Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמבולאנס ים-658


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי מזהה איזה דגם האמבולאנס הזה ומאיזו שנה בערך ?

 

פורד F-100 .

לא יודע שנה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
מי מזהה איזה דגם האמבולאנס הזה ומאיזו שנה בערך ?

 

הבסיס הוא פורד F-1, גרסת "מסחרית חבילות", מדגם 1949 או 1950.

הרכב עבר שדרוג משמעותי לאמבולנס, שכלל גם הוספת זוג דלתות צד.

 

למגן דוד אדום היה לפחות אמבולנס אחד כזה, שמספרו אחרי 1958 היה 69-057. יתכן שהיו מספר יחידות כאלו.

הערכתי היא שהגיעו במסגרת המלווה האמריקני של 1949 (רכישה בכספי סיוע - פורד נתנה הלוואות באשראי לזמן ארוך).

 

שתי תמונות נוספות -

Ford F-1 Israel 1949.jpg

Ford F-1 1949 Israel parcel van retrofit ambulance.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

צולם בשערי צדק הישן (כתוב גם על דלת הרכב)

בשנות השלושים

תמונה בשחור לבן שנצבעה

 

נכון שזה מה שכתוב ב"ויקיפדיה", אבל גם להם מותר לטעות....

א. כמו שיוחאי כתב, זהו "פורד" מדגם 1949-50 ( F1 הוצג ב- 48 )

ב. לוחית הרישוי אינה מנדטורית, אלא של מדינת ישראל. מספרים אלה היו בתוקף מ- 1948 עד 1957.

 

מכאן שתחום זמן הצילום הוא בין 1949 ל- 1957.

ואם אינני טועה, האמבולנסים הגדולים המופיעים בתמונה שחור-לבן בהודעה מעלי הם "בדפורד".

עודד

פורסם

רב תודות על המידע המקיף והמדוייק שסיפקתם.

 

נתקלתי בתמונה וגם לי לא נראה היה מבחינת העיצוב שמדובר ברכב משנות ה - 30 כפי שהופיע באינטרנט.

פורסם
מי מזהה איזה דגם האמבולאנס הזה ומאיזו שנה בערך ?

 

attachment.php?attachmentid=302229&stc=1&thumb=1&d=1345664508

 

פורד F1 שנתון 1949 - 1950 , אח של הטנדר שלי, רק יותר מרשים.

2012-01-10 12.59.33.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

בכר, לא רק שאני יליד ירושלים גם גרתי שם עד גיל 13 ואבא שלי עבד בבית החולים שערי צדק בו נולדתי .

ביליתי במקום שעות ארוכות כל שבוע כשהייתי בא לבקר את אבא שלי בעבודה או סתם להסתובב במרתפי בית החולים ובחצר.

היום לא היו נותנים לילד להסתובב בבית חולים בלא השגחה אבל אז היה שכל והבינו שצריך לתת לי רשות להסתובב שם :-) התאמתי לי מפתח מסטר שפתח את רוב המעברים והייתי "מלך".

 

כשהייתי ממש קטן היתה במקום גם מחלבה עם פרות שסיפקה חלב לבית החולים.

 

המקום בו צולם האמבולנס היה ליד הכניסה להולכי רגל לבית החולים.

האמבולנס לא החזיק מעמד הברה זמן ונמסר למד"א כי היה יקר מידי לאחזקה ויותר מידי אנשים עשו בו שימוש פרטי להובלת אנשים ומסעות.

שלמה דן גדרון

פורסם

גדרון, תוכל לגלות לנו איפה היה מעונו המקורי של ביה"ח "שערי צדק"?

 

באתרם הרשמי הם כבר לא מזכירים זאת....

עודד

פורסם
רחוב יפו 161 - היום בית רשות השידור

 

800px-Justy29.JPG

הבנין ממש ארמון.

אבל אז זה נראה אחרת.

קודם כל היתה בחזית חומת אבן בגובה של כ 2.5 מטר שהיתה במרחק ש כ 10-12 מטר מהבנין. כשהרחיבו את רחוב יפו קיסחו את החומה המקורית.

לא היתה תאורה כזו.

הכניסה המצולמת היתה כניסה לחלל הכניסה הראשי שם מצד ימין היה משרד וממול היה בית כנסת. בהמשך מצד ימין היה פרוזדור שהוביל למחלקה הפנימית, בא אבי עבד, ומצד משאל מחלקת רנטגן ומעבדות ומשרדי הנהלה.

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...