Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט מיי בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא נהגתי על הפנדה החדשה :shock:

לפי דפי הנתונים היא זריזה יותר אבל פחות מאובזרת בפער מהפיקנטו.

 

בהשוואה לפיקנטו, הפנדה מקריבה פחות בהיבט האבזור (לעומת השלישייה הגרמנית) אבל מפצה בזריזות (כמו השלישייה הגרמנית, אם לא יותר). נראה שהיא התמהיל הטוב ביותר (ומהתרשמות סטאטית משלושתן, היא באמת מרגישה "הכי הרבה אוטו"), אבל אין מנוס מנסיעת מבחן על כולן.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הפיקנטו יותר יקרה מהמיי

המיי יותר מהירה מהפיקנטו

הפיקנטו הרבה יותר מאובזרת מהמיי

לפיקנטו יותר שנות אחריות

 

ההבדלים ברורים , כל אחד והשיקולים שלו 

 

לא מתווכח עם התחושות שלך.

 

בנוגע ללהוסיף ב-3000 שקלים (או בכלל) כדי שהמי לא תהיה רחוקה מהפיקנטו באבזור, בוא נבדוק רגע לפי הרשימה שפרסמתי קודם:

 

6 כריות אוויר (במי 4) אתה לא יכול להוסיף.

3 חגורות מאחור (במי 2) אתה לא יכול להוסיף. כלומר במי יכולים לשבת רק שניים מאחור.

כיוון גובה לכסא נהג צריך ככל הנראה להחליף כסא. יקר.

כיבוי אורות אוטומטי לא קריטי

שקע USB מניח שאפשר למצוא ברשת פתרון

4 ח"ח מצד הנהג (במי 2 וזה של הנוסע מופעל רק מצד הנוסע) אפשר להוסיף ח"ח מאחור בהתקנה מקומית אבל הנהג לא יוכל לפתוח את החלון של הנוסע לידו מבלי להושיט את היד רחוק

מחשב דרך אפשר להוסיף רק במסגרת מסך הניווט/בלוטות' המקורי שיעלה יותר מ-3000...

מראה בסוכך שמש נהג לא קריטי

קיפול 40:60 למושב אחורי אף אחד לא יבצע את זה. וזה כן עניין בעל חשיבות מסוימת

תא אחסון מתחת למושב נוסע קדמי לא קריטי

פתיחת מיכל דלק חשמלית מתוך הרכב (במי צריך לצאת ולהשתמש במפתח) לא קריטי

בלם דיסק מאחור אף אחד לא יעשה את זה.

 

כמו שאמרת:

הפיקנטו יקרה מהמי, אבל רק ב-1000 שקלים. לא מהותי.

המי מהירה מהפיקנטו (13.2 מול 14.4 למאה).

הפיקנטו יותר מאובזרת משמעותית ועם אחריות ארוכה משמעותית.

לי זה נראה די ברור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה סיטיגו, מוסיפה על המיי מנגנון הגבהת מושב נהג ומושב אחורי מתקפל בפיצול, שני יתרונות חשובים.

אגב, אי אפשר להוסיף מאחור חלונות חשמל, כי הם בכלל לא ניתן לפתיחה רגילה אלא רק לחרך (כמו בפיג'ו 107).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אתקן אותך - במי / סיטיגו / אפ יש אומנם 4 כריות אוויר, אך כריות הצד מתפקדות גם כוילון (בדומה לאיביזה, אם איני טועה).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אתקן אותך - במי / סיטיגו / אפ יש אומנם 4 כריות אוויר, אך כריות הצד מתפקדות גם כוילון (בדומה לאיביזה, אם איני טועה).

 

אז לא תיקנת. יש אכן 4 כריות. ברור שהן מתפקדות גם כוילון אבל תן לי להזכיר לך שגם באיביזה יש אופציה ל-6 כריות, כך שבפועל זה כנראה פחות טוב...

 

שכחנו דבר חשוב במיי לעומת האחרות יש את המערכת שעוצרת לבד

-6 רמקולים לעומת 2 לא קריטי 

 

המערכת שעוצרת לבד וכמה שהיא עשויה לעזור במצבים ספציפיים מאוד - הסתדרת בלעדיה עד עכשיו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, טוב שאתה מציג את התמונה השלמה.

ההגיון אומר שהפיקנטו עדיפה ובפער על פני המיי.

אם מבחינת אבזור וההרגשה שלא ניסו לחסוך עליך בכל פינה או אם מבחינת שימושיות (חגורה שלישית, מושב אחורי מתפצל, חלונות אחוריים נפתחים ועוד).

אך בעיקר (לדעתי) מבחינת האחריות, אחריות של 7 שנים אל מול אחריות עלובה של שנתיים (ועוד שנה אם יבוא להם) היא הבדל עצום! אשר אין להמעיט בו ברכב שעולה 60K ש"ח ואשר נרכש לצורכי חיסכון.

 

אז אם את כל זה ניתן לקבל במחיר שזהה למחיר המיי העירומה ונטולת האחריות, למה לרכוש בכול זאת מיי?

שאלה טובה, לא יודע..

כנראה בגלל שיש לה סמל קצת יותר נחשק (בעיניי חלק מהאוכלוסיה, אני לא בחלק הזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר נסיעת מבחן ארוכה במיי אני נאלץ להסכים עם רוני. זה לא קורה כל יום, אני כבר עושה צילום מסך ושומר לדורי דורות :-D

 

נהגתי במיי וכל מילה של רוני מדויקת. הרכב לחלוטין לא שובר שוויון בקטגוריה, לא משהו לרוץ ולספר עליו לחברה'. אין שום דבר מוצלח במנוע הזה ולדעתי גם בסיאט התחילו למכור מכוניות עם כוח סוס "על הנייר" כי הוא ממש לא מרגיש כמו רכב עם 75 כוחות סוס. והוויברציות בסרק? שאני אהיה בריא... נראה לי שיש קהל מסוים מאוד של בחורות שישמח לנהוג בדבר הזה :?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא שובר שוויון, אולי זה לא F12 ברלינטה הבאה, אבל הסיטיגו\מיי בהחלט מעלות את רף המינימום.

 

אם נתייחס לקבוצת המיני כשתי קבוצות שונות (עד 60K ומעל 60K) הרי הסיטיגו היא הטובה בפלח.

אם מוסיפים עוד 10% אז היא מפסידה לפיקנטו ופנדה, לכאורה.

 

דעתי?

או שקונים את ההכי זול או שעולים קטגוריה אחת למעלה.

היום מציעים את הקליאו בכמעט חינם (63K), לא יודע מה המבצע הנוכחי אצל צ'מפיון אבל בטוח יש פאביה או איביזה עד 70K.

אם אנשים מחפשים להוסיף קצת פלפל בקצת כסף, עדיף כבר לשדרג לקטגוריה אחת מעל.

(בעצם כמו שאני עשיתי, סוג-של)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם הקליאו זה שהיא חלשה ולא מודרנית, אם כי מאובזרת. הפאביה והאיביזה מאובזרות ולא חלשות, אם כי לא הכי מודרניות. הפיקנטו מודרנית ומאובזרת, אם כי חלשה. השלישיה הגרמנית מודרנית ולא חלשה, אם כי לא מאובזרת. הפנדה החדשה מודרנית, לא חלשה ודי מאובזרת... זו הרציונליזציה שלי. :-)

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערות באדום

 

אולי לא שובר שוויון, אולי זה לא F12 ברלינטה הבאה, אבל הסיטיגו\מיי בהחלט מעלות את רף המינימום.

 

מה זה "מעלות את רף המינימום"? הרף הוא עדיין בסוזוקי אלטו. זה שהן יותר טובות, לא אומר הרבה...

 

אם נתייחס לקבוצת המיני כשתי קבוצות שונות (עד 60K ומעל 60K) הרי הסיטיגו היא הטובה בפלח.

אם מוסיפים עוד 10% אז היא מפסידה לפיקנטו ופנדה, לכאורה.

 

למה שלא תתייחס לקבוצת המיני כשתי קבוצות שונות - עד 62654 שקלים (כולל) ומעל 62655 שקלים?

מצטער, אין משמעות לקביעת מספר רנדומלי, בדיוק כמו שאין באמת הבדל בין 60K ל-63K. מי שרוצה לקנות אוטו חדש, יכול להתאמץ ולהוסיף את ה-5% הללו ולקנות פיקנטו, או מכונית אחרת לצורך העניין. כן, אפילו לעלות ל-65K.

כך, קבוצת המיני הידניות היא כל הקבוצה שנמצאת בין 60K (סיטיגו) ל-69K (אייגו). היום אפשר לדחוף לשם גם כמה סופר-מיני, האמת.

 

דעתי?

או שקונים את ההכי זול או שעולים קטגוריה אחת למעלה.

היום מציעים את הקליאו בכמעט חינם (63K), לא יודע מה המבצע הנוכחי אצל צ'מפיון אבל בטוח יש פאביה או איביזה עד 70K.

אם אנשים מחפשים להוסיף קצת פלפל בקצת כסף, עדיף כבר לשדרג לקטגוריה אחת מעל.

(בעצם כמו שאני עשיתי, סוג-של)

 

למה לקנות משהו יותר זול בכמה אלפים בודדים, כשהוא נחות משמעותית? זה לא הגיוני.

 

 

הבעיה עם הקליאו זה שהיא חלשה ולא מודרנית, אם כי מאובזרת. הפאביה והאיביזה מאובזרות ולא חלשות, אם כי לא הכי מודרניות. הפיקנטו מודרנית ומאובזרת, אם כי חלשה. השלישיה הגרמנית מודרנית ולא חלשה, אם כי לא מאובזרת. הפנדה החדשה מודרנית, לא חלשה ודי מאובזרת... זו הרציונליזציה שלי. :-)

 

קליאו לא חלשה משמעותית (או בכלל) ממרבית הקטגוריה המדוברת. לא מודרנית - אז מה? היא איכותית יותר מרובן.

פאביה לא מאובזרת יותר משמעותית. פיקנטו לא חלשה משמעותית. השלישיה הגרמנית לא מודרנית יותר מהאחרות (מה זה בכלל אומר?)... בקיצור - מה אתה מנסה להגיד?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...