Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר ניסיתי את הדוקרנים הלבנים מפלסטיק. לא עזרו בכלל.

 

אני שוקל להביא איש מקצוע שממליץ על דוקרנים קפיציים מנירוסטה לפינות של גג הבניין משם הם מחרבנות לי על המרפסת.

 

האיש מקצוע נותן אחריות על כך שזה פותר את הבעיה אבל למישהו יש ניסיון ויכול לומר האם זה באמת עובד?

ומה בדרך כלל המחיר פחות או יותר לדוקרנים שכאלו עם עבודה?

 

תודה רבה.

פורסם

במקרה שלי הדוקרנים מנירוסטה הוכיחו את עצמם, היונים עברו לחרבן בחלקים שבהם אין דוקרנים (על המכוניות של השכנים במקום על שלי :-))

 

 

אני קניתי את הסוג שנקרא W5 דרך הבחור מהאתר הזה.

http://www.2all.co.il/web/sites2/dokranim/

 

ההתקנה מאוד פשוטה ואם הגישה אל מקום ההתקנה קלה/לא מסוכנת אני לא רואה למה צריך להזמין פה איש מקצוע.

פורסם

המלצה , יש כיום פתרון יותר אסטטי ומ כח גם שיותר יעיל בדמות כבל נירוסטה דק מקצה לקצה על המעקה (בדרך כלל יש בין 1 ל 3 חוטים תלוי בגובה).

הרעיון הוא שכאשר מתיישבים עליו אין אחיזה והיונה לא יושבת שם יותר.

מה גם שזה אסטטי יותר לעין ובמקום קוצים על כל המעקה שגם לכלוך קשה להסיר מהם יש את הפטנט הזה.

 

בהצלחה

  • 4 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...