Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט מיי בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם בסיטיגו וגם בmii יש מערכת כזאת hill hold .

זה נראה לי שיקול די חשוב למי שקונה רכב ידני, אולי אפילו יותר חשוב ממראות חשמליות ומחשב דרך.

 

לא אצל מישהו שיודע לנהוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פתחתי בכוונה מודעה חדשה בכדי לשאול, מישהוא שנהג ברכב הזה הצליח לראות את המערכת הזו שבולמת את הרכב באופן עצמאי (מתחת ל 30 קמ"ש) בפעולה?

 

ביימתי תאונות עם קיר ועם רכבים נייחים, הגעתי למצב שעוד שניה האטומים של הקיר והטמבון יוצרים היתוך קר ואין שום סימן למערכת כל שהיא שאפילו מנסה לבלום את הרכב :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=bagira;3652441

שני אנשים שאלו אותי אם זאת דיהטסו חדשה

 

קשה לחשוב על עלבון חזק מזה :oops: :oops: :oops:

 

אבל עוד מעט יבוא מישהו ויטען שלשיטיגו יש גריל "מהודר", היא מכובדת יותר, בלה בלה בלה, בלה בלה בלה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, מאד מפתיע לשמוע את כל הביקורות החריפות האלה. בחו''ל הביקורות על המיי/סיטיגו היו ה-ר-ב-ה יותר טובות.

 

כי שם הן כנראה מאוד זולות, ו/או נבחנו ברמת הגימור הגבוהה. בביקורות שאני ראיתי, הומלץ בפירוש לא לקחת את רמת הגימור הנמוכה (זו שמגיעה ארצה).

 

פתחתי בכוונה מודעה חדשה בכדי לשאול, מישהוא שנהג ברכב הזה הצליח לראות את המערכת הזו שבולמת את הרכב באופן עצמאי (מתחת ל 30 קמ"ש) בפעולה?

 

ביימתי תאונות עם קיר ועם רכבים נייחים, הגעתי למצב שעוד שניה האטומים של הקיר והטמבון יוצרים היתוך קר ואין שום סימן למערכת כל שהיא שאפילו מנסה לבלום את הרכב :?

 

גם אני ניסיתי ולא הצלחתי לגרום לה לפעול. צריך בשביל זה לביים תאונה עם משהו שלא אכפת לך לדרוס (לדוגמא, ששני אנשים יחזיקו איזה בד גדול משני הצדדים והנהג ינסה לדרוס אותו). שים לב גם שצריך תנאים מאוד ספציפיים בשביל שהמערכת תעבוד: מרחק של 10 מטרים מהחפץ, מתחת ל-30 קמ"ש ואם מדובר בעצם נע, אז הפרש מהירות נסיעה של עד 20 קמ"ש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן יש הדגמה של מערכת הבלימה האוטומטית.

הרכב הוא סיטיגו, אבל אמור להיות זהה למיי.

בערך בדקה 2:30 בוידאו:

http://www.youtube.com/watch?v=12gElv4SveU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי שם הן כנראה מאוד זולות, ו/או נבחנו ברמת הגימור הגבוהה. בביקורות שאני ראיתי, הומלץ בפירוש לא לקחת את רמת הגימור הנמוכה (זו שמגיעה ארצה).

 

 

 

גם אני ניסיתי ולא הצלחתי לגרום לה לפעול. צריך בשביל זה לביים תאונה עם משהו שלא אכפת לך לדרוס (לדוגמא, ששני אנשים יחזיקו איזה בד גדול משני הצדדים והנהג ינסה לדרוס אותו). שים לב גם שצריך תנאים מאוד ספציפיים בשביל שהמערכת תעבוד: מרחק של 10 מטרים מהחפץ, מתחת ל-30 קמ"ש ואם מדובר בעצם נע, אז הפרש מהירות נסיעה של עד 20 קמ"ש.

 

הכי טוב/בטוח/נוח עם קרטונים, כמו שעשה הבחור הזה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZpVGEepOp40 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרוב הזכירו פה.

 

*הכסא נמוך בצורה לא הגיונית (ואת זה אומר אני שגובהי 180 ס"מ, מה יגידו נמוכים יותר?).

*לא קיים מתג חלון חשמלי לדלת הנוסע בדלת הנהג.

*המנועים של החלונות מייללים בקולי קולות. לא יודע אם מדובר במנועים מתוצרת נחותה או שוב, בעיית איטום ובידוד אבל הם ממש רועשים.

*חלונות אחוריים (בדגם ה 3 דלתות) קבועים ולא נפתחים אפילו לחרכים.

*מראות ידניות.

*בנסיון להכנס למושב האחורי הכסא הקדמי לא נע קדימה כך שאם האחרון שישב בכסא הנוסע ישב אחורנית, בכלל לא ניתן להכנס גם אם אתה נערת גומי. פשוט בילתי ניתן! צריך לקחת את כל הכסא קדימה ורק אז להוריד את המשענת.*בידוד רעשי מנוע מגוחך (או שכלל לא קיים).

*אורות לא כבים ביציאה מהרכב.

* למרות דעתו המכובדת של רוני, אני לא מוכן לקבל את הויברציות האלה בעמידה.

*ידית ההילוכים נראית כמו איזה יציקה עלובה שמשמשת אולי להדרכה, ביזיון שיש כזה אביזר פלסטיק עלוב ברכב.

* אין פתחי איוורור מרכזיים מה שגורם שבקיץ תנהג עם יד שמאל קפואה והימנית רותחת. הבשורה הטובה היא שבחורף תנהג עם יד שמאל רותחת (מהחימום) וימין קפואה אז בסופו של דבר, אם מודדים ממוצעים אז זה בדיוק אותו דבר כמו הממוצעים באסטון מרטין.:lol:

*העיצוב הכללי, הוא ממש בנאלי וחסר השראה, שני אנשים שאלו אותי אם זאת דיהטסו חדשה, כנראה הזכיר להם סיריון!!! :shock:

 

 

באופן כללי, הרבה זמן לא נהגתי בכלי רכב כ"כ עלוב, הזכיר לי רכבים מלפני 20 שנה.

מפרט כמו של פיאט אונו אבל מהפשוטות, כן? אונו 70S היו הרבה יותר מאובזרות ממנה!:shock:

 

הדעה הכללית שלי היא שאם קונצרן VAG מייצר רכב חדש שלא מתחרה במובילת הקטגוריה הקוראנית (שהוצגה כבר די מזמן במונחי עולם הרכב) אז רבותי, נפל דבר בעולם הרכב.

 

אגב, חלק מהדברים שציינת הם יותר סבירים בסיטיגו המקבילה, למשל ידית הילוכים יותר "מכובדת", מנגנון הגבהה לכסא, חזית רכב יותר אלגנטית (לטעמי) ובדגם 5 דלתות אין את בעיית ההשתחלות למושב אחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ניסיתי ולא הצלחתי לגרום לה לפעול. צריך בשביל זה לביים תאונה עם משהו שלא אכפת לך לדרוס (לדוגמא, ששני אנשים יחזיקו איזה בד גדול משני הצדדים והנהג ינסה לדרוס אותו). .

 

הכי טוב/בטוח/נוח עם קרטונים

 

קרטונים? בד גדול?

מה אתם נורמלים? זה יקר לאללה.

 

אני אנסה על חמותי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק כמו שהסיטיגו פונה לציבור בעלי המשפחות, ה-UP! פונה לציבור שמחפש פרימיום בלי התג, ה-C1 פונה לציבור שמחפש נוחות צרפתית, ה-107 פונה לציבור שמחפש הנאה מנהיגה והאייגו פונה לציבור שמחפש אמינות ופשטות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תופעה מוזרה שאני לא יודע אם לשייך אותה לרכב ההדגמה הספציפי, או בכלל למי, משהוא שם בתא הנוסעים כל הזמן מצפצף.

 

לא הצלחתי להבין אם מדובר בסימן להעלות הילוך או בסימן שמערכת בקרת האחיזה מופעלת אבל כל כמה שניות הרכב מתזכר לך שהוא קיים עם איזה צפצוף כפול בתוך תא הנוסעים.

 

מעבר לזה שזה מיותר, מעניין מה זה בכלל :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצפצופים המעצבנים הם של מערכת שבודקת איך אתה נוהג (זו שבגללה אתה צריך להצמיד את העלק-אימובילייזר הזה לפני התנעה). צפצוף אחד זו פנייה/האצה/בלימה קצת יותר זריזה מהרגיל, שני צפצופים זה נסיעה אגרסיבית יחסית, ושלושה צפצופים זה "חתיכת מופרע, איך אתה נוהג?".

 

בלי קשר, יש איזו שריקה מאוד גבוהה ששומעים בעיקר בעמידה ולא הצלחתי להבין את המקור לה. מעצבן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השריקה מופיעה רק כשלוחצים על דוושת הבלם והרכב עומד. אם עוזבים אותה היא מפסיקה.

אני מנחש שזה קשר למערכת ה-city safe ולא לאיתורן כיוון שמעולם לא הבחנתי בשריקה דומה ברכבי ההדגמה האחרים של היבואן (שמצוידים באותו איתורן) אבל לך תדע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי שם הן כנראה מאוד זולות, ו/או נבחנו ברמת הגימור הגבוהה. בביקורות שאני ראיתי, הומלץ בפירוש לא לקחת את רמת הגימור הנמוכה (זו שמגיעה ארצה).

 

 

לא חושב שבארץ הביאו את הגרסה הבסיסית. בארץ יש שתי רמות גימור אמבישן ואלגנס.

לא יודע איך זה בשאר העולם אבל לפחות בבריטניה ראיתי שיש 3 רמות גימור, S, SE ואלגנס שנראה לי דומה לאלגנס שהביאו לארץ.

 

אני חושב שהאמבישן שהביאו לארץ מקבילה לSE שמוכרים בבריטניה. כי יש להם פיצ'רים דומים בין השאר:

מראות צבועות בצבע הרכב

ESP

כסא נהג מתכוונן לגובה.

חלונות חשמליים.

מזגן.

מושב אחורי שמתקפל 60:40.

נעילה מרכזית.

 

כל אלה אין אותם בגרסה S הבסיסית שנמכרת בבריטניה ולכן אין מצב שהסיטיגו שמביאים לארץ היא הבסיסית.

אם כבר אולי הMII יותר קרובה לגרסה הבסיסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי למי.

 

זה נכון שהבסיסית שלנו קצת יותר מאובזרת משלהם, אבל ממש רק קצת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...