Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש לקנות רכב חדש מהחברה.

הדרישות הן שיהיה חסכוני בדלק בטיחותי ואמין.

לכן מבחינתי אני פוסל את כל הקטנות מהמזרח בגלל שלרוב השילדה הרבה פחות בטיחותית למרות כל הכוכבי ריסוק.

הרכבים שרלוונטים בעיקר מבחינתי הם פורד פיאסטה 1.2 , סדוקה פאביה 1.4 ואופל קורסה 1.2 . כולן כמובן ידניות.

מה לדעתכם עדיף והכי כדאי?

תודה

פורסם

אם אתה מחפש בטיחות תשאיר רק את הפיאסטה. לפאביה יש 4 כריות אוויר ו4 כוכבים במבחני הריסוק וכך גם לקורסה למיטב זכרוני, בעוד בפיאסטה יש 7 כריות אוויר ו5 כוכבים במבחני הריסוק.

אני לא מבין אבל למה אתה לא הכנסת לרשימה מכוניות כמו יונדאי i20, רנו קליאו וסוזוקי סוויפט?

לדעתי הן לא פחות ראויות להיות כאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הסויפט וה-i20 בגרסה ידנית עולות סביב 77K, לסוזוקי ספלאש יש גרסה ידנית שעולה כ-70K.

 

אני לא מבין מדוע אתה פוסל את ה"קטנת מהמזרח" שמקבלות ציונים טובים במבחני הריסוק. האם שמועות וסטיגמות עדיפות על מבחנים? וזאת למרות שאני מתיחס למבחנים עם קורט של מלח כיון שברור לי שיש להם מגבלות, אבל, עדיין, הם מקור המידע האוביקטיבי הטוב ביותר שיש לרוכש הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הסוויפט והיונדאי לא בתקציב...ממה שאני יודע הן בין 80-90K

לא ככה

את הרנו אני לא מכיר בכלל

סוויפט עולה 77K, ויונדאי i20 עולה 75K.

הרנו קליאו עולה 70K או 72K אם אינני טועה, אמנם מדובר בדור III היוצא, ובקרוב צריך להגיע דור IV,

אך אני בנתיים מאוד מרוצה, הרכב אצלי חצי שנה וגמע מעל 5000 ק"מ, הוא בטיחותי, נוח מאוד, צריכת הדלק טובה, מחירי הטיפולים סבירים ממה שבדקתי (דומים ליונדאי), הרכב סוחב לא רע, הגיר נעים לטעמי לתפעול, הוא די מרווח לסופר מיני, מאובזר יחסית טוב (הדבר היחיד שבאמת חסר לי זה מחבר USB למערכת). בסך הכול תמורה טובה למחיר. אם אתה רוצה לקרוא יותר על הניסיון שלי עם הרכב, אתה יכול לראות אשכולות שפתחתי, כתבתי סיכום של 2000 ק"מ ושל חצי שנה/5000 ק"מ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הסיבה שאני מעדיף להימנע מהקטנות מהמזרח היא הסיבה ,ותקנו אותי אם אני טועה, שהשילדה של הרכבים האלה ממש חלשה, וכל תאונה קטנה יכולה להיגמר יותר גרוע מאשר אותה תאונה ברכב עם שילדה רצינית יותר כמו של הגרמניות-פאביה איביזה וקורסה נגיד...

פורסם
הסיבה שאני מעדיף להימנע מהקטנות מהמזרח היא הסיבה ,ותקנו אותי אם אני טועה, שהשילדה של הרכבים האלה ממש חלשה, וכל תאונה קטנה יכולה להיגמר יותר גרוע מאשר אותה תאונה ברכב עם שילדה רצינית יותר כמו של הגרמניות-פאביה איביזה וקורסה נגיד...

 

מסכים לגמרי.

אם מה שאתה מחפש זה בטיחות לדעתי האיביזה/פאביה/פולו (80 אלף שח אם אתה גמיש)

בהחלט יהיו עדיפות מ I 10 או ספלאש ושאר היצרניות.

פורסם
הסיבה שאני מעדיף להימנע מהקטנות מהמזרח היא הסיבה ,ותקנו אותי אם אני טועה, שהשילדה של הרכבים האלה ממש חלשה, וכל תאונה קטנה יכולה להיגמר יותר גרוע מאשר אותה תאונה ברכב עם שילדה רצינית יותר כמו של הגרמניות-פאביה איביזה וקורסה נגיד...

מה פתאום שלדה וכל השטויות האלו?

למי אכפת מהחוזק של השלדה?

מצידי שכל הרכב יתפרק בזמן התאונה, ויהיה טוטאלוסט מתאונה של 10 קמ"ש, אבל שישמור עליי כמו שצריך.

עובדה, שפאביה קיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק וi20 "מהמזרח" קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק.

 

מזמן לא קובעים בטיחות לפי "עובי פח" ושלדה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא אמרתי שלא,

אבל תוסיף להתלבטות שלך במקום הקורסה והפאביה את הi20, הסוויפט והקליאו. הן יותר ראויות לעמוד מול הפיאסטה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא,

אבל אני רק יכול לשער שיש להם עוד כנראה מלאי של מכוניות מסדרת הi מהצורות הישנות כמו ה20 וה30 והם רוצים להתפטר מהן, או שהם רוצים להתפטר מסנטה פה כי עתיד להגיע IX45, יכול להיות שגם שנה הבאה תגיע I10.

 

ובלי קשר לכך, ברגע שהם ישארו עם הרכבים האלו ויהיו רכבים ממודל 2013, הם יאלצו להוריד את המחיר ולהחשיב את הרכב כיד שניה, לכן הם מעדיפים לעשות עכשיו פחות הנחות על מנת להרוויח יותר בתכלס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
האיביזה הכי מבוקשת,

הפיאסטה הכי מעניינת,

הקליאו לפני החלפה,

יונדאי לא באותה רמה,

סוזוקי הכי אמינה וזולה לאחזקה,

וסקודה מיושנת..

בהצלחה

יונדאי לא באותה רמה?

למה?

 

תן לי סיבות הגיוניות, אל תתחיל להגיד לי "בגלל שהם מייצרים במזרח" או "בגלל שפעם היו להם מכוניות לא הכי מתקדמות"

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
האיביזה הכי מבוקשת,

הפיאסטה הכי מעניינת,

הקליאו לפני החלפה,

יונדאי לא באותה רמה,

סוזוקי הכי אמינה וזולה לאחזקה,

וסקודה מיושנת..

בהצלחה

 

לגבי יונדאי אתה כותב כאן שטות גמורה

ודרך אגב גם הפיאסטה שנייה לפני החלפה

×
×
  • תוכן חדש...