Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט מיי בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להלן רכבים מכוערים יותר מהסיאט הזאת:

יונדאי i10 עם הצורה הכמעט עגלגלה הלא ברורה שלה

פגו 107 חסרת קורות אחוריות © שטוב שלא שמו את מראות הבלם והרברס בדלתות האחוריות וזהו

דייהטסו סיריון.. פשוט אין תגובה

אני בטוח שיש עוד דגם שאני שוכח

הסיאט הזאת דווקא נראית סולידית, נותת הרגשה של רכב שהוא לא פחית, תחושת גודל, אני בטוח שגרסאת ה5 דלתות נראית פחות כמו סמארט.

 

אגב, היא לא קרובה למולטיפלה בכיעור בשום קנה מידה. הרכב המכוער ביותר אחרי המולטיפלה הוא ללא עוררין הדייהטסו מאטריה. אין דבר מרובע ומכוער יותר מהיצור המוטורי הזה. כל פעם שאני נוסע לידו בכביש עולה בי חשק עז לשנות את כיוון הנהיגה ולעבור לנתיב הנגדי

 

שכחת להוסיף גם את הגטס ואת הI20! ואת הטויוטה יאריס וורסו!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היא הכי יפה בשחור עם ג'אנטים 16'' תואמים:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GYEg2VfFYqo&list=FLLLK4eDG2XPSLl1lbsAkflA&index=17&feature=plpp_video דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בסירטון רואים שיש לנהג מתג לחלון חשמל אחד (תעבירו ל- 1:02)

באף דלת אין מנואלה לפתיחת חלון.

 

יכול להיות שחסכו מהנהג את המתג של פתיחת חלון הנוסע??

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסירטון רואים שיש לנהג מתג לחלון חשמל אחד (תעבירו ל- 1:02)

באף דלת אין מנואלה לפתיחת חלון.

 

יכול להיות שחסכו מהנהג את המתג של פתיחת חלון הנוסע??

 

ב00:50 מראים את החלונות האחוריים. לדעתי הם פשוט לא נפתחים למטה

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שרוב האנשים היו מוותרים על בקרת השיוט בשביל המתג הזה.. (ניתן לראות ב 1:07)

 

זהו שבארץ היא לא מגיעה עם בקרת שיוט. גם לא עם מראות חשמליות. גם לא עם מושב אחורי מתפצל וגם לא עם חישוקים קלים. גם לא עם כיוון גובה למושב. לא עם שקע USB, לא עם מחשב דרך. להמשיך?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם רוב הדברים שציינת אפשר להתמודד.

רק כיוון הגובה למושב הוא הכרחי ברשימה שלך, כל השאר מותרות.

 

סה"כ מדובר ברכב במחיר מינימלי, וכך גם האיבזור.

אבל לחסוך מהנהג את מתג חלון הנוסע זה כבר ממש הגזמה.

אם כבר חיסכון במתגים וחיווט, לפחות היו עושים את זה בשכל ושמים את זוג המתגים בין הכיסאות, כמו שהיה בשלל רכבים פעם.

ככה לפחות הנהג יוכל לפתוח את חלון הנוסע בלי להיות בלרינה.

 

לא מכיר לעומק את ההיצע של המתחרות, אבל אם שאר משפחת ה 60 אלף שקל כן מציעים את האיבזור הזה, הMII עתידה להיות הרבה פחות מצליחה מהתחזיות.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הפיקנטו מציעה את האבזור הזה, ובאותו המחיר.

 

הנה רשימת דברים שיש בפיקנטו ואין במי (או בחלק ממתחרותיה):

 

6 כריות אוויר (במי 4)

3 חגורות מאחור (במי 2)

כיוון גובה לכסא נהג

כיבוי אורות אוטומטי

שקע USB

4 ח"ח מצד הנהג (במי 2 וזה של הנוסע מופעל רק מצד הנוסע)

מחשב דרך

מראה בסוכך שמש נהג

קיפול 40:60 למושב אחורי

תא אחסון מתחת למושב נוסע קדמי

פתיחת מיכל דלק חשמלית מתוך הרכב (במי צריך לצאת ולהשתמש במפתח)

בלם דיסק מאחור

 

 

אני אומר את רק כדי שתבין מה כן אפשר לעשות ב-63 אלף שקלים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של הפיקנטו על הכביש מגיע ל 65000 היא יותר מאובזרת והצריכה שלה מצויינת מנסיון.

 

האיבזור של המיי דל יחסית , המחיר שלה על הכביש בסביבות ה 61500 תוספת של 1000 לצבע , הצריכה לפי מקורות בחול מעידים על צריכה טובה די זהה לפיקנטו המיי הרבה יותר זריזה ונעימה בהשתלבות בתנועה מהירה.

 

איבזור למיי תמיד אפשר להוסיף אבל את הזריזות של הפיקנטו אי אפשר לשנות.

 

בתוספת של 3000 שקל המיי לא תיהיי רחוקה מהפיקנטו מבחינת איבזור.

 

הפיקנטו אחלה רכב נקווה שגם המיי תיהיה כזאת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המי לא הרבה יותר זריזה. ההבדלים קטנים.

איבזור למי אפשר להוסיף? ב-3000 שקלים אתה מוסיף את כל מה שציינתי בתגובה למעלה? לא נראה לי. בעצם, אני משוכנע במאה אחוז שלא, ושאף אחד גם לא יעשה את זה.

בנוסף, לפיקנטו 3+4 שנות אחריות. למי 2. עזוב, זה אפילו לא קרוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המי לא הרבה יותר זריזה. ההבדלים קטנים.

איבזור למי אפשר להוסיף? ב-3000 שקלים אתה מוסיף את כל מה שציינתי בתגובה למעלה? לא נראה לי. בעצם, אני משוכנע במאה אחוז שלא, ושאף אחד גם לא יעשה את זה.

בנוסף, לפיקנטו 3+4 שנות אחריות. למי 2. עזוב, זה אפילו לא קרוב.

 

1+ :shock:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המי לא הרבה יותר זריזה. ההבדלים קטנים.

איבזור למי אפשר להוסיף? ב-3000 שקלים אתה מוסיף את כל מה שציינתי בתגובה למעלה? לא נראה לי. בעצם, אני משוכנע במאה אחוז שלא, ושאף אחד גם לא יעשה את זה.

בנוסף, לפיקנטו 3+4 שנות אחריות. למי 2. עזוב, זה אפילו לא קרוב.

 

המיי יותר מוצלחת בשילוב של גיר ומנוע לעומת הקיה (רשמים מנסיעת מבחן על שתיהן) והיא יותר מהנה לנהיגה באופן כללי, זה די מובחן.

מבחינת גימור, אכן הקיה מציעה יותר, בפער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הפנדה החדשה (1.2 בסיס, שעולה סכום דומה) ממוצבת לעומת שתיהן, בהשוואה שלעיל? רוני - ואחרים שנהגו על שלושתן - אשמח לשמוע את דעתכם.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיי יותר מוצלחת בשילוב של גיר ומנוע לעומת הקיה (רשמים מנסיעת מבחן על שתיהן) והיא יותר מהנה לנהיגה באופן כללי, זה די מובחן.

מבחינת גימור, אכן הקיה מציעה יותר, בפער.

 

ההבדל לא גדול, והנאה לנהיגה זה ממילא לא משהו שאתה מחפש ברכב של 60K. אגב, הקיה מעט יותר מרווחת בספסל האחורי, אבל תא המטען שלה מעט קטן יותר. מצד שני, קל להגדיל אותו בצורה נוחה ולשמור על עוד מושב או שניים, בעזרת קיפול הספסל האחורי. בנוסף, המושבים שלה יותר נוחים ומבפנים היא נראית פחות זולה.

 

ואיך הפנדה החדשה (1.2 בסיס, שעולה סכום דומה) ממוצבת לעומת שתיהן, בהשוואה שלעיל? רוני - ואחרים שנהגו על שלושתן - אשמח לשמוע את דעתכם.

 

לא נהגתי על הפנדה החדשה :shock:

לפי דפי הנתונים היא זריזה יותר אבל פחות מאובזרת בפער מהפיקנטו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המי לא הרבה יותר זריזה. ההבדלים קטנים.

בשבילי המיי הרגישה יותר זריזה משמעותית ונסעתי על פיקנטו המון

איבזור למי אפשר להוסיף? ב-3000 שקלים אתה מוסיף את כל מה שציינתי בתגובה למעלה? לא נראה לי. בעצם, אני משוכנע במאה אחוז שלא, ושאף אחד גם לא יעשה את זה.

אף אחד לא רשם שב 3000 שקל אפשר להוסיף את כל מה שיש בפיקנטו אבל כן אפשר להוסיף כך שהמיי לא תיהיה מאוד רחוקה ממנה

בנוסף, לפיקנטו 3+4 שנות אחריות. למי 2. עזוב, זה אפילו לא קרוב.

האחריות זה יתרון גדול מסכים איתך

 

הפיקנטו יותר יקרה מהמיי

המיי יותר מהירה מהפיקנטו

הפיקנטו הרבה יותר מאובזרת מהמיי

לפיקנטו יותר שנות אחריות

 

ההבדלים ברורים , כל אחד והשיקולים שלו  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...