Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה שאלות למי שכבר הזמין בעבר, מה זה אומר מכירה קבוצתית?

האם האתרים הנ"ל הם אמינים(זמני אספקה, מוצר חדש ולא מחודש)?

יש הבדל איפה להזמין בוואלה או בYNET?

אם תהיה בעיה אם המוצר לאן לפנות כדי לממש את האחריות?

יש להם שירות לקוחות?

עדיף להזמין אצלהם או בחנות פרטית (איליין)?

 

שכחתי להגיד מדובר על גלאקסי 3

 

תודה מראש

פורסם

אף פעם לא הזמתי מאף אחד מהנ"ל, אבל ככלל אצבע, אני אעדיף תמיד אתר שעומדת מאחוריו חנות פיזית - כדי שיהיה על מי לצעוק במידת הצורך.

פורסם

אתה באמת מתכוון לשלם 3500 ש"ח על S3? :shock:

טעות הצרכנית הגדולה ביותר היא לקנות מוצר חדש בשוק, אם הדבר לא דחוף לך חכה כמה שבועות המחיר ירד לסביבות ה2600 שח.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
יש לי כמה שאלות למי שכבר הזמין בעבר, מה זה אומר מכירה קבוצתית?

חנות שמה כמות של X מוצרים במחיר "מיוחד" במסגרת "מבצע".

האם האתרים הנ"ל הם אמינים(זמני אספקה, מוצר חדש ולא מחודש)?

האתרים הנ"ל לא קשורים למוצר ולמוכר המוצר, הם רק מתווך, בדיוק כמו מתווך דירות.

יש הבדל איפה להזמין בוואלה או בYNET?

בוודאי! במחיר המוצר...

אם תהיה בעיה אם המוצר לאן לפנות כדי לממש את האחריות?

אמור להיות רשום במפורש: "שירות ואחריות ע"י X"

יש להם שירות לקוחות?

לוואלה יש בוודאות. לגבי YNET- על איזו חנות אתה מדבר? יש להם בכלל חנות?!

עדיף להזמין אצלהם או בחנות פרטית (איליין)?

 

שכחתי להגיד מדובר על גלאקסי 3

 

תודה מראש

גילוי נאות: קניתי טאבלט להורי מוואלהשופס, לא נרשמו בעיות מיוחדות.

לדעתי האישית:

אין על קנייה מחנות שקרובה למקום מגוריך או לעבודתך. קנייה און-ליין עם שירות בקצה השני של הארץ היא מתכון להמון עצבים. אם יש הבדל זניח במחיר, הייתי קונה בחנות קרובה (ועשיתי זאת הרבה פעמים).

המלצתי: בדוק היטב מה בדיוק מציעים לך בוואלהשופס ובוואי-וואי-וואי-נט, ברר אצל מי השירות והאחריות, מה יקרה במידה ויש בעייה, ואם זה מתאים לך, תוכל לקנות מהם ללא חשש. אם לא מתאים לך, עדיף שתקנה מחנות פיזית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בחנויות הפרטיות כבר אפשר למצוא אותו ב3300, עם אחריות ו"אמא ואבא" במקרה הצורך.

ויינט ווואלה הם סתם מתווחים ואינם יעמדו לצידך במקרה של בעיה אלה יפנו אותך לספק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בחנויות הפרטיות כבר אפשר למצוא אותו ב3300, עם אחריות ו"אמא ואבא" במקרה הצורך.

ויינט ווואלה הם סתם מתווחים ואינם יעמדו לצידך במקרה של בעיה אלה יפנו אותך לספק.

 

בוואלה הוא עולה 3379 ובYNET הוא 3499 אבל אפשר לחלק ל36 תשלומים בלי ריבית.

 

הבעיה היא שאין חנויות פרטיות שמציאות אחריות יבואן (סקילקס) וב וYNETSHOPS ובוואלהשופס כתוב אחריות יבואן, וגם בYNET אפשר לחלק ל36 תשלומים ואת זה גם לא מציעים בחנויות פרטיות.

 

זה חשוב שתהיה אחריות יבואן?

עדיף חנות פיזית (איליין) עם אחריות שלהם מאשר אתר אינטרנט עם אחריות יבואן?

פורסם

אתה לא קורא את האותיות הקטנות?

היישר מוואלה:

מס' תש': 5 (עד 36 כולל ריבית)

אתה יודע מה הריבית?

קח הלוואה בשביל לקנות פלאפון וגמרנו. :roll:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתה לא קורא את האותיות הקטנות?

היישר מוואלה:

מס' תש': 5 (עד 36 כולל ריבית)

אתה יודע מה הריבית?

קו הלוואה בשביל לקנות פלאפון וגמרנו. :roll:

 

 

אתה לא קורא את מה שאני כותב?

"בוואלה הוא עולה 3379 ובYNET הוא 3499 אבל אפשר לחלק ל36 תשלומים בלי ריבית"

פורסם
מה שהופך את העסק ללא כל כך משתלם.

נסה פה:

http://www.mobitov.com/?storeid=6456&view=products&id=537050

רשום עד 36 תשלומים.

 

הבעיה היא שאני גר בחיפה ובאזור חיפה יש רק את איליין, KSP, IVORY והם לא מציאים 36 תשלומים וגם לא נותנים אחריות יבואן (שאני לא יודע עד כמה היא חשובה).

 

לפי דעתך, בעוד שבועים המחיר צפוי לרדת בצורה משמעותית?

פורסם

החנות בקישור עושה משלוחים, לדעתי המחיר כולל משלוח.

המחיר יורד כל הזמן, בעוד שבועיים וכמובן באופן דרסטי יותר גם בעוד חודש וכו'.

הכל פונקציה של "חייב אותו עכשיו" +"יש לי X שקלים לבזבז על המכשיר".

אישית הייתי ממתין ורוכש אותו ב3000 ש"ח, זה המחיר ששלמתי על הגלאקסי 2 שלי פחות מחודש אחרי השקתו ותרם מכירתו בארץ (גם בחנויות הפרטיות).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

גם אם כתוב "אחריות יבואן" חשוב לבדוק מי היבואן - בהחלט יתכן שמדובר ביבוא מקביל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...