Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם נהיגה ברכב ספורט פוגמת בהנאה מרכבים "פשוטים יותר"


ניקו פ.
שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה שלי מתייחסת בעיקר לאנשים שעובדים בתחום המוטוריקה,

 

לדוגמה: כתב רכב שעכשיו בוחן פרארי כלשהיא, ואז צריך לחזור ולנהוג על המיאטה שלו או על המגאן RS שלו

 

 

 

 

שלח לסקורניצקי ולטסוקי ה״פ.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לסקורניצקי (מאיפה השם הזה הגיע?) שלחתי דקה אחרי שפתחתי את השרשור, ותודה על ההמלצות.

כשפתתחתי את השרשור, התכוונתי בעיקר לנהיגה ממושכת ברכבים אלו, נניח שבוע שלם, כך שמתרגלים לסטנדרט הזה, ולכן כל הדוגמאות של טיולים או מסעדות לא כל כך מתאימות.

בכוונה גם כתבתי רכבי ספורט, כדי שכל הGTI למיניהם ימנעו מתגובות, ולא כי חס וחלילה אלו רכבים רעים או שאני לא מעריך את דעתם של הכותבים, נהפוך הוא, אוהב את כולכם :)

פשוט כשנוהגים ברכב שעושה 3 ומשהו שניות מ0 ל100 ואיזה 12 שניות עד 200 (בערך, לא באמת מדדתי), מקבלים תחושה קצת שונה למושג מהירות. במיוחד בשבילי, שמעולם לא נהגתי על משהו שדומה לזה.

ההבדל בין 10 שניות או 7 שניות הוא לא כמו ההבדל בין 7 שניות ל-3 שניות.

 

אני שוב מודה לכולם על התגובות, עיניין אותי לראות איך אנשים מתמודדים עם הנושא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקו, בחתימה שלך יש טעות, הוא התכוון לניסן R ג'וק, ואתה ערכת את ה-R וגרמת לו להראות טיפש.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שלח, הוא שלח :wink:

אני פשוט לא הייתי זמין כל אתמול.

 

כמובן שזה מצחיק קצת לחזור לרכב הפרטי אחרי שנוסעים בפרארי ודומותיה, אבל אני מאוד נהנה מהאוטו שלי ותחושת הבאסה נגמרת מהר מאוד. יש מקרים שאני אפילו שמח לחזור אליו. מה שכן, עבודה שכוללת נהיגה במכוניות ספורט ויוקרה בהחלט דופקת לך את הפרופורציות. אני רואה את זה כשאני קולט את ההתלהבות של אנשים אחרים מהמכוניות הללו, בעוד אני רואה אותן יותר בתור משימה שעלי לבצע (או נניח מטרה שעלי לכבוש).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקו, בחתימה שלך יש טעות, הוא התכוון לניסן R ג'וק, ואתה ערכת את ה-R וגרמת לו להראות טיפש.

לא טיפש, מצחיק, חשבתי שהוא התבדח. והאות "ר" שהוא כתב נראתה לי כמו טעות ("ניסאן ר רכב...").

רוני תודה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

השאלה שלי מתייחסת בעיקר לאנשים שעובדים בתחום הדוגמנות, או כאלה שנשואים לדוגמנית על.

האם אחרי בילוי עם דוגמנית על, אתם מרגישים שלחזור לבחורות "פחות מיוחדות" זה כבר לא אותו הדבר?

האם זה פוגע בצורה משמעותית בהנאה מבילוי עם בחורות ה"פחות מיוחדות"?

הרשתי לעצמי לשנות לך קצת את ההודעה כדי להעביר את המסר :wink:

 

לדוגמה: כתב רכב שעכשיו בוחן פרארי כלשהיא, ואז צריך לחזור ולנהוג על המיאטה שלו או על המגאן RS שלו, האם זה מרגיש פחות מהנה? ואם כן עד כמה זה פוגע?

אני אנסה לענות לך על זה מהזווית שלי, למרות שאני די בטוח שבקרוב רוני יקפוץ לשרשור ויביע את חוסר שביעות רצונו.

 

התשובה היא כן, וכמי שנהג על לא מעט מהמכוניות ש"נקטלו" על ידי כתבי הרכב הבכירים אני בהחלט רואה את המגמה הזאת. קשה לעשות את ההפרדה הזאת בראש ובהחלט רואים שלא תמיד כתבי הרכב מצליחים לעשות אותה. כשאתה מחזיר ביום ראשון לסוכנות של דלק מוטורס במוו 328 שהייתה צמודה אליך לסופ"ש וביום שני עובר לניסאן אקו-מיקרה, לא פלא שהיא נראית לך כמו כרכרה לא ראויה ומבחן הדרך שמתקבל הוא ברוח דומה. אז נכון שזאת דוגמא די קיצונית למעבר, אבל היא מדגימה את המצב בצורה טובה לדעתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיונים הפילוסופיים פה פשוט.. :)

 

אני מתאר לעצמי שזה כמו כל דבר אחר בחיים.

אמנם לא חוויתי 12 שניות ל200, אך המתקין של מערכת הסאונד שלי (שוויה 1,100 ש"ח) הכניס אותי ללאנד קרוזר מפואר עם מערכת ששוויה 40,000, בדרך הביתה עם ה1,100 שקל שלי הייתי יחסית מאוכזב.

 

מצד שני, לאחר יומיים חזרתי להינות ממנה ועד עכשיו אני מבסוט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהנה מלהניע כל דבר עם גלגלים ומנוע, כמו ילד קטן.

אני אפילו נהנה לנסוע על עגלת גולף חשמלית.

אישית נושא הכוח פחות חשוב לי מההתנהגות, לא הייתה לי שום בעיה כשהחלפתי את הלאון 4 שלי בC1 לכמה ימים.

הרכב היה שובב וזריז למרות הפרש של מעל 100 כ"ס מהרכב הקבוע שלי.

הכל פונקציה של כיף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יצא לנהוג על 9-5 טורבו גדולה, חזקה וכיפית ואחרי החזרה ל-900 ללא הטורבו מרגישים את ההבדלים הקטנים(בטורים בעיקר :lol:)

למרות זאת זה לא ממש פגע לי בהרגשה והכיף של לנהוג על ה-900.

 

נהגתי על יונדאי I30 חדשה יותר משתיהן ועדיין לא נהניתי כמו הנסיעה על הסאאבים.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגשות מעורבים.

 

כשעליתי על הקליאו 5 דקות אחרי לקסוס GS הייבריד, היא הרגישה לי עגלה.

כשעשיתי עם הקליאו את כביש בית אריה אחרי יומיים עם טויוטה GT86, פתאום הרגשתי מה זה הגה מתקשר (בקליאו, לא בטויוטה).

כשטרקתי את הדלת של הקליאו אחרי יומיים עם גולף GTI היא הרגישה לי כמו סקודה פייבוריט שהייתה לי.

 

אחרי כמה ימים הכל מסתדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי ביאס לחזור ליונדאי אלנטרה אחרי נהיגה על ג׳טה. פשוט מיליון רמות הבדל.

אם כבר זה יכול לבאס כשעוברים בין רכבעם באותו סגמנט ואז אחד מתנהג, נשמע ומרגיש טוב בהרבה מהשני. זה אגב תלוי שוב בכמה הבדל יש. בין יונדאי אלנטרה של 2005 לבין ג׳טה של 2008 יש הבדל של שמיים וארץ בהכל, ועוד לא יצאלי להרגע בהבדל בכוח. (לג׳טה היה במקרה מנוע גדול יותר)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הרגשות מעורבים

הרכב הרגיל הוא מרצדס שעושה 0-100 ב 6 שניות בערך

ואיתו אני עושה את הנסיעה המנהלתית לעבודה כל יום

אבל מידי פעם נוסע עם ה פונטו 60 כ"ס של החברה , ואז אני מרגיש את ההבדל המהותי

אבל זה לא מבאס זה סתם מרגיש שונה , נכון שאני מעדיף את ה מרצדס אבל לא תמיד אני אוהב את זה

במיוחד בפסי ההאטה בארץ ששם מתלים קשים זה גם כאבים קשים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער אבל זה אחד הנושאים היותר אממ איך נקרא לזה מבלי להיות מגעילים,נושא מטומטמם.

ולמה?

 

ברור שכשתעלה על כל רכב "שווה",לא משנה אם זה ספורט,יוקרה,וכו' אז אין ספק שאם אחרי זה תעלה על איזו מאזדה 3/טויוטה קורולה ודומיהם זה יהיה מעפן.

תחשוב אתה עולה עכשיו על פורש 911,מרצדס SLS ואני יכול להביא עוד 100000 דוגמאות,אחרי זה אתה חוזר לאיזו מאזדה/יונדאי וכו'.

מן הסתם זה מבאס.

גם ילד בן 4 יגיד לך את זה.

אז אני לא מבין מה הקטע של הנושא הזה כשהתשובה ברורה כל כך.

 

תראה לי אחד שיגיד משהו כמו: לנסוע על מאזדה 6 יותר מרגש אותי מאשר לנסוע על בנטלי.

קצת הגיון פשוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 3 שעות של תקיפת כבישים עם מזראטי גראן קבריו ופרארי קליפורניה חזרתי לרכב שלי שלרוב מרגיש די נוקשה ובלי יותר מדי רינת מרכב, הפעם הוא הרגיש חסר כוח לחלוטין ורוכן כמו ספינה בים סוער.

 

התחושה הרגילה ממנו חזרה רק ביום למחרת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרגע שעליתי על אמריקאית כבר לא מהנה לי לנהוג על אירופאיות, ואני מאוד אוהב פולסוואגן,

אבל על אמריקאיות נתפסתי, נכון שהטנדר שלי לא שקט כמו VW, אבל הוא נותן לי פי 2 נוחות,

המון כוח, עם מומנט שזמין כבר בטורים נמוכים, אישית אני אוהב את זה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...