Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אופטרה 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על שברולט אופטרה 2008 5 דלתות .

מצאתי אחת עם ק"ז סביר 85K , נראית טוב פנימית וחיצונית , טרם הלכתי לבדיקה .

בזכרוני מהדהד הנושא של האופטרה לשלילה , מבחינת דלק .

הרכב יחסית לשנתון , זול , האם ישנה סיבה מובהקת לכך או שסתם לא מכונית אהובה ולכן המחיר נמוך?

 

הייתי שמח לקבל חוות דעת ממי שמחזיק/החזיק כזו .

או מי שיודע במהימנות....

תודה .

פורסם

נהגתי בכזו שבועיים כרכב חלופי. Never Again.

אפשר שהמסקנה שלי קצת נמהרת, כנראה שהיה מדובר ברכב די קרוע, אבל השאיר טעם לא טוב שלא הסתדר עם העליות של חיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת הייתה לי זאת 2006 אותו דגם 5 דלתות. זה היה הרכב הראשון שלי שקניתי ישר שהשתחררתי מהצבא כי התלהבתי מהצורה

ואבזור ,במחיר מופקע לעומת היפניות.

מבחינת מראה - היא לא מכוערת .

סחירות - אם אתה מתכנן למכור אותו בשנה שנתיים הקרובות - איך אומרים זה אוטו קבר. השוק שלו מת קשה ממש למכור אותו.

אני מכרתי אותו רק בטרייד אין בUMI שלקחתי סיאט איביזה. המחיר ביד 2 קיבלתי נמוך יותר.

היא לפי דעתי תמורה למחיר אם אתה מחפש מאוטו לא יותר מידי, הכוונה שייקח אותך ממקום למקום ולהנות מאבזור. חווית נהיגה אין לה, וגם יציבה היא לא.

הנוחות ממש לא - אני זוכר כל פעם בנסיעות ארוכות היו לי כאבי גב.

בדלק הוא דיי שתיין. 1-9 . 1-10 בממוצע.

 

לפי דעתי 85K זה קצת הרבה לשנה. זה רכב לא אמין במיוחד והבנתי שבק"מ גבוהים יותר היא מתחילה להתפרק. הכוונה - ראש מנוע, גיר, וכו'. האוטו שלי טופל בחברה מהיום הראשון ו(הבעלות הקודמת-יד 1) פה שם ביקרתי במוסכים על הפתעות קטנות .

חפש ק"מ נמוך יותר. אם המחיר הוא שחיטה הכוונה 10K פחות וזה מה שאתה מחפש, לך על זה.

פורסם

לי היה אחד כזה (4 דלתות) מהחברה

 

מאוד נהניתי מהנסיעה איתו

הרכב מאוד מפנק וכיפי לנהיגה, אחד הנוחים שהיו לי

 

לגבי אמינות:

- נסעתי רוב השבוע מגדל העמק - לוד

- בשאר הימים - מגדל העמק - מצפה נטופה (גם מרחק לא קטן כולל עליות)

- התקלה היחידה שראיתי היתה שנשרפו לי הפנסי רכב והבנתי שזה "המחלה" של הרכבים האלה.

 

יש לציין שלא אני תחזקתי את הרכב אלא החברה, אז אני לא יודע מה היו העלויות.

 

כמו כן, היה לי את הרכב בגיל שנתיים על הכביש

אני לא יודע איך הרכב עכשיו אחרי 4-5 שנים.

 

מקווה שעזרתי

אילן

פורסם
לי היה אחד כזה (4 דלתות) מהחברה

 

מאוד נהניתי מהנסיעה איתו

הרכב מאוד מפנק וכיפי לנהיגה, אחד הנוחים שהיו לי

 

לגבי אמינות:

- נסעתי רוב השבוע מגדל העמק - לוד

- בשאר הימים - מגדל העמק - מצפה נטופה (גם מרחק לא קטן כולל עליות)

- התקלה היחידה שראיתי היתה שנשרפו לי הפנסי רכב והבנתי שזה "המחלה" של הרכבים האלה.

 

יש לציין שלא אני תחזקתי את הרכב אלא החברה, אז אני לא יודע מה היו העלויות.

 

כמו כן, היה לי את הרכב בגיל שנתיים על הכביש

אני לא יודע איך הרכב עכשיו אחרי 4-5 שנים.

 

מקווה שעזרתי

אילן

LOL! מפנק וכייפי לנהיגה! אחד הנוחים!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

הצחקת את הגב שלי, כשחברת הליסינג דחפה לי אופטרה כרכב חליפי ליומיים.

 

לקח לי זמן להתאושש!

 

ידידי, הפנסים השרופים הם כנרה הבעיה הכי קטנה של הרכב הזה.

פורסם

הבנתי , תודה.

בכל מקרה הלכתי לראות את הרכב ומדובר בכזה שנרכש לפני חודש וכבר נמכר...

וכשפתחתי את הסוויטץ' הרמקולים נבחו בפול ווליום מוזיקה מזרחית של בכי...הבנתי שאין צורך להמשיך...

 

אבל בכללי , קיבלתי את הרושם שהרכב מצדיק את השמועות עליו , לפי מרבית התגובות כאן.

וכמובן שאין להשוות רכב פרטי שאתה משלם עליו לבין רכב חברה/ליסינג שמטופל במוסכים של החברה בעלויות נמוכות...

פורסם
הבנתי , תודה.

בכל מקרה הלכתי לראות את הרכב ומדובר בכזה שנרכש לפני חודש וכבר נמכר...

וכשפתחתי את הסוויטץ' הרמקולים נבחו בפול ווליום מוזיקה מזרחית של בכי...הבנתי שאין צורך להמשיך...

 

אבל בכללי , קיבלתי את הרושם שהרכב מצדיק את השמועות עליו , לפי מרבית התגובות כאן.

וכמובן שאין להשוות רכב פרטי שאתה משלם עליו לבין רכב חברה/ליסינג שמטופל במוסכים של החברה בעלויות נמוכות...

 

 

רגע רגע לפי שאתה שולל אל תקשיב לכל אלה "ששמעו שהדוד של הגיס שלהם מהדודה שלהם"

 

באו אני יבהיר לכם כמה דברים..

 

האופטרה 4 דל' זה רכב יחסית שונה (חוץ מהמנוע והגיר) הריפוד לא אותו ריפוד והמזגן לא אותו מזגן מנסיון.

 

אני נוהג כרגע על שברולט אופטרה 5 דל' אני נוסע איתו כל יום מרעננה עד חדרה ובתור אחד שיש לו פריצת דיסק הרכב הזה נוח ולא מרגישים את הנסיעה במיוחד אם אתה משייט במהירות קבועה.

 

האמינות טובה הרכב אצלי כמעט שנה וחוץ מהחלפת שמנים ופילטרים לא בוצע משהו מיוחד.

 

הסחירות די גרועה אבל אמרתי לעצמי אם אני יסע ברכב 3 שנים ויהנה ממנו אז למה לא להוריד במכירה כמה אלפים ?..

 

ומי שאמר מעלי שאחרי 85 אלף הרכב מתפרק זה שטות לכל רכב יש בלאי טבעי הרכב שלי עומד על 120 אלף ולא מתפרק כלום.

 

עצה שלי תחפש עוד קצת וקח לבדיקה .

פורסם

עניין הנוחות הוא אינדיבידואלי

 

צריך לזכור שאת הנוחות אתה צריך להשוות לרכבים באותו המחיר באותה רמת אחזקה

 

בכל מקרה, אני הייתי נמנע מלקנות את הרכב הזה מליסינג

 

אם תמצא מישהו שקנה רכב כזה בבעלות פרטית, יהיה עדיף לך.

 

אני אישית גם מחפש רכב ודי נמנע משברולט, אני חשבתי על פוקוס.

גם שם יש גרסת 5 דל' ואיכות החומר והאחזקה יותר טובה

 

תנסה גם בכיוון הזה

פורסם

טוב, אני (יותר נכון המשפחה, ואני בין היתר) החזקנו באופטרה 4 דל' משנתון 2005.

הרכב נקנה מליסינג עם 48K ק"מ ונמכר אחרי 4 וחצי שנים עם יותר מ150K ק"מ ואנחנו היינו דיי מרוצים. הרכב היה נוח יחסית, מרווח מאוד, שקט יחסית ונעים לשיוטים במהירויות סבירות. האופטרה אצלנו עברה חיים לא קלים חייב לציין (אבי היה מעמיס עליה ציוד די כבד, ואני בדיוק הוצאתי רישיון ונהגתי כמו כל נהג חדש :oops: ) הרכב בהתחלה הציג אמינות די טובה למעט נורות שנשרפו בקצב מטורף. בערך ב-130 אלף ק"מ נקרעה רצועת הטיימינג והיינו צריכים להחליף את כל הראש מנוע (הוצאה של קצת מעל 6,000 ש"ח) וב145 אלף ק"מ שוב הלך הראש מנוע (הוצאה דומה). ולכן אם אתה הולך בכל זאת על הרכב עדיף לך להתעקש ולחפש אחת שמורה שעשתה את כל הטיפולים בזמן במוסך מורשה וגם אתה תצטרך לטפל בה בצורה דומה.

בסך הכל הרכב לא כזה גרוע. הוא נוח, מחירי הטיפולים השוטפים והחלקים לא כל כך יקרים, הביטוחים זולים, המרווח מצויין, תנוחת הנהיגה סבירה, המזגן טוב יחסית, הביצועים טובים יחסית ובידוד הרעשים טוב ביחס גם למובילות שבקטגוריה באותה תקופה. מאחרים שהחזיקו ברכב הבנתי שהאמינות לא כזאת גרועה, ואצלנו הוא הציג אמינות מפוקפקת בגלל שהרכב עבר הרבה "התעללות" מצידנו והטיפולים לא תמיד נעשו בזמן.

החסרונות הם בעיקר בנהיגה. ההגה לא מתקשר, קל ונהיה כבד מעט בצורה מלאכותית כאשר הסל"ד עולה, תת היגוי מוגזם שבגלל ההגה המעצבן מתחלף במהירות בהיגוי יתר מפחיד, זוויות גלגול מטורפות (בדגם ה5 דלתות המתלים יותר נוקשים ומרסנים יותר טוב את המרכב), קשה להדק פניה, הבלמים לא מספיק "נושכים" וצריכת הדלק לא טובה. איכות החומרים לא טובה (חוץ מבחלק העליון של הדשבורד), יש קצת רשרושים וצקצוקים מההרכבה ה"לא מושלמת", הרמקולים גרועים והאמינות שנויה במחלוקת. אבל שוב, בסך הכל התמורה למחיר סבירה ולא הייתי שולל את הרכב כל עוד הוא טופל כמו שצריך ואני גם אטפל בו (אם אתה לא מטפל ברכב כמו שצריך, עדיף שתפנה למשהו אחר). מדובר ברכב יחסית סביר למי שרוצה רכב מנקודה A לנקודה B בלי שום דבר מעבר.

פורסם
טוב, אני (יותר נכון המשפחה, ואני בין היתר) החזקנו באופטרה 4 דל' משנתון 2005.

הרכב נקנה מליסינג עם 48K ק"מ ונמכר אחרי 4 וחצי שנים עם יותר מ150K ק"מ ואנחנו היינו דיי מרוצים. הרכב היה נוח יחסית, מרווח מאוד, שקט יחסית ונעים לשיוטים במהירויות סבירות. האופטרה אצלנו עברה חיים לא קלים חייב לציין (אבי היה מעמיס עליה ציוד די כבד, ואני בדיוק הוצאתי רישיון ונהגתי כמו כל נהג חדש :oops: ) הרכב בהתחלה הציג אמינות די טובה למעט נורות שנשרפו בקצב מטורף. בערך ב-130 אלף ק"מ נקרעה רצועת הטיימינג והיינו צריכים להחליף את כל הראש מנוע (הוצאה של קצת מעל 6,000 ש"ח) וב145 אלף ק"מ שוב הלך הראש מנוע (הוצאה דומה). ולכן אם אתה הולך בכל זאת על הרכב עדיף לך להתעקש ולחפש אחת שמורה שעשתה את כל הטיפולים בזמן במוסך מורשה וגם אתה תצטרך לטפל בה בצורה דומה.

בסך הכל הרכב לא כזה גרוע. הוא נוח, מחירי הטיפולים השוטפים והחלקים לא כל כך יקרים, הביטוחים זולים, המרווח מצויין, תנוחת הנהיגה סבירה, המזגן טוב יחסית, הביצועים טובים יחסית ובידוד הרעשים טוב ביחס גם למובילות שבקטגוריה באותה תקופה. מאחרים שהחזיקו ברכב הבנתי שהאמינות לא כזאת גרועה, ואצלנו הוא הציג אמינות מפוקפקת בגלל שהרכב עבר הרבה "התעללות" מצידנו והטיפולים לא תמיד נעשו בזמן.

החסרונות הם בעיקר בנהיגה. ההגה לא מתקשר, קל ונהיה כבד מעט בצורה מלאכותית כאשר הסל"ד עולה, תת היגוי מוגזם שבגלל ההגה המעצבן מתחלף במהירות בהיגוי יתר מפחיד, זוויות גלגול מטורפות (בדגם ה5 דלתות המתלים יותר נוקשים ומרסנים יותר טוב את המרכב), קשה להדק פניה, הבלמים לא מספיק "נושכים" וצריכת הדלק לא טובה. איכות החומרים לא טובה (חוץ מבחלק העליון של הדשבורד), יש קצת רשרושים וצקצוקים מההרכבה ה"לא מושלמת", הרמקולים גרועים והאמינות שנויה במחלוקת. אבל שוב, בסך הכל התמורה למחיר סבירה ולא הייתי שולל את הרכב כל עוד הוא טופל כמו שצריך ואני גם אטפל בו (אם אתה לא מטפל ברכב כמו שצריך, עדיף שתפנה למשהו אחר). מדובר ברכב יחסית סביר למי שרוצה רכב מנקודה A לנקודה B בלי שום דבר מעבר.

 

 

+1! יש לציין שאכן הרכב אמין אם לא מזניחים אותו ,גם מזדה 3 לא תטופל בזמן היא תבקר הרבה במוסך.

פורסם

לא, לא ולא !

 

שתיין, לא אמין, ובלי שוק.

 

תופעת רצועת הטיימינג ש"נקרעת" הינה המחלה של הרכב הנ"ל (מעבר למחלות רבות נוספות).

רכב שעבר ראש מנוע, וכל זאת לאחר התחממות ו/או רצועת טיימינג שנקרעת לא הייתי מתקרב אליו.

 

להתרחק - כמו מאש ואף יותר.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

טיימינג זה לא משהו שאמורים לעשות ב90 אלף?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בשברולט זה כל 60 אלף.

וב- 105 אלף הוא נקרע...

וצריך לעשות ראש.

לא רבים הם הק"מ שתעשה בטרם יתחמם המנוע ואז תיאלץ לעשות שוב ראש...

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
בשברולט זה כל 60 אלף.

וב- 105 אלף הוא נקרע...

וצריך לעשות ראש.

לא רבים הם הק"מ שתעשה בטרם יתחמם המנוע ואז תיאלץ לעשות שוב ראש...

 

 

יש מצב שcars-@-lover לא החליף רצועת טיימינג קנה אותה שעל השעון הציג 48 אלף קילומטר -וב130 נקרעה הרצועה יכול להיות שהם פשוט לא החליפו לפי הוראות יצרן שאומרים שצריך להחליף כל 90 אלף ,ובגלל זה קרה כל הלאגן של הראש מנוע.

 

בכל רכב אם לא תחליף בזמן רצועה יהיה לך ראש מנוע .(!)

פורסם

הרצועה אכן הוחלפה שעל השעון היה כתוב 97,000 ק"מ (בערך*). הרצועה נקרעה (לדברי המוסך) מפני שלא הורכבה טוב. בפעם השניה היא נקרעה לאחר כ-15 אלף ק"מ נוספים כשההרצה הראשונה עברה בדיוק כמו שצריך, אבל המנוע זייף וגמגם מעט גם לאחר ההרצה ואמרו לנו שזה לא משהו חשוב כל כך וחבל לפתוח שוב את המנוע (כנראה שלא הרבה יודעים לבצע עבודה טובה..:? ). מעבר לכך שכחתי לציין שנורית הצ'ק אנג'ן הייתה דולקת באופן כמעט קבוע מבלי לדעת מה הבעיה באמת. גם בבדיקה ממוחשבת במוסך מורשה של היבואן לא עלו על הבעיה (אני שוב אציין שאנחנו לא טיפלנו ברכב תמיד בזמן ודילגנו פה ושם על טיפול מלא ולכן הרכב עשה בעיות).

שוב, לא אומר שהאמינות שלה גרועה כי מאחרים שמחזיקים באופטרה הבנתי שהיא דיי אמינה (אולי דורשת תשומת לב יותר מהמתחרות היפניות, אבל עדיין אמינה יחסית). לכן אני ממליץ, אם בכל זאת פותח השרשור רוצה באופטרה לחפש אחת שמורה וגם הוא יצטרך לשמור עליה היטב. מבחינת תמורה, אני אומר שמדובר ברכב די סביר שנותן תמורה מלאה למחיר הנמוך שלו כמשומש. בתנאי כמובן ששומרים עליו.

×
×
  • תוכן חדש...