Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחרונה שמתי לך לרעידות ברכב תוך כדי נסיעה ורעש מוזר שאני לא ממש יכול לתאר אותו בעת דימום המנוע

לאחר כשת ימים הרכב מתחיל להישמע כמו רכב אספנות ברגע שאני נותן לחיצה על דוושת הגז אם זה בניוטרל או תוך כדי נסיעה התופעה ניראת בסלד נמוך יותך ( בין 800 ל 1500 ) גם שמתי לב לזה שהרכב ממש רועד ב1200 סלד

האמת אין לי מושג מה זה אם מישהו יוכל לעזור לי ולהכבין אותי לחלק שמת אני ישמח כי זה מחמיר בנתיים

פורסם
שלום

לאחרונה שמתי לך לרעידות ברכב תוך כדי נסיעה ורעש מוזר שאני לא ממש יכול לתאר אותו בעת דימום המנוע

לאחר כשת ימים הרכב מתחיל להישמע כמו רכב אספנות ברגע שאני נותן לחיצה על דוושת הגז אם זה בניוטרל או תוך כדי נסיעה התופעה ניראת בסלד נמוך יותך ( בין 800 ל 1500 ) גם שמתי לב לזה שהרכב ממש רועד ב1200 סלד

האמת אין לי מושג מה זה אם מישהו יוכל לעזור לי ולהכבין אותי לחלק שמת אני ישמח כי זה מחמיר בנתיים

 

היי,

התקלה יכולה לנבוע ממספר סיבות.

על מנת לאבחן ולטפל בה, אני ממליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו.

×
×
  • תוכן חדש...