 אש"ח על העניין, כי יועץ שירות (שבניגוד גמור למה שאמור פה בד"כ כן יודע מה על החשבון ומה לא, בוודאי במסגרת הרחבת אחריות) לא נתן לו מידע מלא ומהימן בעתו. למישהו זה לא נראה פסול? תיקון באחריות הוא לא עשיית טובה וככל ש-VW ממצבים עצמם כפרימיום כדאי מאד שגם יתנהגו בהתאם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא חדש שאנשים פה סוגדים ל VAG ויורדים על יבואנים אחרים באופן שיטתי - שיהיה להם לבריאות.

יש פה מספיק אנשים שיכולים להביע דעה באופן אובייקטיבי ושכל אחד יחליט מי מתנהג כך ומי לא, ברוב המקרים זה די קל לעשות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VAG לא שונה בהרבה מיבואנים אחרים, למעט יחידי סגולה (באופן יחסי) כמו טויוטה. הבעיה היא שנוטים לייחס אמינות "גרמנית" לאמינות בינונית של טכנולוגיה חצי אפויה ואיכות "גרמנית" לחלקים שנראים זוועה לאחר 3-4 שנים. ואי אפשר להגיד מילה רעה, כי הרי המוצר פרימיום, לא?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...