Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לפני ארבעה חודשים, היחסית שלי עם סלקום היו בסדר גמור.

 

התשלומים לסלקום כללו 200 שקלים על חבילה מסויימת + 50 שקלים על מכשיר שנגנב לי והתשלומים שלו נגמרים עוד חודשיים.

בנוסף היה לי זיכוי של 90 שקלים בחודש כיוון שאת הגלקסי שלי רכשתי בחו"ל (העדפתי מאשר לקנות במחיר יקר פי 2 מסלקום).

בין היתר היה לי בחבילה אינטנרט ללא הגבלה, אחת הסיבות שהעדפתי להשאר בסלקום, סה"כ 160 שקלים בחודש.

 

לפני ארבעה חודשים פתאום החליטו להעלות את מהירות האינטרנט ועל הדרך כל הלקוחות שנהנו מאינטרנט ללא הגבלה קיבלו תוספת של עשרה שקלים לתשלום, אחרי בירור על הסיבה להעלאה והצעות שונות ומשונות מצד הנציגים כדי לשנות חבילה החלטתי "לבלוע" את זה ולהמשיך להיות מנוי.

 

אחרי חודש, פתאום שומו שמיים החיוב החודשי קפץ ל-270 שקלים (100 שקלים יותר), לאחר חודשיים ששמתי לב לשינוי החלטתי ליצור קשר על מנת להבין מה לעזאזל קרה פה.

מסתבר שאת התכנית שלי (דקות + SMSים) הם שינו לאותה כמות, רק אז קראו לה יחידות ושינו את התעריף והתחילו לגבות על האינטרנט 80 שקלים.

התקשרתי שוב לנציג שירות (פעמים) הם הבטיחו לבדוק את העניין ולחזור אליי.

 

שראיתי שהם לא חזרו אליי, החלטתי ללכת באופן עצמאי למרכז שירות ולבדוק את העניין.

הנציגת שירות טענה שיש הקלטה בה אני נשמע בבירור שאני מסכים לשינוי החבילה ואין מה לעשות (למה שאני יאשר שאני ישלם עוד 100 שקלים בחודש) בנוסף הם הציעו לי לעבור לחבילה ללא הגבלה (רק דקות ו-SMSים) ב-120 שקלים + התשלום שיצא על מכשירים, סירבתי לחבילה הזאת כי בעצם שאני משלם 170 שקלים כמו ששילמתי בפעם הקודמת, רק שאז לא חרגתי ממכסת הדקות שהיו לי ונהניתי מאינטרנט ללא הגבלה (ורוב השימושים שלי זה אינטרנט).

ביקשתי לשמוע את ההקלטה, אך היא אמרה לי שאי אפשר לשמוע אותה, בתגובה ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף ואפילו רמזתי לה שאצל המתחרים אני קיבלתי חבילה שמותאמת לצרכים שלי בפחות כסף.

בתגובה המנהלת הודיעה שאם אני רוצה לשמוע את ההקלטה אני צריך לשלם 20 שקלים (במידה שאני יוצא צודק בהקלטה אז אני לא משלם) והם ייצרו איתי קשר בשבועיים הקרובים, תוך הבטחה שאם אני יוצא צודק בהקלטה אז אני יזוכה על החודשים בהם גבו ממני יותר.

 

עברו שבועיים וחצי, מיותר לציין שעבדכם הנאמן לא יצרו איתי שום קשר מחברת סלקום והחלטתי לחזור אל הסניף לבירור חוזר, שם כבר היתה מנהלת אחרת שטענה שאני לא יכול לשמוע הקלטה ושוב הם טוענים שזה בעיה שלי שאני אישרתי את השינוי בחיוב, הפעם הם הציעו לעבור לחבילה ללא הגבלה כולל אינטרנט ב-160 שקלים + תשלום על מכשירים ישנים (מה שהיה יוצא לי 210 שקלים בחודש, כמובן עדין יותר ממה ששילמתי בעבר) ואפילו שיקרו ואמרו שזה חבילה מיוחדת והיא ניתנת באישור רק של מנהלת סניף (שקר גמור כיוון שאותה חבילה מופיעה באתר אינטרנט של סלקום), ניצלתי את זה שהתאריך היה 20 לחודש (היום האחרון של מחזורי חיוב של החברות הסלולריות) ואמרתי לה שאני יחזיר לה תשובה ואני צריך לחשוב על זה.

 

שיצאתי מהסניף הבנתי שאין עם מי לדבר, הלכתי כמה מטרים וניידתי את המספר שלי להוט-מובייל.

מה שיוצא 90 שקלים בחודש להוט + 50 לסלקום על המכשיר שנאבד (שעוד חודשיים זה נגמר), סה"כ 140 שקלים.

יותר זול מכל ההצעות של סלקום וגם ממה ששילמתי לפני.

את האמת, האינטרנט עובד אחלה והקליטה בסדר גמור.

לגבי הגביית יתר כבר נעשתה פנייה למועצה לצרכנות ואני מקווה לעדכן אם יהיה טוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כמעט כל מכשיר כיום מצוייד במיקרופון וכרטיס זיכרון נשלף/פנימי.

חשוב במועדים כאלו להקליט את הנאמר ובשעת אמת לעמת את המנהלת הנוכחית בדברי המנהלת הקודמת.

אם ניתן בווידאו- מה טוב. (גם במכשיר הסלולארי הכי פשוט יש את האופציה הראשונה ובוודאי גם את השניה)

 

That was my two cents

פורסם

בולשיט. זכותך לשמוע את ההקלטה והם לא אמורים לגבות ממך כלום. לי היה מקרה דומה שבהם חוייבנו על חבילה שלא הסכמנו אליה, דרשתי לשמוע הקלטה אך הפלא ופלא המערכת לא עבדה, לא מצאו ובלה בלה בלה.

בנוסף, הייתי אמור לשלם סהכ 240 שקל על הכל ובפועל הייתי מקבל חשבוניות על סהכ 280-290 שקל. פעמיים התקשרתי, בפעמיים האלו נפלתי על אותו בחור (:? ).

התקשרתי איזו פעם סתם כדי להתעניין על מה אצטרך להמשיך לשלם במידה ואתנתק מהחברה(אני בחבילה עם אייפון), הנציגה בלבלה לי את השכל ואני בלבלתי לה אותו בחזרה, לבסוף היא ויתרה והעבירה אותי למנהלת. שם הוסבר לה בצורה פשוטה שזהו לא שירות לגטימי ללקוח ועוד כל מיני דברים ולבסוף קיבלתי זיכוי מלא על כל הטעויות שלהם, עוד כמה פיצויים ומאז החשבוניות בסדר. (אציין גם שאת ההקלטה בכל זאת לא השמיעו לי וזיכו אותי על החבילה הזו גם בלי ההשמעה)

כן, הם חבורה של גנבים. צריך להתמיד ולהיות עקשן. בסופו של דבר מקבלים את מה שרוצים.

לי אישית אין טעם לעבור לחברה אחרת כי בסהכ אני אשלם יותר ממה שאני משלם עכשיו.

פורסם

כבר נמאס מכל השיטות של סלקום (שכנראה עשו לי שינויים למחירי חבילה כדי להעביר אותי לחבילה ללא הגבלה שלהם).

 

הם לא מבינים שהם ממש כבר לא אטרקטיבים, חבילה ללא הגבלה עולה 160, אם אתה רוצה חבילה פשוטה בלי טריקים וקאצ'ים אתה משלם 60 אג' לדקה + 25 דמי מנוי.

 

נמאס מהשקרים שלהם (עלק חבילה באישור מנהלת), מזה שהם היו דוחפים הטבה חודש ראשון חינם ואז אם אתה לא מבטל את ה"הטבה" חודש אחרי זה אתה מתחיל להיות מחויב.

 

אני מקווה לעדכן בטוב, בנתיים אני משלם 130 שקלים פחות בחודש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אתה צריך להכיר חבר חדש - קוראים לו פקס

 

במקום לדבר עם נציגים ולהתעצבן. לכתוב פקס מנומק שמסביר בצורה פשוטה של א, ב, ג את הטענות שלך ובסוף מורה לחברה מה לעשות. ככה לא תעבור מנציג לנציג ולא תצטרך לספר מחדש את הסיפור לכל נציג חדש.

 

במידה ותוך שמן סביר לא תקבל החזר על הסכום שנגבה לך ביתר, תתבע בתביעות קטנות (ההליך פשוט מעין כמוהו) ואז תוכל לצרף את הפקסים ששלחת לחברה כראיה (חשוב לשמור אישור מסירה) ולבקש מהשופט הוצאות משפט גבוהות.

 

באמצעות השיטה הזו סירבתי לשלם לסלקום את תוספת האינטרנט הזו מלפני כמה חודשים. ובדרך הזו גם קיבלתי 250 ש"ח שהם גבו ממני על ידי גביה כפולה של מחיר האינטרנט בשני קווים שהיו ברשותי.

 

היום אני מרוצה בגולן טלקום...

פורסם

אני כל חודש צריך לשלוח פקס מחדש לחברת סלקום, שגובים ממני בניגוד מוחלט להסכם 2400 ש"ח על 6 מכשירים במקום 650 ש"ח.

וכל חודש שאני שולח פקס - אני מקבל זיכוי.

כמובן שנציג שירות שלהם לא יודע לחזור אליי כמו שהוא ידע לחזור כשרצה שנסגור אצלם. אז יש צורך בשליחת הפקס כל חודש - גם לחברת האשראי וגם לסלקום.

8)
פורסם

במקרה כזה ניתן לפרט את כל הפקסים ששלחת להם עד כה ולדרוש תשלום על טרחתך.

 

עם חברת בזק שחייבה אותי על מודם שהחזרתי ב 99 ש"ח ולא הגיבה ל 3 פקסים ששלחתי לה עם בקשת החזר זה עזר.

 

לא רק שקיבלתי צק' על הסכום אלא קיבלתי עוד סכום זהה על "הוצאות"

 

כשיש לך אסמכתאות כתובות ביד - החברה יודעת שתוכל ללכת בקלות לבית משפט לתביעות קטנות ולקבל את הסכום והוצאות עבור הטרחה שנגרמה לך בגלל מחדלי החברה

פורסם

מזכיר לי את היום שהתחברתי לסלכלום,איי שם באפריל 2007.

 

אני והחברה מאז והסוכן מכירות עוברים על מספרים עד שמצאתי אחד שמצא חן בעיניי.

 

בחרתי והמשכנו עם תהליך הרישום,יש לציין שהסוכן לא אמר כלום ולא היה כתוב באף ניירת שהייתה לי או לו שיש גביה על מספר "יפה".

 

בחשבון הראשון אני רואה שורת חיוב - מספר יפה = 50ש"ח.

 

טלפון לסוכן לא הניב כלום עד ששחררתי קצת מיתרים,בסוף זיכה אותי.

 

אין מה לעשות לפעמים צריך קצת להתלכלך בשביל לקבל מה שמגיע לך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מה אתה בכלל מטריח את עצמך לסניף של הבני *&^%^* האלה. היית צריך מהתחלה ללכת ולנייד את המכשיר וזהו!

נגמר עידן הדרקוניות והבריונות, לא קיים יותר המונופול של ''שלושת הגדולות''.

כדאי שכולם יפנימו את זה כמה שיותר מהר, ומי ייתן ונשמע על קריסה של החברה הארורה הזאת ושני השותפות שלה. :evil:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

חשבתי לתומי, שרעידת האדמה בתחום הסלולר שינתה את הגישה שלהם..

 

 

לפני שנה הזמנתי מהם מכשיר - חודשיים לקח לקבל אותו. כל פעם התייבשתי מעל 40 דקות המתנה, בסופה הקו נותק. למיילים לא ענו בכלל.

אחרי חודש הגיע חשבון שכלל תשלום על אחריות ותיקונים, וביחד עם החשבון הגיע גם טופס הסכמה לשירות הזה (כאשר הזמנתי את המכשיר, סירבתי בתוקף לשירות הזה). עוד פעם לא היה עם מי לדבר, לא בשירות הטלפוני ולא בפקס.

עברתי לחברה אחרת, אחרי 4 חודשים נזכרו להתקשר אלי ולהציע לחזור.

וכל זה לאחר 6 שנים וחשבונות בין 400 ל 600 ש"ח.

 

אז שלא ישנו את הגישה שלהם ויאכלו אותה עד הסוף!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מקרה מאוד דומה לשלי, היתי אצלם בחברה, היתה לי "החבילה החמה" (בטח חמה שרפו לי תכסף) 2700 דק' + הודעות + 300 מגה גלישה עלובים ב 320 ש"ח!

זו החבילה היחידה שקיבלתי שהתאימה להם ולי כל דבר פחות מזה פשוט לא משתלם (1200 דק' החבילה הבאה).

בסופו של דבר אמרתי להם שאני אלך לבדוק הצעות אחרות ביקשו לתת לי הנחה של כמה שקלים יצא לי חשבון של 300 ש"ח בסה"כ.

 

הלכתי לחבר שעובד ב ORANGE' בדלפק בקניון כלשהו, שאלתי אותו לגבי חבילה דומה, 2600 דק' + 2600 הודעות + 2 GB גלישה, ב 180 ש"ח חבילת CLEAR!

140 שקל פחות!!

 

באותו רגע ניידתי את המספר בלי להתבלבל פעמיים.

 

אגב התקשרו אלי מסלקום לשאול מדוע עזבתי כמובן שהתפארתי עד כמה הם מעולים והשירות מצויין עד שהחלטתי גם לבטל את המכשיר השני שלי באותו רגע.

היום אני משלם 120 ש"ח על חבילה ללא הגבלה, גם זה הולך להתחלף ל 012 או הוט.

Opel Adam S 2017

פורסם

היום אני משלם 120 ש"ח על חבילה ללא הגבלה, גם זה הולך להתחלף ל 012 או הוט.

 

012 זה פרטנר.

הוט זה הוט!

 

בבקשה תעבור לגולן..

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

סלקום חייבו אותי כשרציתי לעזוב לגולן בכמעט 6K עבור חיובים מוזרים לגמרי. לא הייתה לי חבילה, ואת התשלומים בגין המכשיר סיימתי, כך שלא הייתה סיבה לתשלום השערורייתי.

מכתב קצר מחבר עו"ד, הישר למחלקה המשפטית, תוך איומים בתביעה נגדית חסרת פרופורציה, ביטל את הקנס באופן מיידי.

איתם צריך ללכת רק בכוח.

פורסם

מסתבר שהשימור לקוחות חותך יותר מחירים.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4248251,00.html

 

ויש שמועות שסלקום מציעים כסף למי שינייד חזרה את הקווים שלו.

יש לי במשפחה עדין 4 קווים של סלקום, מעניין אם ננייד אותם מה נקבל.

 

ההורים שלי כיום על חבילה פשוטה, אבל משלמים 60 אגורות לדקה...שווה לנייד אותם במיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

החברות הוותיקות ממשיכות לשחק לפי החוקים של העולם הישן.

 

מחיר נמוך יותר ללקח חדש מאשר ללקוח קיים

מחיר אישי לכל לקוח לפי "מבצע נקודתי שלא מעיד על מחירי המחירון"

הצעות שפתאום מגיעות ללקוח שהרגע נטש שסירבו בכל תוקף לתת לו 5 דקות לפני שנטש

מחירים שמותנים בתנאים שונים ומשונים (שימוש בפועל 250 דקות, אצל הכחולים)

מחירים כביכול-אטרקטיביים שהם רק אחרי הטבת-שקר-כלשהו שניתנת לזמן מוגבל ואחריה המחיר עולה אוטומטית

הצעות מפתות שהפרטים הקטנים הופכים אותם ללא רלוונטיות (אורנג' דיברת-שילמת 25 אגורות, רק באותיות הקטנות רשום שיש מינימום 35 ש"ח)

שירותי זבל שמתווספים לחשבון בלי שאתה שם לב, חודש ראשון חינם ואז בתשלום.

 

 

נמאס מכל הבולשיט הזה.

יש היום 2 חברות חדשות גולן ו-הוט, בכל אחת מהן יש 2 מסלולים בדיוק שכתוב שחור על גבי אתר מה בדיוק הם כוללים.

בלי אותיות קטנות, בלי שימור לקוחות, בלי 7000 תוכניות שונות, בלי עבודה בעיניים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...