Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט מיי בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הצפצופים המעצבנים הם של מערכת שבודקת איך אתה נוהג (זו שבגללה אתה צריך להצמיד את העלק-אימובילייזר הזה לפני התנעה). צפצוף אחד זו פנייה/האצה/בלימה קצת יותר זריזה מהרגיל, שני צפצופים זה נסיעה אגרסיבית יחסית, ושלושה צפצופים זה "חתיכת מופרע, איך אתה נוהג?".

 

ואללה! :shock:

 

לפי הקצב שזה צפצף אצלי, חשבתי שזה ליווי ל EYE OF THE TIGER! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הצפצופים המעצבנים הם של מערכת שבודקת איך אתה נוהג (זו שבגללה אתה צריך להצמיד את העלק-אימובילייזר הזה לפני התנעה). צפצוף אחד זו פנייה/האצה/בלימה קצת יותר זריזה מהרגיל, שני צפצופים זה נסיעה אגרסיבית יחסית, ושלושה צפצופים זה "חתיכת מופרע, איך אתה נוהג?".

 

ממש! :lol: :lol: :lol:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז לאחר ביקור במספר רב של סוכנויות, נסיעות מבחן וקריאה של עשרות חוות דעת, מבחני דרכים וכמובן בדיקה מעמיקה גם בפורום המכובד הזה הגעתי להחלטה לרכוש סיאט מי 3 דלתות ידנית.

אני אפרט את הסיבות להחלטה שלי עבור אלה שנמצאים במצבי ומתחבטים בשאלה.

 

בהתאם לצרכיי הגעתי למסקנה שסגמנט מכוניות המיני הוא המתאים עבורי.

אני בן 26 זהו הרכב הראשון שלי אשר אמור לשמש אותי בעיקר לנסיעות לעבודה מדי יום בהרצליה (אני גם ברמת גן), ונסיעות קצרות לתל אביב ושאר אזורי המרכז, התקציב שלי היה עד 65K (גיר ידני).

 

לאחר סינון ראשוני הגיעו לישורת הסופית: סיטיגו/מי, פיקנטו ופיאט פנדה החדשה.

המון אנשים אוהבים להשתמש במונח "זול" וזאת בדיוק ההרגשה שהייתה לי ברגע שעליתי על האלטו/ 107/ טויוטה אייגו.

לא היה לי צורך אפילו בנסיעת מבחן...

 

פנדה החדשה - הנסיעה בה רועשת ומטלטלת, כמו מסחרית קטנה, לא התחברתי בעליל לקונספט המראה של הריבועים.

קיה פיקנטו - המכונית הכי מאובזרת בקבוצה אין ספק...האם שווה קנייה רק על סמך זה?! מכונית ככ חלשה שקשה לי לתאר, כמה צריך ללחוץ על הדוושה רק כדי להרגיש שנוסעים?! נתוני צריכת הדלק עד עכשיו לא ברורים לי (חלק משבחים הרוב קוטלים).

סיטיגו/ מי - מדובר באותו רכב מבחינה מכנית ההבדל הוא באבזור (נסעתי על שניהם גם בגרסת ה60 וגם 75 כ"ס) וטיפה במראה החיצוני.

באתי בלי ציפיות לחלוטין והופתעתי ממש לטובה..בשניהם הנסיעה הרגישה לי ממש מהנה (עד כמה שאפשר מרכב של 60K אני יודע אל תתעצבנו...) החלפת ההילוכים קלה ונעשית בצורה מופתית, הרכב לא רועש ומתאמץ בנסיעה נורמטיבית בטח שלא רועד, הופתעתי לחלוטין מכמה שהרכב זריז ומהיר (110 קמש על איילון הרגיש טבעי לחלוטין).

בכל זאת כמובן שיש חסרונות:

כיסא נהג ללא אפשרות הגבהה - הדבר העיקרי ממנו חששתי בסיאט לעומת הסיטגו. פאלטה רצינית מאוד של היצרן לא ברורה ההחלטה הזאת אבל....... אנשים ממש מגזימים ההבדל הוא פחות מ 10 ס"מ ואני בגובה 1.70! מה שכן הפריע הוא שההגה מסתיר במעט את לוח השעונים אבל אפשר להרים אותו טיפה והכל מסתדר.

אין פתחי מזגן מרכזי - הדבר שהכי ביאס אותי בסיטיגו/מי. פשוט מעצבן אין מילה אחרת.

חלונות מאחורה לא נפתחים בגרסת ה3 דלתות - תעשו לי טובה...החלונות שכן נפתחים בכל מכוניות המיני (חוץ מהפיקנטו) לחריף אוורור קטן של 5 ס"מ זה הפלוס הגדול?! בעיניי זה בלוף.

אי אפשר לשלוט בחלון מהצד של הנהג - סתם קטנוניות בעיניי, מעצבן נכון אבל לא מהווה פקטור.

 

את הפיקנטו אפשר לשבח את מתן אחריות ל7 שנים (וזה לא באמת 7! יש אותיות קטנות אל תהיו נאיביים) מול השנתיים בלבד של המי/סיטיגו אבל אני באופן אישי מתכוון למכור אותה אחרי תקופה של שנתיים - שלוש, חתונה בדרך ואז משפחה...

אנשים לא מציינים את חמשת כוכבי הבטיחות של המי (יותר מהפיקנטו) ואת העובדה שקיימת בה מערכת (STOP MII) שהייתה שמורה עד כה לרכבים עם תג מחיר גבוה מאודד! לפי כל מבחני הדרכים שנעשו היא גם יותר חסכונית מהפיקנטו.

 

הסיבה שבחרתי במי ולא בסיטיגו היא רק בגלל גרסת ה3 דלתות שבעיניי יותר יפה וזולה בהרבה, כמו שציינתי אני לא איש משפחה עדיין, אין לי כיסא תינוק לדחוף מאחורה ולכן זה פחות רלוונטי.

יופי זה עניין סובייקטיבי אני מסכים שמאחורה המכונית מזכירה במעט את הסיריון אבל מקדימה ובפרופיל בעיניי, בכל אופן, ממש לא.

 

כל אחד פשוט צריך לבחון מה הצרכים שלו והכי חשוב לתאם נסיעות מבחן ולהרגיש בעצמכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים כמעט עם כל מה שכתבת, השיקולים שהובילו אותי להעדיף את הסיטיגו לעומת המתחרות היו דומים לשלך (הmii נפסלה בגלל שאין בה כיוונון לגובה בכיסא הנהג, ולמרות שאני כמעט 180, ממש לא אהבתי את זה שחסכו על זה).

 

אומנם זה באמת מבאס שאין בסיטיגו/mii פתחים אמצעיים למזגן, אבל בנסיעות מבחן שעשיתי הרגשתי שהפתח המרכזי זורק אויר לא רע בכלל לחלל הרכב וגם בתור הנהג הרגשתי אותו.

מעבר לכך המזגן מרגיש מאוד נעים, לעומת זאת בנסיעות מבחן שעשיתי בפיקנטו המזגן היה יותר חזק אבל בצורה ממש לא נעימה. הוא ממש מקפיא באופן מיותר, אולי בקיץ זה מרגיש יותר נעים ואולי פשוט לא הספקתי לכוון אותו בצורה כזו שיוציא קירור קצת יותר נעים.

הפיקנטו הידנית בכביש המהיר באמת מרגישה חלשה ביותר, מאוד לא מהנה לנהיגה לעומת הסיטיגו/mii.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז לאחר ביקור במספר רב של סוכנויות, נסיעות מבחן וקריאה של עשרות חוות דעת, מבחני דרכים וכמובן בדיקה מעמיקה גם בפורום המכובד הזה הגעתי להחלטה לרכוש סיאט מי 3 דלתות ידנית.

אני אפרט את הסיבות להחלטה שלי עבור אלה שנמצאים במצבי ומתחבטים בשאלה.

 

בהתאם לצרכיי הגעתי למסקנה שסגמנט מכוניות המיני הוא המתאים עבורי.

אני בן 26 זהו הרכב הראשון שלי אשר אמור לשמש אותי בעיקר לנסיעות לעבודה מדי יום בהרצליה (אני גם ברמת גן), ונסיעות קצרות לתל אביב ושאר אזורי המרכז, התקציב שלי היה עד 65K (גיר ידני).

 

לאחר סינון ראשוני הגיעו לישורת הסופית: סיטיגו/מי, פיקנטו ופיאט פנדה החדשה.

המון אנשים אוהבים להשתמש במונח "זול" וזאת בדיוק ההרגשה שהייתה לי ברגע שעליתי על האלטו/ 107/ טויוטה אייגו.

לא היה לי צורך אפילו בנסיעת מבחן...

 

פנדה החדשה - הנסיעה בה רועשת ומטלטלת, כמו מסחרית קטנה, לא התחברתי בעליל לקונספט המראה של הריבועים.

קיה פיקנטו - המכונית הכי מאובזרת בקבוצה אין ספק...האם שווה קנייה רק על סמך זה?! מכונית ככ חלשה שקשה לי לתאר, כמה צריך ללחוץ על הדוושה רק כדי להרגיש שנוסעים?! נתוני צריכת הדלק עד עכשיו לא ברורים לי (חלק משבחים הרוב קוטלים).

סיטיגו/ מי - מדובר באותו רכב מבחינה מכנית ההבדל הוא באבזור (נסעתי על שניהם גם בגרסת ה60 וגם 75 כ"ס) וטיפה במראה החיצוני.

באתי בלי ציפיות לחלוטין והופתעתי ממש לטובה..בשניהם הנסיעה הרגישה לי ממש מהנה (עד כמה שאפשר מרכב של 60K אני יודע אל תתעצבנו...) החלפת ההילוכים קלה ונעשית בצורה מופתית, הרכב לא רועש ומתאמץ בנסיעה נורמטיבית בטח שלא רועד, הופתעתי לחלוטין מכמה שהרכב זריז ומהיר (110 קמש על איילון הרגיש טבעי לחלוטין).

בכל זאת כמובן שיש חסרונות:

כיסא נהג ללא אפשרות הגבהה - הדבר העיקרי ממנו חששתי בסיאט לעומת הסיטגו. פאלטה רצינית מאוד של היצרן לא ברורה ההחלטה הזאת אבל....... אנשים ממש מגזימים ההבדל הוא פחות מ 10 ס"מ ואני בגובה 1.70! מה שכן הפריע הוא שההגה מסתיר במעט את לוח השעונים אבל אפשר להרים אותו טיפה והכל מסתדר.

אין פתחי מזגן מרכזי - הדבר שהכי ביאס אותי בסיטיגו/מי. פשוט מעצבן אין מילה אחרת.

חלונות מאחורה לא נפתחים בגרסת ה3 דלתות - תעשו לי טובה...החלונות שכן נפתחים בכל מכוניות המיני (חוץ מהפיקנטו) לחריף אוורור קטן של 5 ס"מ זה הפלוס הגדול?! בעיניי זה בלוף.

אי אפשר לשלוט בחלון מהצד של הנהג - סתם קטנוניות בעיניי, מעצבן נכון אבל לא מהווה פקטור.

 

את הפיקנטו אפשר לשבח את מתן אחריות ל7 שנים (וזה לא באמת 7! יש אותיות קטנות אל תהיו נאיביים) מול השנתיים בלבד של המי/סיטיגו אבל אני באופן אישי מתכוון למכור אותה אחרי תקופה של שנתיים - שלוש, חתונה בדרך ואז משפחה...

אנשים לא מציינים את חמשת כוכבי הבטיחות של המי (יותר מהפיקנטו) ואת העובדה שקיימת בה מערכת (STOP MII) שהייתה שמורה עד כה לרכבים עם תג מחיר גבוה מאודד! לפי כל מבחני הדרכים שנעשו היא גם יותר חסכונית מהפיקנטו.

 

הסיבה שבחרתי במי ולא בסיטיגו היא רק בגלל גרסת ה3 דלתות שבעיניי יותר יפה וזולה בהרבה, כמו שציינתי אני לא איש משפחה עדיין, אין לי כיסא תינוק לדחוף מאחורה ולכן זה פחות רלוונטי.

יופי זה עניין סובייקטיבי אני מסכים שמאחורה המכונית מזכירה במעט את הסיריון אבל מקדימה ובפרופיל בעיניי, בכל אופן, ממש לא.

 

כל אחד פשוט צריך לבחון מה הצרכים שלו והכי חשוב לתאם נסיעות מבחן ולהרגיש בעצמכם.

 

לי זה נשמע כמו כתבה יחצני"ת. בטח בתור הודעה ראשונה שאתה כותב בפורום.

למה מזלזל בשנות אחריות של קיה? (עדיף שנתיים וגם זה תתפלל שלא תצטרף את היבואן?)

הגבהת הכסא לא קריטית? לפי אנשים שבחנו את הרכב (גם בפורום כמו bagira) זה היה DEAL BREAKER מבחינתם.

הנסיעה בפנדה רועשת ומטלטלת כמו מסחרית? אתה בטוח שנסעת ברכב? (במציאות הכוונה, לא מעל דפי הקטלוג).ברוב המבחנים היא מצויינת כרכב היחיד כמעט בסגמנט שמרגיש איכותי מבחינת נסיעה,בניה ובידוד רעשים. כנ"ל לגבי העיצוב הפנימי שלה.

בנוסף, לא רק בפיקנטו יש חלונות "נורמליים" שנפתחים (לעומת האין חלונות במי) - יש גם לפנדה וגם לספארק. אגב גם את הספארק לא בדקת והזכרת פה...

אם כבר בין שתי האחיות, הסיטיגו נראית כנותנת תמורה עדיפה, אבל זה כבר נושא אחר (בלי להעליב כמובן את מי שכבר רכש סיאט).

להבא, עדיף לרשום דברים שיש להם אחיזה במציאות ולא לרשום "כביכול" סקירה אובייקטיבית שממש לא נראית כזו. "תתחדש"..

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יחצנו"ת או לא, הפיקנטו הידנית זה באמת רכב גרוע :lol:

אתה מתכוון לפנדה החדשה או הדור הקודם? כי הדור הקודם באמת היה דיי רועש אבל בסך הכל מכונית נחמדה מאד.

 

אישית לא הייתי קונה רכב שאי אפשר לכוון את כיסא הנהג לגובה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים כמעט עם כל מה שכתבת, השיקולים שהובילו אותי להעדיף את הסיטיגו לעומת המתחרות היו דומים לשלך (הmii נפסלה בגלל שאין בה כיוונון לגובה בכיסא הנהג, ולמרות שאני כמעט 180, ממש לא אהבתי את זה שחסכו על זה).

 

אומנם זה באמת מבאס שאין בסיטיגו/mii פתחים אמצעיים למזגן, אבל בנסיעות מבחן שעשיתי הרגשתי שהפתח המרכזי זורק אויר לא רע בכלל לחלל הרכב וגם בתור הנהג הרגשתי אותו.

מעבר לכך המזגן מרגיש מאוד נעים, לעומת זאת בנסיעות מבחן שעשיתי בפיקנטו המזגן היה יותר חזק אבל בצורה ממש לא נעימה. הוא ממש מקפיא באופן מיותר, אולי בקיץ זה מרגיש יותר נעים ואולי פשוט לא הספקתי לכוון אותו בצורה כזו שיוציא קירור קצת יותר נעים.

הפיקנטו הידנית בכביש המהיר באמת מרגישה חלשה ביותר, מאוד לא מהנה לנהיגה לעומת הסיטיגו/mii.

 

"מזגן מאוד נעים" בעונת השנה הנוכחית הוא מינוח מעט מטריד בהשלכות שלו על מה שקורה בקיץ אמיתי. לא מכיר אותו או את האוטו בתוכו הוא מורכב, אבל מעדיף בכל רגע "מזגן מקפיא" עכשיו, כזה שיהפוך כנראה ל"נעים" ביולי אוגוסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נשמע כמו כתבה יחצני"ת. בטח בתור הודעה ראשונה שאתה כותב בפורום.

למה מזלזל בשנות אחריות של קיה? (עדיף שנתיים וגם זה תתפלל שלא תצטרף את היבואן?)

הגבהת הכסא לא קריטית? לפי אנשים שבחנו את הרכב (גם בפורום כמו bagira) זה היה DEAL BREAKER מבחינתם.

הנסיעה בפנדה רועשת ומטלטלת כמו מסחרית? אתה בטוח שנסעת ברכב? (במציאות הכוונה, לא מעל דפי הקטלוג).ברוב המבחנים היא מצויינת כרכב היחיד כמעט בסגמנט שמרגיש איכותי מבחינת נסיעה,בניה ובידוד רעשים. כנ"ל לגבי העיצוב הפנימי שלה.

בנוסף, לא רק בפיקנטו יש חלונות "נורמליים" שנפתחים (לעומת האין חלונות במי) - יש גם לפנדה וגם לספארק. אגב גם את הספארק לא בדקת והזכרת פה...

אם כבר בין שתי האחיות, הסיטיגו נראית כנותנת תמורה עדיפה, אבל זה כבר נושא אחר (בלי להעליב כמובן את מי שכבר רכש סיאט).

להבא, עדיף לרשום דברים שיש להם אחיזה במציאות ולא לרשום "כביכול" סקירה אובייקטיבית שממש לא נראית כזו. "תתחדש"..

 

:mm_yeah:

אכן גם אני קיבלתי את אותה התחושה.

והאמת זה היה רק עיניין של זמן עד אשר תגיעה תגובה כזו.

אני גם יכול להבין את זה.

 

ובחזרה לנושא,

על פי הביקורות כאן הרכב פשוט נשמע פאר היצירה! לרכב מסוף שנות השמונים.. :roll:

 

בקיצור, NEXT!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל"ש:

 

יש התלבטות כזו:

 

האם לקחת סקודה סיטיגו ושות' לקבוצה או לקנות סופר מיני משומשת? מבחינת ההגיון והכדאיות. וכן גם מצב שהמיני בכלל תירכש מיד2.

 

נגיד שהרכב יסע נסיעות קצרות של עד כ-5 ק"מ לצד (סה"כ עד 15 ק"מ ליום במקסימום, ללא פקקים). כמובן שמדובר ברכב שני.

 

לא מדובר פה בייעוץ רכישה (במידה מסויימת) אלא רק להבין האם עדיף בכל מצב רכב סופר מיני ("אוטו יותר אמיתי") או שגם המיני נסבלות וטובות למצבים הנ"ל (של נסועה של כ5000 ק"מ לשנה).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל"ש:

 

יש התלבטות כזו:

 

האם לקחת סקודה סיטיגו ושות' לקבוצה או לקנות סופר מיני משומשת? מבחינת ההגיון והכדאיות. וכן גם מצב שהמיני בכלל תירכש מיד2.

 

נגיד שהרכב יסע נסיעות קצרות של עד כ-5 ק"מ לצד (סה"כ עד 15 ק"מ ליום במקסימום, ללא פקקים). כמובן שמדובר ברכב שני.

 

לא מדובר פה בייעוץ רכישה (במידה מסויימת) אלא רק להבין האם עדיף בכל מצב רכב סופר מיני ("אוטו יותר אמיתי") או שגם המיני נסבלות וטובות למצבים הנ"ל (של נסועה של כ5000 ק"מ לשנה).

 

למה משומשת?

כיום נוצר מצב אבסורדי שסופר מיני כגון רנו קליאו עולה כמו מיני, כלומר פחות מ-65 אלף ש״ח.

בתנאים כאלו, לדעתי אין שום הגיון ברכישת מיני.

וכן, המיני כנראה נסבלות, אך הסופר מיני כמעט תמיד יהיו עדיפות עליהן, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באותו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ברור שאני אקבל תגובה כזאת בטח בשביל פוסט ראשון שאני רושם, אני נוהג יותר לעיין ולקרוא את הנושאים והפוסטים ומעדיף פחות להתבטא, הפעם הרגשתי צורך.

 

לא הייתה לי כל כוונה ליחצן או חלילה לזלזל בכל אחד מן הרכבים המתחרים.

אני חוזר בי מההערה העקוצנית על שנות האחריות של הפיקנטו.

 

בסך הכל הבעתי את עמדתי בנוגע לרכישת רכב חדש - סיאט מי כשם הנושא! - תוך כדי תיאור של הצרכים והסיבות להחלטתי.

לא התיימרתי לבצע סקירת רכב אובייקטיבית (מאחר שרכשתי את הרכב אוטומטית אני פסול מלהיות אובייקטיבי) ולא הזכרתי בשום שלב את הספארק כפי שאתה טוען...

לרמוז שאני לא דובר אמת מיותר לחלוטין - ביצעתי נסיעות מבחן על הפיקנטו הפנדה והסיטיגו/מיי, תיארתי את חווית הנהיגה שלי בהן. זה שאתה לא מסכים איתי זה בסדר גמור ואני מכבד את זה.

 

כפי שאתה מציג עמדה מסוימת בנושא הרכב אני מציע עמדה נגדית ובעיניי זה חשוב עבור אלה שנמצאים במצב שלי לפני חודש.

חתמתי את הפוסט וציינתי שמאוד נוח לקרוא פוסטים שליליים/ חיוביים אך הדבר החשוב ביותר עבור אלה שרציניים ברכישה הוא ללכת ולבדוק בעצמכם.

אני בטוח שחלקם יסכימו איתי וחלקם לא יאהבו את הרכב ויסכימו איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא חושב שיניב הציג כאן עמדה משוחדת או ניסה לפרסם את המי/סיטיגו. הוא נותן זווית אחרת וזה בסדר גמור.

 

רק תיקון קטן לדבריו: גם לפיקנטו יש 5 כוכבי בטיחות, ברמה לא פחותה משל המי/סיטיגו. מערכת ה-STOP MII היא מערכת נחותה מזו הנמכרת במכוניות היקרות מאוד, ויכולותיה מוגבלות למדי (ועדיין, מסכים שהיא חשובה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

רק תיקון קטן לדבריו: גם לפיקנטו יש 5 כוכבי בטיחות, ברמה לא פחותה משל המי/סיטיגו. מערכת ה-STOP MII היא מערכת נחותה מזו הנמכרת במכוניות היקרות מאוד, ויכולותיה מוגבלות למדי (ועדיין, מסכים שהיא חשובה).

 

לפיקנטו יש 4 כוכבי בטיחות: http://www.euroncap.com/results/kia/picanto/2011/442.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...