Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גדול! :-)

 

עזבו ליפול מהמיטה. איך אנחנו לא נותנים כאפות לחברה/אישה תוך כדי שינה?

 

אולי כי אנחנו מפחדים ממנה במציאות - אז מורידים לה כאפה במיטה ואומרים שזה מהחלום ,:sleeping: לא אנחנו ..

( רעיון טוב , צריך לחשוב קצת על ההשלכות ,, אבל )

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
גדול! :-)

 

עזבו ליפול מהמיטה. איך אנחנו לא נותנים כאפות לחברה/אישה תוך כדי שינה?

 

ברור שנותנים!

אני העפתי את האקסית שלי מהמיטה בבעיטה. (כמובן שמתוך שינה :shock: )

 

פתאום שמעתי קול של נפילה. ואחרי שניה קול של בכי.

לא כאב לה יותר מידי, היא פשוט נורא נבהלה.

אחרי זה לקח לה די הרבה זמן לישון בשקט לידי.

 

האקס של אישתי חלם שהוא חונק מישהו ששורט לו את הרכב, והסתבר לו שהוא באמת חנק את אישתי.

 

יש לי חבר שקם באמצע הלילה אחרי שהוא נתן אגרוף לקיר. הוא חלם שהוא רב עם מישהו.

בבוקר הוא הלך לצילום רנטגן וגילה שבר בשתי אצבעות.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אחרי שהתעופפת בצעד תימני לכיוון הדלת בשרשור השיתוקים אני מתפלא שאתה מתרגש מנפילה קטנה על הרצפה :-D

האמת שזו שאלה טובה,אני חושב שאולי לגוף עדיין יש תודעה מסויימת גם בזמן השינה ואולי גם הכרית תורמת לכך

מעצם העובדה שהראש מתמקם ברדיוס הכרית ואולי מרגיש ע"י כך את גבולות המיטה.

טוב ,בעיניין הכרית זו סתם ירייה מהמותן,ניסיתי.:-D

Gn'f'R

פורסם

לפני שהגוף נופל, חלק ממנו יהיה באוויר. כנראה שזו הנקודה שבה הגוף מורה "אחורה פנה".

לא קרה לכם מעולם שעשיתם עם יד/רגל מחוץ למיטה?

כילד קרה לי לפעמים שהייתי מתעורר בבוקר הפוך (ראש למטה), עם הכרית כמובן. או סתם על הריצפה עם השמיכה.

אגב, לתת כאפה לאישה מתוך שינה? ישמע כמו סיפור בנצי, אבל קרה שהתעוררתי וגיליתי שאני נותן משהו אחר...

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

דוגמא לכך היא ההליכה - אתה יודע מתי בדיוק מגיעה הרצפה, ומתי להאט את הרגל אפילו אם אתה לא מסתכל, או אפילו ניקח מקרה קשה יותר - אתה יכול גם לעלות או לרדת במדרגות מבלי להסתכל על הרגליים, אלא רק על סמך ה"הרגשה".

 

ובגלל שזה פורום רכב, אז דוגמא קשורה - כשאתה נוסע ברכב ידני ורוצה להעביר הילוך, איך אתה יודע בדיוק לאן לשלוח את היד כדי שכף היד "תתיישב" בדיוק על ידית ההילוכים? זוהי בדיוק אותה מערכת חיישנים.

 

עד כאן, הכל תוך כדי "מצב ער לגמרי". אלא אם כן אתה ישן תוך כדי נהיגה... :shock::lol:

 

ולגבי השינה - לפי מה שאני מניח, רוב האנשים ישנים במרכז המיטה, ולכן גם אם הם מסתובבים אז הם עדיין לא יוצאים מתחום המיטה (אתה הרי לא עושה רונדלים באמצע הלילה, אלא חצי סיבוב לפה וחצי סיבוב לשם). מי שישן בקצה המיטה עלול באמת למצוא את עצמו עף לכיוון הרצפה באמצע הלילה.

 

גדול! :-)

 

עזבו ליפול מהמיטה. איך אנחנו לא נותנים כאפות לחברה/אישה תוך כדי שינה?

דבר בשם עצמך... :oops:

אחרי שהתעופפת בצעד תימני לכיוון הדלת בשרשור השיתוקים אני מתפלא שאתה מתרגש מנפילה קטנה על הרצפה :-D

:-D

אני מתרגש מזה שאני לא נופל...

אגב, לתת כאפה לאישה מתוך שינה? ישמע כמו סיפור בנצי, אבל קרה שהתעוררתי וגיליתי שאני נותן משהו אחר...

 

גמני רוצה :lol:

רק אל תגיד שזה היה עם הדבר הזה בסמלון שלך :shock:

ובכל מקרה, ספר, ספר! לבנצי לא אכפת :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
איך אנחנו לא נותנים כאפות לחברה/אישה תוך כדי שינה?

 

אני העפתי את האקסית שלי מהמיטה בבעיטה.

:oops::oops: גם אני... לא בבעיטה, אבל הצלחתי להפיל את אשתי מהמיטה לרצפה (בשבוע שעבר, כשחושבים על זה)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

עלי סופרה אגדה (אבלכנראה אמת) שבאיזה מתקן של הגדנ"ע מישהו הציק לי בלילה. התגובה היתה שירדתי מהמיטה העליונה, הכנסתי לו באבי אביו וחזרתי למיטה. למותר לציין שאני לא זוכר כלום, אבל זה הגיוני בהתחשב בכך שגם בעת שהייתי ער לא נחשבתי לחזק במיוחד, וכן שלמחרת בבוקר סידרו לי שותפים חדשים לחדר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ליפול מהמיטה באמצע השינה? מה זה, trolling שהגוף שלך עושה לך?

אתה ישן וכיף לך, ופתאות הגוף מחליט שאתה צריך לסבול קצת...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לעולם לא אשכח שאמא שלי יום אחד מספרת לאחותה שהיא מוצאת אותי, באמצע הלילה רואה טלויזיה בשעה 3 בבוקר כשהיתי תלמיד עוד.

ואז פונה אלי ועושה לי "תגיד לי ליאב מה עשית אתמול ב 3 בבוקר מול הטלויזיה?? פעם אחרונה שזה קורה"

 

אני אגב לא זוכר שקרה דבר שכזה מעולם בחיי, ועד היום היא לא מאמינה לי.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...