Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, דרוש מעט הסבר אני חושב... איך אנחנו יודעים אינסטינקטיבית מהם גבולות המיטה שלנו, ונשארים בתוכם גם כשאנחנו מתהפכים ומסתובבים? אינסטינקט? "רגש"? תת מודע? ידע? איך אנחנו לא נופלים?...

 

אנקדוטה חצי קשורה.

בתחילת דרכי בצבא, אני מצאתי את עצמי מתעורר מרעש חזק של "בום" מתכתי. שיחזור קצרצ'יק, והבנתי שהסתובבתי במיטה כל כך מהר ובפראות (זה מה יש...), שהראש נזרק ופגע בארונית לידי. ה"DENT" שהיה בה היווה הוכחה. בעסה, אלמלא הרעש יכלתי להמשיך לישון...:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

דבר בשם עצמך, אני עדיין ישן במיטת נוער עם מעקה כדי לא ליפול...

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כשהייתי בקורס בטכני בחיפה, היינו 5 בחדר.

2 מיטות קומותיים ומיטת יחיד.

 

באחד הלילות התעוררנו למשמע "בום" די רציני.

אחרי שהדלקנו את האור, ראינו את "יבגני" מרוח על הריצפה!!

הוא נפל מהקומה השניה של אחת המיטות.

 

מה שהיה מצחיק בכל הסיפור, זה שיבגני היה טיפוס מאוד מאוד מוזר.

הוא היה נמוך יחסית, מגמגם בצורה בלתי רגילה. רוסי אמיתי כזה, עם מבטא כבד בטירוף.

אחד שבמקום משחת שיניים, שם וודקה על דג מלוח וככה מצחצח.

גאון מטורף שכזה!

 

הוא קם מהריצפה ואמר: "נו נו נו נו מה ק-ק-ק-ק-ק-ק-קרה לכם?!?!? ב-ב-ב-ב-בסך הכ-כ-כ-כ-כל חלמתי שאני עף!"

עלה למיטה וחזר לישון :shock:

 

אז כנראה שלא לכולם יש את המנגנון הגנה הזה שמונע מאיתנו ליפול.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

כשאתה מתהפך אתה למעשה חצי ער אז אתה יודע מה הגבולות. פשוט אתה לא זוכר את רוב ההתהפכויות בלילה כי אתה מיד חוזר לשינה עמוקה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

למעשה, אתה אומר שזה ה"מודע" שמונע ממך ליפול. הגיוני לפי מה שאני מבין בתחום מנגנוני ההגנה בזמן שינה.

(מנגנון הגנה נורמאלי אמור למנוע ממך לזוז בזמן שאתה נמצא בשלב R.E.M - השינה העמוקה. תזוזות שונות הם בשלבים אחרים של השינה. היה פה שירשור מעניין על שיתוק שינה, למעוניינים בעוד מידע בנושא)

ועדיין, איך ה"מודע" מזהה איפה הקצה של המזרון? אתה מרגיש אותו רק עם הגב או עם הצד, תחושה חלקית ביותר של מה הגודל, ובזמן שאתה חצי ישן, קשה לי לראות איך המח מסוגל להשקיע אנרגיות בחישובים של פאי R בריבוע...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בנושא של השינה אני לא בקיא, אבל ה"מודע" שלך יודע הרבה יותר ממה שאפשר לחשוב. יש בגוף מערכת חיישנים שיודעת לתת "חיווי" על המיקום המדויק של כל איבר בגוף (כלומר גפיים, ראש וכדומה), וכן אתה גם מודע למיקום היחסי של חפצים ביחס לגוף שלך.

דוגמא לכך היא ההליכה - אתה יודע מתי בדיוק מגיעה הרצפה, ומתי להאט את הרגל אפילו אם אתה לא מסתכל, או אפילו ניקח מקרה קשה יותר - אתה יכול גם לעלות או לרדת במדרגות מבלי להסתכל על הרגליים, אלא רק על סמך ה"הרגשה".

 

ובגלל שזה פורום רכב, אז דוגמא קשורה - כשאתה נוסע ברכב ידני ורוצה להעביר הילוך, איך אתה יודע בדיוק לאן לשלוח את היד כדי שכף היד "תתיישב" בדיוק על ידית ההילוכים? זוהי בדיוק אותה מערכת חיישנים.

 

 

ולגבי השינה - לפי מה שאני מניח, רוב האנשים ישנים במרכז המיטה, ולכן גם אם הם מסתובבים אז הם עדיין לא יוצאים מתחום המיטה (אתה הרי לא עושה רונדלים באמצע הלילה, אלא חצי סיבוב לפה וחצי סיבוב לשם). מי שישן בקצה המיטה עלול באמת למצוא את עצמו עף לכיוון הרצפה באמצע הלילה.

פורסם

אולי מוח של ברווזים צריך לחשב מיקום. המוח צריך סך הכל לחשב סיבוב בלי לזוז.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אוקיי, דרוש מעט הסבר אני חושב... איך אנחנו יודעים אינסטינקטיבית מהם גבולות המיטה שלנו, ונשארים בתוכם גם כשאנחנו מתהפכים ומסתובבים? אינסטינקט? "רגש"? תת מודע? ידע? איך אנחנו לא נופלים?...

 

 

בגלל השיתוק שינה שמונע ממנו לזוז. קשה להתהפך כאשר שד יושב לך על החזה :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

שאלה מצויינת. זה קורה לי לפעמים ומיותר לציין שהחוויה הזו בלתי סימפטית בעליל

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

רוב בני האדם חולמים כי הם עפים מגובה לרצפה וקמים בבהלה.

 

מי שלא חלם את זה , מוצאו לא מהקוף !!

 

אשר כידוע ישנים על העצים כשזנבם מחזיק אותם כדי שלא יפלו אבל ... תאונות כידוע קורות!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אצלי בטירונות מישהו נפל מהמיטה העליונה בזמן שינה ושבר את הרגל

 

גדול! :-)

 

עזבו ליפול מהמיטה. איך אנחנו לא נותנים כאפות לחברה/אישה תוך כדי שינה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, לצערי אני אשם. בתקופה שבא מכורח (קורח? ... לא'דע P: )מצב נפשי הייתי על כדורים היו לי מתוך שינה עוויתות. היו כמה שחטפו קטנות...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...